logboek nodig bij vervoer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 19:29

Moet je als je je paard met de trailer vervoerd (buiten toezichtsgebied) iets van een logboek bij je hebben? Zo ja, kun je die printen/downloaden en wat moet er precies instaan)?

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking



Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 13:41

Ik heb gehoord dat dat moet. Of bij ons, in de toezichtsgebied, wel. Je paard moet geregistreerd staan. Dus gechipt wezen. Als je het niet zeker weet, moet je NLTO ff bellen (08001556).

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:06

wij wilden ze ook ff per trailer vervoeren: moeten gewoon gelogd ed gebeuren. Hele trailer ontsmet, als je ergens aan komt opnieuw ontsmetten ed... Nou, dan hoeft het voor mij al niet meer. Wij rijden ze dus gewoon maar rond...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, Drico, Gee, Hiraeth, kaatje89, Niobe, SemrushBot, Urona447, xCherissa en 168 bezoekers