foto's van de wedstrijd van gertruud met olivia!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
montananicole

Berichten: 146
Geregistreerd: 15-02-02
Woonplaats: bovenkarspel

foto's van de wedstrijd van gertruud met olivia!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 21:35

heyyyyy

vandaag was ik met sandra (obelix) naar de wedstrijd bij owf geweest en we hebben ff wat foto's gemaakt.

hier zijn ze en ik hoop dat ze het doen.

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/De%20new-forest%20club!2E/incoming/QV076(1).jpg[/img]

olivia met haar oogjes dicht maar wel heel lief!

Afbeelding

Afbeelding

dit was nog ff voor haar proefje
hieronder nog een van haar proefje ik wou er meer maken maar de batterijen van mij digi was leeg Frusty Frusty

Afbeelding

dit was het weer.
en gertruud ik hoop dat je ze leuk vind!!


xxxjes nicole

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:44

ziet er goed uit hoor!
welke klasse is het?

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 00:09

mooie foto's. Leuk paard! Knipoog
Mogen jullie met een bordeaux jasje rijden? Wij mogen niet eens met een donkerblauw starten... moet allemaal wit en zwart...
xxx

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 00:41

leuk paardje!

alleen is het een officiele? dan mag je toch alleen met zwart of blauw rijden?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 07:43

nou!!! ik zie ze niet!! dat is balen.... het bordeuax rode jasje hoort bij de vereniging waar ze voor rijdt en mag ook bij officile gedragen worden,tot een bepaald nivo geloof ik! dit was dus ook een officiele wedstrijd! Lachen nu maar hopen dat de fotoos het later wel doen .... Scheve mond

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:34

hoihoi,wat leuk zeg!

Hartstikke bedankt voor die foto's,ik heb zelf totaal geen idee hoe je die foto's op internet moet zetten Frusty ,maar ik vind ze echt heel grappig.
Erg he,zo'n rood jasje,ik vind het eigenlijk helemaal niet mooi,maar omdat ik bij OWF rijdt is het verplicht.Ik heb de punten al voor de Z,dus dan ben ik er iig vanaf. De punten voor de dressuur waren echt heel erg dramatisch,maar met de tweede keer springen was ik eerste,ik had ook een foutloze barrage,dus dat ging wel goed.Ik denk dat ik de volgende keer waarschijnlijk L ga springen Pling
t was wel jammer dat de dressuur zo slecht ging,waarschijnlijk had ze gewoon haar dag niet (iig geen dressuurdag) ,ik schaamde me best een beetje voor jullie eigenlijk want t was waarschijnlijk echt geen gezicht,maar ja volgende keer beter (dan is t gelijk selectie )

heel erg bedankt,en tot 14 juli !

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:53

nou hehe ze doen het!!leuke fotoos geworden hoor! maar goed.. je hoeft je niet te schamen hoor want ik weet hoe ze kan lopen dusse Kwijl maarre wanneer is die selectie dan? Party!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:07

gertruud schreef:
Erg he,zo'n rood jasje,ik vind het eigenlijk helemaal niet mooi,maar omdat ik bij OWF rijdt is het verplicht.


erg?? ik vind ze juist mooi van kleur!! Tong uitsteken

Bij ons is het heel wat anders: alles zwart / wit, en zelfs je schabrak moet volledig wit zijn en er mag geen randje of niks opstaan. Behalve dan die die gesponserd worden mogen een logo. Maar ze zien dat liever niet...
xxx