pfff... eerste werkdag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 09:07

Was leuk! Gezellige collega's, ben nog bezig met het afronden van m'n proefopdracht, dus ik heb me wel vermaakt. Alleen... toen moest ik naar huis.

In een plensbui, met een auto waar ik voor het eerst in reed, in een stad waar ik nooit eerder had gereden... Het enige wat ik wist, was hoe ik bij de A73 moest komen... en op het moment dat ik daar de oprit op rij, sta ik meteen stil en hoor ik op de radio dat er een tankwagen op de A50 in brand staat.

Afijn, om een lang verhaal kort te maken: ik ging om 18.15 van m'n werk weg en om 20.45 stond ik 6 km verderop nog steeds muurvast (en dan ook letterlijk muurvast, zo om het kwartier schoot het 10 meter op). Op een gegeven moment stond ik bij de eerstvolgende afslag, laatste kans om in de chaos verzeild te raken of een noodoplossing te zoeken. Heb dus die afslag maar genomen en na nog even verdwaald te zijn in Nijmegen heb ik een vriendin gebeld die 500 m van mijn werk af woont. Daar heb ik de nacht doorgebracht op de bank en vanmorgen was ik binnen 5 minuten op mijn werk! Lachen

Vanmorgen zag ik op het ontbijtnieuws dat het hele wegdek opnieuw geasfalteerd moet worden. De politie heeft ook een beetje laat ingegrepen, om half 11 (!) 's avonds hebben ze maar besloten om de vangrail eruit te halen zodat het verkeer verder kon en tegen middernacht (!) waren alle problemen opgelost... Frusty Gelukkig maar dat die tankwagen niet ontploft is, dan was het echt een ravage geweest... Vanmiddag dus maar een beetje op tijd weg hier. Nou ja, gelukkig vliegt er niet elke dag een vrachtwagen in de fik! Maar ik had voor mijn eerste werkdag toch een andere afloop in m'n hoofd. Gelukkig maar dat ik al een stalgenootje had geregeld om Leys te doen, anders had ik helemaal in de stress gezeten... Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> =* Niets is wat het lijkt - en zelfs dat niet. *= </FONT>


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-05-15 09:10 ]</font>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:46

Da's dus nog wel effies wennen die heen en terugweg. Of is het daar normaal gewoon rustig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 09:50

Ja, het was echt een zootje daar. De man die mijn auto wegsleepte vertelde dat hij er ook nog heen moest omdat de bergingswerkers het werk niet aankonden. Ik heb 10 minuten stil gestaan onder het 300m bord voor de afslag Wageningen en ben toen maar over de vluchtstrook gegaan. Nou ja, God straft onmiddellijk...

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat doe je nu voor werk? Hopelijk is het afgezien van dit soort ellende wel leuk.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:55

c
Laatst bijgewerkt door janna op 14-02-22 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:02

Hoi Karin,

Allereerst nog Party!! GEFELICITEERD Party!! met je nieuwe baan, want dat had ik nog niet gedaan!!

Hoop dat het je goed bevalt in Nijmegen, maar als ik het zo lees heb je volgens mij je "plekje" wel gevonden. Nu nog nieuwe woonruimte toch..??

Balen hè dat verkeer af en toe Frusty . Hopen dat het "normaal" een beetje vlotter gaat allemaal. Halleluja voor mobiele telefoons en een vriendin die in de buurt woont, altijd makkelijk!!

Ik las op de ander forums ook dat het met Leys goed gaat. Leuk dat het zo goed klikt tussen jullie!! Ben een beetje jaloers op Prisca, want ik heb minder geluk qua bijrijdster gebeuren Scheve mond\ . Enne hoe gaat het eigenlijk met de spierpijn..??? Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 16:06

Nog een uurtje en dan heb ik er al weer twee dagen op zitten. Wat gaat dat snel! Wat ik nu voor werk doe, kunnen jullie lezen in http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 7&forum=2.

Acties zoals gisteren komen gelukkig vrijwel nooit voor op de wegen rond Nijmegen, het was gewoon een stom ongeluk. De files staan de andere kant op, dus 's morgens naar Utrecht toe en 's avonds vanaf Utrecht. In iets meer dan een uur rijden is het goed te doen, de A15 is niet zo druk.

En nieuwe woonruimte... inderdaad, maar wel in Utrecht. Anders moet ik Leys weer gaan missen - en al mijn vrienden in Utrecht - en daar heb ik niet zo'n zin in! Volgens die vriendin waar ik vannacht geslapen heb, is Nijmegen ook niet echt een stad voor mij (ik zal haar nog eens vragen waarom niet), en zij kan het vast weten want ze woont er al 8 jaar. Lachen

Zo, nu nog even een uurtje bikkelen en dan naar Leys! Lachen