Bokt is verandert!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Bokt is verandert!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 07:50

Bokt is verandert...in een hele positive weg.
Ik herinner me nog een paar maandjes geleden dat er veel ruzie ontstond op Bokt en meestal was het niet echt fijn om hierheen te komen. Ik vroeg me altijd af welke snertopmerkingen ik weer zou hebben op bepaalde onderwerpen. De laatste tijd heb ik veel veranderingen gezien. Iedereen antwoord met respect en ik heb geen enkele ruzies meer gezien. Klinkt het goed als ik zeg dat ik trots ben op iedereen. Ik vind het weer ontzettend fijn om hierheen te komen en te weten dat iedereen gerespecteerd word. Petje af voor iedereen!!!! Pling
Bedankt iedereen voor een positive Bokt! Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 08:02

Ja, idd het wisselt nog wel eens in de tijd. De ene keer zijn er weer veel ruzies en de andere keer is het gewoon lekker rustig. Gewoon laten gaan en je er niets vanaan trekkken.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 08:56

idd, er hangt weer een ontspanne sfeertje.
BETER!
dus kom op mensen, houden zo!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:04

idd! Ook het KH is weer lekker met onzin gevuld, lekkere humor. Lekker geinen, ik heb het wel gemist hoor die ontspannenheid, die rust. Heerlijk! Idd GO BOKT!! Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:15

Inderdaad beter Lachen Maar dat moet ook, stel je voor dat er een vijandelijke sfeer zou hangen op de boktfuif... das niet goed! Gelukkig is het op het forum de laatste tijd ook wat rustiger geworden, en dan bedoel ik niet qua berichtjes maar het lijkt me logisch wat ik wel bedoel Lachen Even Ali G style: Respect! Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:21

Op een forum is het net als in het echte leven, in discussies kunnen de gemoederen oplopen. het gaat erom hoe je daarmee omgaat en ook hoe zeker je in je schoenen staat. als we maar eens zijn dat we het oneens met elkaar mogen zijn, toch?

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:16

En soms worden opmerkingen verkeerd geinterpreteerd waardoor het er botter uitziet dan bedoeld en extra reactie uitlokt.
Ik denk niet dat iemand expres hier ruzie zoekt, ik tenminste niet, maar ik kan wel eens RAKE opmerkingen maken die verkeerd begrepen worden..................bedoel ik dan niets mee, maar probeer je gevoel maar eens uit te drukken op een beeldscherm.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:24

mee eens ik weet zeker dat als ik mijn postings in real life vertelt had mensen heel anders zouden denken over mijn verhalen.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 10:27

Nou, ik vind dat Bokt idd veranderd is. Volgens mij zijn er een aantal weer bezig om mij weg te werken hier. Het ging een hele tijd goed, maar nu begint het weer. Kunnen ze mij nou niet gewoon met rust en in mijn waarde laten? Frusty

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:14

Komt omdat ik nu meer ijd heb om op bokt te zijn Schijnheilig Maar laat dat nu niet de enige reden zijn Lachen

Een aantal stoorzenders zijn er niet, en verder kweenie, k denk dat mensen door de naderende vakantie en mooie weer gewoon wat inspiratie voller zijn Lachen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:30

Ik denk dat met de naderende vakantie enkele bokkers zich stierlijk aan het vervelen zijn en daarom zo bezig zijn op MSN of telefoon Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:58

Marsje schreef:
bezig zijn op MSN


Blokkeren die handel en uit je contactlist gooien.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:42

Lovely"]
[quote="Marsje schreef:
bezig zijn op MSN


Blokkeren die handel en uit je contactlist gooien.
[/quote]

Ja idd, maar voor de rest is het wel lekker rustig hier Haha!
Ik ben de laatste tijd geen ruzies tegengekomen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:44

Nee idd. Op Bokt zelf heb ik ook geen ruzies gezien gelukkig.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:27

een nadeel van de computer is dat je niet weet op welke toon iets word gezegd. dus je weet ook niet of het op de goeie manier bij de andere overkomt. maar ik vind het inderdaad ook een stuk gezelliger geworden

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:52

auk schreef:
een nadeel van de computer is dat je niet weet op welke toon iets word gezegd. dus je weet ook niet of het op de goeie manier bij de andere overkomt.


Daar heb je wel-is-waar gelijk in, maar daarvoor heb je ook juist die smileys Lachen . Met die dingen kan je juist je woorden kracht bij zetten en/of aangeven of je iets wel of niet Boos! of Lachen bedoeld!
Maar.... het is idd waar, dat er op het ogenblik weinig gekat wordt Lachen !

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:14

Marsje schreef:
Ik denk dat met de naderende vakantie enkele bokkers zich stierlijk aan het vervelen zijn en daarom zo bezig zijn op MSN of telefoon Frusty


telefoon??? geef jij je nr aan allemaal mensen van Bokt?? dan vraag je er ook wel om hoor... Frusty Frusty
maar goed laten we zeggen dat t door t ge wel di ge weer komt ofzo