manege valkenbos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

manege valkenbos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 16:21

ik wil ff meningen van wat jullie vinden van manege valkenbos in heerhugowaard??

alleen reageren als je er echt een keer geweest ben he!!!!!

gr annuh



Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:27

waarom wil je de meningen weten??

rijdt jezelf bij Valkenbos en wat is jou mening over de manege??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

gewoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 16:32

ik wil gewoon ff wete of er mensen zijn die hetzelfde over die manege denken als iK!!!!

En ik zal vast weer heel veel comentaar krijgen op me mening maar goed, hier mijn mening:

de paarden staan allemaal bij elkaar want al heel gevaarlijk is want er lopen regelmatig paarden tegen elkaar te trappen! er zijn heel vaak pony's kreupel, zoals een paar weken geleden zomaar 5 ponys kreupel en dan laten ze er ook nog 1 gewoon een paar lessen doorrijden om te kijken of het nog gaat terwijl hij toch echt heel kreupel liep!
ook wordt er niet zorgvuldig opgezadelt, er liggen vaak shabrakjes enzo scheef, en bij het aansingelen of onder de les wordt er nieteens wat van gezegd!

maar goed, dit is mijn mening dus k hoef niet meteen allemaal comentaar want ieder ze eige mening!

ik rij trouwens zelf niet bij valkenbos maar heb er wel heel lang gerede en kom er nog vaak!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 18:38

Nou zal ik je beter vertellen dat deze manege(waar bij mij alles begonnen is) zojuist als 4 manege van nederland(2e van NH) een veiligheids certificaat heeft ontvangen.

Hierbij werd op alles gelet: manier van les geven, veiligheid tijdens rijden in en om de stallen, hoe de paarden erbij staan Verward etc etc.

Ik was er 2 weken terug nog en was nou niet bepaald onder de indruk van het houden van paarden daar(geen weidegang of heel weinig)
In al die 15 jaar dat hun daar zitten, ze hebben een jubileum dit jaar, is er maar heel weinig veranderd.
Ondanks dit heeft de manege 3 sterren.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 20:52

ik vind het dus ook 10x niks .
Ik heb er nog voorstage voor deurne gedaan ,het was alleen maar uitmesten ,vegen en paarden zadelen .
ik ben er ook snel weer weggegaan .

Rivjenn

Berichten: 4020
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 21:54

ik heb daar een keer een les gereden op een paard waar je amper op kon stappen omdat hij de hele tijd raar deed.
En de instructeur nog trots zijn dat het geen doorsnee manege paarden waren... Verward

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

ok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 08:58

gelukkig zijn jullie t met me eens!

er is trouwens nog wat, wat ik persoonlijk echt heel slecht vind:
ze rijden er nooit in de buitenbak met de manegepaarden omdat ze te druk/wild zijn buiten.

dan denk ik, laat ze dan vaker in de wei of met gevorderden buiten rijden, vind je het gek dat ze wild doen buiten, ze komen nooit buiten!!!!!!!!!!

en dat ze drie sterren hebben vind ik ook errrrrrrgggggg raar!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jadero, SemrushBot, Trendiction en 44 bezoekers