Dagje manege met boogiegirl...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danny

Berichten: 127
Geregistreerd: 11-01-02
Woonplaats: venlo, limburg

Dagje manege met boogiegirl...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 12:39

nou ik ging laura( boogiegirl) ophalen om naar de manege te gaan.. en voor het rijden heeft ze nog ff gereden op een eigen..
daarna zijn we in de bossen geweest.. was best leuk ( alleen weinig GALOP) daarna na de les moesten we de pony's afsponzen met water.. toen begon er een watergevecht.. LAURA WAS HELEMAAL NAT Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken en ik een beetje. ze kan niet gooien Haha! Vingers aflikken
en daarna had ik haar een paar vecht truckjes geleerd.. wil ze dat op mij uitproberen slaat ze tegen een ijzeren buis aan Frusty Frusty ze moest er erg mee lachen ( he laura) daarna gingen we naar huis toe.. waren er zon jongens lollig en reden ons steeds achterna Boos! Boos! ..
en dat was eigenlijk het verslag.

Gr Danny

dit is boogiegirls verslag..'Zéér lompe actie....http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=62013

[edit:BartVB]Size en color tags weggehaald[/edit]
Laatst bijgewerkt door Danny op 20-06-02 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:44

Spot niet met mn schevigheid Schijnheilig
die jongens waren echt wazig(welke niet,hehe Tong uitsteken) he, eigenlijk had je daarop je vecht trucjes kunnen voordoen..

maar dat eerste galopje was toch wel lekker he, waar louise er nog niet was Tong uitsteken

ik was echt helemaal nat!! kon net zogoed in een zwembad springen zelfde resultaat..
w8 maar woensdag krijg je ze trug(ook als het koud is }> )
en de rit was eigenlijk helemaal niet zo leuk, ik moest in het begin al naar de wc, kreeg de neiging om af te stappen en in de struiken te gaan Schijnheilig

Danny

Berichten: 127
Geregistreerd: 11-01-02
Woonplaats: venlo, limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 12:45

ja net achter dat huis in galop Vingers aflikken Vingers aflikken