HOERA!!!!! ZWANGER!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SWELLINK

Berichten: 123
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: WIERINGERWERF

HOERA!!!!! ZWANGER!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 14:49

hoera,jippie mijn pony is eindelijk zwanger!!!de dierenarts heeft zaterdag geconstateerd dat ze nu ongeveer drie maanden zwanger is!!!heb een grote shetland merrie.ik heb er een goedgekeurde premie 1 dekhengst opgehad.!!!!!een hele mooie!!! weet zeker dat er een heel mooi veulentje uitkomt!!!! kan niet anders met een stamboekmoeder en een premie 1 hengst als vader!!!! kan gewoon niet wachten!!!!!(sorry moest t ff kwijt!!!!)


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 17:16

Gefeliciteerd!!!

Wie is de vader als ik vragen mag?

SWELLINK

Berichten: 123
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: WIERINGERWERF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 19:16

irene schreef:
Gefeliciteerd!!!

Wie is de vader als ik vragen mag?
hi irene!bedankt voor je felicitaties!!! de vader is dennis;een mini-paardje van bokker max!Voor 100 euro dekt ie!! is echt een heel mooi beessie dus als je nog iemand anders weet die een dekhengstje nodig heeft dan is Dennis zeker aan te raden!!!! groetjes van saskia

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 20:32

jha mooie hengst ik wou um er eerst ook op hebben
maar ik heb et niet gedaan om er totoaal geen papier bij zit ja een deel veder is ie zeer lux!
maar dat is echt et eng Verdrietig e wat jammer is!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:03

Ha leuk dat je merrie drachtig is.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

SWELLINK

Berichten: 123
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: WIERINGERWERF

jippie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-02 22:43

greetje schreef:
Ha leuk dat je merrie drachtig is.
hihihi,....dank jullie wel voor jullie reactie!!!!dennis is de pony van mn buurvrouw dus is helemaal toppie!!!!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:35

Even een correctie hoor ! Dennis is van Ciska en niet van mij hij woont wel bij mij.
Het ligt er helemaal aan wat je met het veulen wilt, ik heb Tammy toen met Dennis gekruisd en heb nu Floortje met NMPRS papier als ik haar nu laat dekken door een hengstje met volledig papier heb ik een paardje wat al een aardig papiertje heeft. Dennis heeft een mooi veulen gefokt uit een matige merrie, ik ben benieuwd wat Floortje op de keuring doet.

Maar gefeliciteerd hoor buuv, Dennis komt graag volgend jaar weer langs !


SWELLINK

Berichten: 123
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: WIERINGERWERF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-02 10:43

Max schreef:
Even een correctie hoor ! Dennis is van Ciska en niet van mij hij woont wel bij mij.
Het ligt er helemaal aan wat je met het veulen wilt, ik heb Tammy toen met Dennis gekruisd en heb nu Floortje met NMPRS papier als ik haar nu laat dekken door een hengstje met volledig papier heb ik een paardje wat al een aardig papiertje heeft. Dennis heeft een mooi veulen gefokt uit een matige merrie, ik ben benieuwd wat Floortje op de keuring doet.

Maar gefeliciteerd hoor buuv, Dennis komt graag volgend jaar weer langs !
volgend jaar pas? hihihi,...hoop m toch wat eerder te zien.zou anders niet goed wezen,komt zo'n 4 keer per dag langs zijn wei.en zaterdag?moet daisy dan ook nog samen met dennis lessen?doegie sas p.s. heb waarschijnlijk er nog een lesklantje voor ciska bij

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:09

Goed he! Mijn paardje die vader wordt!
Ik ben nu al nieuwsgierig naar zijn nieuwe kind

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 19:12

hihi en je moet nog zolang. ik ken het hoor. mijn merrie was net een dag weg bij de fokker en toen kon ik al niet meer wachten.
nou gefeliciteerd hoor en we merken het wel toch?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

SWELLINK

Berichten: 123
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: WIERINGERWERF

w

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-02 11:41

phoenix4ever schreef:
hihi en je moet nog zolang. ik ken het hoor. mijn merrie was net een dag weg bij de fokker en toen kon ik al niet meer wachten.
nou gefeliciteerd hoor en we merken het wel toch?
hihihi,...ja wat mij betreft mag t veulen nu al komen!!!!hihihi!!! maarre ,...laat het tzt zeker horen als t veulen er is!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, denisesilver, Majestic-12 en 122 bezoekers