Hengst gekozen!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Hengst gekozen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 14:18

Afbeelding
Dit is Polansky, hij gaat onze Kwpn-merrie dekken dit jaar!
Even wat meer info over hem:
Polansky
v. Kostolany vm. Donnerhall
KWPN
kleur: Zwartbruin
hoogte: 1.70 m

Polansky is de overtuigende winnaar van de hengstencompetitie dressuur KNHS/KWPN 2001/2002 klasse L en is verleden jaar goedgekeurd op zijn veulencollectie. Citaat rapport: Polansky toonde een uniforme collectie, goed ontwikkelde, rijtypische veulens, die goed in het rechthoekmodel staan.
Polansky voert vier generaties topdressuurbloed op rij. Welke dressuurhengst zit genetisch zo sterk in elkaar?

Kostolany: Elite hengst, lichte tour dressuur, vader van reeds 8 goedgekeurde hengsten.
Donnerhall: Top Grand Prix dressuur, meer dan 60 goedgekeurde zonen en 6 nakomelingen in de WBFSH Breeding Guide
Ulft: Vader van Grand Prix en Olympische dressuurpaarden.
Roemer: Vader van Grand Prix dressuurpaarden (7 in de WBFSH Breeding Guide) en jarenlang topaanvoerder van de dressuurindex.
Verrichting Ermelo: De stap is ruim. In draf heeft hij veel ruimte, het achterbeen wordt goed ondergebracht. In galop heeft hij veel ruimte en ruim voldoende afdruk. Polansky beschikt over veel souplesse en laat zich zeer goed sluiten. Als dressuurpaard heeft Polansky veel aanleg en geeft zijn ruiter een zeer goed gevoel. Topgefokt, grootramig, nu al winnaar en een diepzwarte kleur. Polansky is klaar voor een nieuwe dressuurtoekomst

Bon Jovi rules!


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 15:02

mooi zo leuk paard niet veelzijdiig of wel? Haha!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 17:58

parouscha schreef:
mooi zo leuk paard niet veelzijdiig of wel? Haha!

het is de bedoeling dat zijn nakomeling het gaat maken in de dressuursport en dat zit er dan wel in met zo´n pappie, als we geluk hebben. mams is zelf ook een gangenmonster dus dat is mooi. zelf is ze nog niet uitgebracht in de sport, maar dat zal vast gaan gebeuren.

Bon Jovi rules!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 18:32

Polansky, vind ik mooi, had ik ook op mijn 'lijstje' staan voor de merrie...is toch Rubiquil geworden..maar dat kwam omdat er al meer bekend is over de nakomlingen van Rubiquil, waar je bij Polansky dus nog maar moet afwachten hoe hij vererft.
Maar gezien zijn bloedvoering, absoluut interessante hengst, die houden we in de gaten Cool

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 08:43

Ik heb Polansky in het eggie gezien op de hengstenshow, maar hij is echt moooooi!!!! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ubermetrics en 52 bezoekers