bellen of niet??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 11:49

ik zit ff met een probleempje. naja niet echt een probleem maar ik vraag me iets af. Bij mn verz pony's staan dus een stuk of 80 koeien ofzo, en ik mag er dus niet heen ivm MKZ. ondertussen zijn er in ieder geval al 2 veulens geboren, de derde is er volgens mij ook al wel maar een vriendin zou bellen en daar heb ik dus niets meer van gehoord. lekker dan, fijne vriendin Misselijk .
Nu wil ik dus heeeeel graag er heen om foto's te kunnen maken van de veulens en kijken hoe t daar is. maar aan de andere kant denk ik dat ze daar wel wat anders aan hun hoofd hebben dan steeds mijn telefoontjes om te vragen hoe t met de pony's gaat... ik weet t allemaal ook niet hoor. anders wou ik namelijk vanavond even snel langsgaan voordat ik naar de manege ga, ff een kwartiertje ofzo.
maar ik weet niet zo goed of ik nu wel of niet moet/kan gaan bellen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:08

ik zou gewoon bellen. de boerin waar mijn paard staat vindt het altijd erg gezellig als je belt (da's dan ook wel een super kletskous) en misschien willen ze best wel een foto voor je maken. Niet geprobeerd is altijd mis Lachen

Niets zo charmant als een paard in her land.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:58

je hoeft toch niet te bellen over de pony's?
Bel eens hoe het met hun gaat met de koeien of ze nog erg in angst zitten en of hun denken dat het nog lang duurt.
Stuur dat gewoon het verhaal nadat je naar hun hebt geinformeerd aan op de pony's van en heeft die het veulen al? nee ooh zou het nog lang duren ja oooh wat leuk blabla.
Vraag of hun al foto's hebben gemaakt en of je die mag zien of dat je langsmag rijden en vanaf de weg foto's mag maken.

Misschien als je gewoon langs gaat dat de boer zoiets heeft ja hallo we hadden gevraagd voorlopig niet te komen....
maarja ik ken ze niet dus misschien zou hij het ook wel leuk vinden Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 13:20

tja ik denk dat ik wel ga bellen, rond 2 uur ofzo. dus dan horen jullie t wel!! thnx in ieder geval voor de reacties, we zien wel hoe t gesprek loopt en ik zal t wel ff vertellen. misschien mag ik vanavond wel ff langs... ik hoop t zo!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 14:27

ik denk dat je best kunt bellen hoor. Hebben die mensen een beetje afleiding, en natuurlijk is de intresse heel lief enzo van jou...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 14:29

aah joh, bel gewoon. Vraag naar die koeien en hoe het met hun gaat en vraag dan naar de pony's en de veulens!
Voor die mensen is het ook leuk als ze steun hebben!

xxx soraya

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 15:20

YESYESYESYESYES
ik heb net de boerin aan de telefoon gehad en ik mag er vanavond heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaah ik word gek hier, zit echt te janken van blijdschap!!!
van de week kwam de RVV nog om t bedrijf te inspecteren enzo maar verder hebben ze nog nergens last van gehad. gelukkig!!! waaaaaaah en vanavond mag ik en dan ga ik gelijk foto's maken
IK BEN ZOOOOOO BLIJ

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 17:42

Ja dat is leuk voor je!
Veel plezier, maar dat zal wel leuke daar twijfel ik iet aan!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:12

**LEUK**
nu ben je toch wel ff blij dat je gebeld hebt he!!!!
nahja..
nu nog wachten op de foto's!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Avatar22, Celebi, DotBot, Phonix, Rubio, Salinah, schumiegirl, vierhoef, Vuri en 119 bezoekers