Wat doen jullie met dit weer?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Wat doen jullie met dit weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 21:39

Omar stond al te druppelen (zweet) in de wei.
Het enige wat ik heb gedaan is even misbruik van de situatie gemaakt en Omar nat gespoten. Voeten wassen haaaaat hij, ik wou even checken of hij mij normaal pest of dat hij het eng vindt ofzo... Maar ik denk dat hij mij normaal uitprobeert want nu vond hij het wel lekker geloof ik.... Lovers
Gaan jullie wel rijden o.i.d. met zulk weer?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:44

Hoi
Ja ik ga gewoon rijden. Moet zeggen dat het verdacht stil was op de vereniging.............ben ik nu met dierenmishandeling bezig.... Verward

zelfs les gehad........

ze zweet uiteraard heftig, maar ik ook Haha!
daarna gaan we lekker samen douchen zeg maar.
tenminste, ik douche haar, maar kan zelf dus nooit droogblijven, maar dat was vandaag geen probleem..... Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:45

hier is geloof ik al een topic over... ik zou les hebben maar ging niet door.. heb em ff gewassen en weer terug gezet

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:45

ik ga met bassie zwemmen dat is echt zo lekker! moeter wel een meertje in de buurt zijn natuurlijk Knipoog
en mijn zus gaat met Jif naar buiten Lachen lekker in de schaduw van de bomen houden ze het wel ff vol Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:48

Les uitgesteld naar morgen. Gestapt door het bos in de schaduw en uitgebreid onder de douche gezet, van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar eens te wassen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:51

stilzitten en zo weinig mogelijk energie verbruiken... het zweet staat gewoon op mn comp muis Tong uitsteken ja tis echt erg! en dan moet je ook nog eens voor je herexamen proberen te leren! Nou leuk hoor!

Marije_jiplover

Berichten: 25315
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:57

WIj hebben met de friezen net gewoon les gehad, nou ja een half uur ipv drie kwartier, dus wel iets aangepast. Je kunt wel steeds met dit weer wat relaxt gaan doen, maar als je wedstrijd hebt en het is ook zulk weer, kun je moeilijk iedere keer afbellen. Dus ook gewoon lessen.
We gingen vandaag ook nog eens van paarden ruilen, dus het was nog echt aanpoten ook. Na het rijden een waterballet met de paarden onder de slang en daarna snel mijn korte broek weer aan en een litertje of wat water drinken.
Ach, morgen gaat het weer regenen en dan wordt het ook alweer koeler.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:07

Ehh.. ik heb vandaag Sjakie (bok) gewassen, Suzan (pony) gewassen, Anita jr en Anita sr. (ezels) gewassen, Christine (mens *LOL* ) gewassen en dat was het eigenlijk wel.
Bij al deze dingen werd ik natuurlijk ook lekker nat. Maar het Christine-wassen liep een beetje anders uit, want Christine had de tuinslang en toen was ik dus helemaal zeiknat ipv zij, wat ze eigenlijk wilde *LOL* Achja, was wel lekker koel

En oja, ook nog een bos-stap-ritje gemaakt. Maar dat werd niet echt een stapritje maar een dribbelritje omdat ze gek werd van de dazen. Toen was ze dus weer helemaal nat en heb ik haar nog maar een keertje afgespoten.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:12


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:14

Ik heb vanmiddag priveles gehad van janna. Maar jeetje wat was het hot! Ging best lekker, alleen toen ik eraf kwam ging ik zowat van mijn stokje. Schijnheilig

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:16

nou mijn paardje moest om 7 uur naar binnen omdat de inseminator zou komen, maar toen ik naar huis ging om kwart over 9 was ie nog niet geweest, ik had haar afgesponst met koud water, maar dat had ik beter niet kunnen doen.

Normaal had ze lekker de hele avond buiten gestaan maar nu dus niet Huilen .

Gr. Adriana.

En met dit weer doe ik niks met ze.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:37

d
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:15

Hehe ik normaal gesproken ook janna. Ik ben vaak ook niet zo'n held met zulk weer, maar zag ff geen andere lesmogelijkheid,vandaar mijn keuze gewoon te rijden. Tijdens de les ging het wel, maar erna.... Scheve mond

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:53

Gisteravond had ik springles. Het is dan wel aanpoten, maar ook veel meer tussendoor stappen om het paard even op adem te laten komen.

Na de les op de vrachtwagen en dan thuis haar even afspoelen onder een lauwe straal. Vind ze heerlijk.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:55

Ik had ook les, maar ondanks motivatie was het toch wel errrrrg heet.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 09:26

Ik had ook les gisteren, in de binnenbak. die is goed geisoleerd en koeler dan de buitenbak. MAar het is ook mogelijk om 's avonds rond een uur of 9.30 uur te gaan rijden, want dan is het een stuk koeler en minder dazen.

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 09:27

ik heb om 9 uur savonds les gehad.
het was wel warm, maar wel te doen.
Je kan het beste of 's ochtends vroeg rijden of 's avonds laat dan is het al redelijk koel in vergelijking met 's middags.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 09:35

Ik kan zelf niet zo goed tegen die hitte, dus heb ik Kaminka onder de douche gezet en daarna laten rollen in het zand, helpt wel aardig tegen de vliegen.

Toon kan helemaal niet tegen warmte, dus die heeft met dit soort temperaturen gewoon vrij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 09:37

Werken Boos! , en heb een verschrikkelijk druk programma vandaag, moet vanavond 3 merries klaar maken voor de keuring, die worden morgen opgehaald, en daarna weer snel naar amsterdam want dan ga ik naar de voorstelling van Youp van 't Hek in de kleine comedy Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:03

Ik rijd gewoon, ik had eigenlijks een buitenritje nu moeten maken om misbruik van dr loomheid te kunnen maken, maarja het visnet hing dr voor en vond het wat sneu om Hendrik de hele tijd lastig te vallen Tong uitsteken
We hebben gister aan het eind van de middag wat gestapt en beetje gedraaft, bon was niet vooruit te branden Boos!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:07

Ik heb gisteravond ook gewoon les gehad in de buitenbak. Een uur lang zweten hoor! Er waren wel verdacht weinig mensen aanwezig, van de acht die er normaal zijn, was de helft er maar. Babet was ook nog eens ontiegelijk vervelend, het ging echt heel erg k*t, dus we hadden het beiden super warm.

Na het rijden kreeg ik het eigenlijk pas echt heel erg heet. Het was wel heeeeel erg lekker om Babet na het rijden helemaal af te spuiten, en daarbij blijf ik zelf zowiezo altijd al alles behalve droog, en gisteravond heb ik al helemaal geen moeite gedaan om droog te blijven. Ik had er wel helemaal onder willen gaan staan!

Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:09

thuis zitten Boos! bijkomen van mijn nog al pijnlijke contact met het afvalt afgelopen zaterdag.

Maar ik ben vandaag wel weer instaat om in de auto te kunnen rijden en dan vanavond maar even bij de paarden kijken.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:23

Je kan je paard beter niet te hard laten werken met dit hete weer, paarden kunnen ook flauwvallen enzo. Ik heb gisteravond om half 10 gereden, toen was het redelijk te doen. Ik heb maar 20 minuten gereden, alleen maar wat overgangen gedaan enzo, en Cres was hélemaal drijfnat over zijn hele lichaam.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 10:30

Gisteren heb ik een rustig stapritje door het bos gemaakt en haar daarna lekker onder de douche gezet. Vandaag krijgt ze vrij. Laat ik haar alleen even los in de bak (en ze heeft de hele dag in de wei gestaan. )