De Intocht en rit 4 gemist....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

De Intocht en rit 4 gemist....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-02 10:30

Huilen Gister kwam Arjan de vriend van Janneke mij en Experiment ophalen.
Naar Emst gereden waar ik Polle heb gepoetss terwijl Janneke uit haar werk kwam en zich ging omkleden.
Op naar Epe waar we tegen zessen als laatste starten.
na zo'n 200 meter wilde we een stukje gaan draven.
Polle zakte door zijn achterbeen en liep een paar passen kreupelk, daarna weer regelmatig en dan zakte hij er weer door heen.
In stap was niets te zien. draafde ze weer aan liep ie even goed om vervolgens door 1 been te zakken.
Helaas einde 4daagse voor ons.
Van janneke moest ik maar alleen verder rijden maar in je eentje 15 km is niet leuk en samen uit samen thuis.
Arjan weer opgebeld en die kwam ons halen met de trailer.
Terug op het terein kwam ik bekenden tegen die al klaar waren met de tocht en wachten tot de Heineke bierwagen en de koetsen met genodigden naar de intocht zouden vertrekken.
Uiteindelijk is janneke Polle weg gaan brengen en ben ik gebleven zodat ik toch de intocht kon rijden.
De Intocht was in 1 woord super zo leuk allemaal mensen in de hoofdstraat en half epe was afgezet.
Ik kreeg aardig wat bossen bloemen en zelfs een boswortels haha Anouk had een pak koekjes voor me en een choco ding voor om mijn nek met nr 1 erop en mijn moeder had met rode roosjes een krans voor om mijn cap gevlochten:))
helaas kon ik niets aanpakken en heb ik mijn bloemen en wortels snel aan hun afgegeven want ik had m'n handen vol aan die gekke hengst.
Hij was super braaf en zo vriendelijk hij heeft de hele weg waar mensen stonden staan dansen zo vrolijk was hij en hij bleef maar huhuhuh-en

Ik reed gewoon beugel aan beugel naast nog een hengst en ze waren zo braaf met z'n 2tjes.
na een uurtje waren we weer bij de trailers Ex erop gezet en weggebracht endaarna terug naar de feestavond.
de 4daagse zit erop volgend jaar doen wij weer mee.
samen met nog wat stalgenootjes dus dat wordt feest!!!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 10:36

Zonde dat je vlak voor het einde dus niet verder kan door de omstandigheden... Ook nog een gevolg van de derde dag???

Hopelijk volgende keer wat meer geluk en niet zo'n zak in de buurt die het nodig vind andere paarden gek te maken...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 11:26

Oh wat balen Kim, maar volgende keer beter! Over een aantal jaar doe ik wel mee met Voice! Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 17:42

Jammer van Polle, is er al bekend wat het is?
Sja, en die Roek. Tis toch wel een dooie he? Knipoog
Een beetje hengst had toch wel de boel op stelten gezet *LOL*

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 18:51

ja, maar was wel leuk om je te zien met roekje. daar tussen al die andere paardjes. en volgend jaar doe ik denk ik ook wel mee.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 23:03

oww meeeeen .... wat balen!
Maar ja, gezondheid voor alles.
Leuk dat je toch de intocht hebt kunnen doen!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 00:13

Wat een stelletje pechvogels zijn jullie toch... Huilen 't Is maar goed dat het weer voorbij is, voordat er nog meer mis gaat!

Weten jullie al wat er mis is met Polle? (Misschien dacht dat paard wel dat ie beter iets kon fingeren, voordat er echt gewonden zouden vallen... Clown )

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 09:12

Polle had een los ijzer we hopen dat hij daar last van had.Voorlopig staat ie stil tot de smid komt

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:37

Wat jammer zeg.......

Ik vind het trouwens wel erg tof van je dat je niet zonder Janneke doorgereden bent; inderdaad, samen uit samen thuis !