Hier heb ik nu zin in met dit weer!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 12:47

Afbeelding
Party!!


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 14:03

jaaaa gaaaf Party!!

tja....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 15:09

oohhh jaaa heeeerlijk... Kon ik dat maar gaan doen met Pinky Lovers

Over 2 jaar (als de pony van mijn vriendin oud genoeg is om bereden te worden en al ligt ingereden) gaan we lekker met onze paardjes naar een stalling aan zee... Dit is al jaren onze droom, maar hij lijkt eindelijk werkelijkheid te worden!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 15:17

Ik zou deze zomer naar frankrijk gaan en dan zou Lucky Luck ook mee gaan lekker daar naar de zee enzo!! Maar ben bang dat dat nu niet door kan gaan!! Daisy is nog te jong om mee te gaan denk ik!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 15:38

ja geweldig, dat heb ik afgelopen zomer met mn pony gedaan, echt cool, dan kwam er een grote golf, en dan voelde jeje samen opgetild worden, maar ja, nu is ze verkocht, dus zwemmen met mn paardje zit er voor mij niet meer in, voor wie het nog nooit heeft gedaan, het is echt een aanrader!!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 15:47

IK heb het nog nooit gedaan. Het lijkt me echt supergaaf. K`heb weleens met Beau langs`t strand gegaloppeerd maar hij durfde niet te zwemmen helaas. De golfjes waren te eng.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 16:39

Daar heb ik ook zin in! Ik heb ook nog nooit weze zwemmen met een paard/pony, maar zuo ik echt wel graag willen!!!! Van de zomer ga 'k op ponykamp bij "Rosworld" (ik weet nie of iemand dat kent) en daar hebben ze ook heel veel ijslanders, daar ga ik dan op rijden èn als 't goed weer is ook zwemmen met een ijslander!!! Party!! Party!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 16:49

Mag ik jullie Heel Even WAARSCHUWEN!!
Doe dit dus niet he! Deze jongen zwemt denk ik in een meer of iets dergelijks.
Dit doe je niet in de zee, ook al is het nog zo mooi weer. Veel te gevaarlijk!
Zodra je paard te ver in de zee is en niet meer goed op zijn benen kan staan en er staat een ieniemieniebeetje stroming....
Nou ja, ik neem aan dat jullie zelf kunnen bedenken wat er dan gebeurt. Niet doen dus, neem dat maar aan van iemand die veel bij de zee is.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 17:35

Hij is inderdaad bij een meer, de zee kan heel gevaarlijk zijn. Ik heb weliswaar in zee gezwommen, maar ik ken de stromingen daar, en weet waar ik wel en niet het water in kan. Bovendien ga ik ALLEEN met opkomend water. Dus Jantina heeft gelijk, als je een dagje naar het strand gaat, niet gaan zwemmen, max tot net onder zn buik, en dan ook weer niet met afgaand water.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:48

Ik heb ook een keer op ponykamp een strandrit gemaakt. De ponies hebben toen ook nog in de zee mogen zwemmen terwijl wij erop zaten, dat was ecxht prachtig. Maar gevaarlijk is het inderdaad wel. Er waren ook ponies bij die het zo leuk vonden dat ze steeds verder gingen en niet meer terug wilden naar het strand. Gelukkig zijn er toen geen ongelukken gebeurd, maar het had ook anders af kunnen lopen...

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 19:13

Zeker kan dat gevaarlijk zijn, denk eens aan die arme paarden van de reddingsbrigade van Ameland Huilen
Ik heb zelf een keer onvrijwillig gezwommen met mijn paardje, in het kanaal

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 19:38

Hehe, dat doe ik dus heel vaak Tong uitsteken


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 21:19

het kan gevaarlijk zijn ik scheur alleen super hard door het water maar ik ga niet zwemmen dat durf ik niet met mijn paarden tot de buik en zeker niet verder maar dat is voor mij genoeg ik vermaak me dan ook wel!!
xxx jeannette

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:05

Ook dat zul je mij nooit zien doen. Hihi, wat een zeikerd ben ikhe? Ik galopeer op het strand, maar nooit door de zee. Hier zijn veel "draaigaten" die je niet ziet als je sneller als een sukkeldrafje gaat. Met als gevolg dat je paard het waaschijnlijk ook niet in de gaten heeft en je paard zijn been verzwikt ofzo. In het ergste geval ga je met paard en al over de kop. Ook leuk, kindertjes die met laag water een gat gegraven hebben, water komt op, gat slipt een klein beetje dicht, maar je paard zakt er wel diep in weg. Zelfde drama.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:07

hoi! Ik heb afgelopen vrijdag nog met Kanjer gezwommen. Was super tof!!!! Hij ging met zn voorbeen maaien in het water. Ik was echt zeiknat!!!! xxx Roos

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:28

c
Laatst bijgewerkt door janna op 07-02-22 08:35, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 12:38

He Paardengek,

Ja Rosworld ken ik. Supermooie en leuke manege, heel gezellig, wens je heel veel plezier daar. Ze hebben inderdaad een heel groot meer daar waar je lekker met de paarden kan zwemmen! Geen enge stromingen enzo Knipoog

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 15:20

Dat wil ik ook nog een keer gaan doen, lijkt me echt supergaaf!!
Ben wel een keer bij de zee geweest met m'n paardje, maar dan stap ik alleen een klein stukje in het water verder ga ik echt niet alleen in een meer. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers