Gisteren voor het eerst Buddy afgespoten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Gisteren voor het eerst Buddy afgespoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 16:26

Nja...eigenlijk voor de tweede keer, de eerste keer alleen de onderbeentjes gedaan, ze zaten gigantisch onder de modder Haha! Maargoed, gisteren wilde ik hem dus helemaal gaan wassen...hij was een beetje stressig nog, maar alles ging goed. Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen Lachen

Paps hield hem vast, en ik spoot hem af, en mijn pa was zijn kont aan het inzepen met babyshampoo. Het ging allemaal redelijk goed. Tijdens het afspuiten van zijn benen staat hij nog niet helemaal stil, en tilt zijn benen af en toe op, maar hij doet geen rare dingen, gelukkig Haha!

Zondag ga ik hem helemaal wassen, helemaal inzepen, oooh wat zal hij het leuk vinden Schijnheilig Vandaag en morgen alleen even zijn benen afspuiten omdat hij daar nog het meest moeilijk over doet. Maar alles zal recht kom Lachen

Nja, dat was weer een update over Buddy.

Hij heeft overigens al een poos geen last meer van zijn achterbeen, toen hij zich verstapt had. De dag erna liep hij alweer normaal, maar wilde er tijdens het stilstaan eigenlijk niet met zijn volle gewicht op steunen. Nu gaat dat allemaal weer helemaal goed, en het was dus gewoon een verstapinkje.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 19:02

leuk! wij willen foto's!! Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 22:03

haha... lief zeg!! gewoon veel oefenen, dat is het beste! Dan weten ze het snelst dat het eigenlijk helemaaal niet eng is... En dat je best leuk met water kan spelen... Jovine, mijn vorige paard, ging altijd drinken uit de slang... Tong uitsteken Vond ze leuk en als ze de kans kreeg stond ze met de slang in dr mond te schudden... Pling HEEEL fijn als je er naast staat... Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 22:15

Ojee maak nog maar flink wat foto's nu, want stel nou dat je zondag ontdekt dat je een schimmeltje hebt gekocht nadat je alle bruine vlekken hebt weggepoetst Tong uitsteken

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 23:54

Ik zal morgen wat foto's maken...waar hij de bruine vlekken nog heeft Knipoog
En zondag ook foto's...dan heb ik zeg maar voor en na foto's Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 08:52

Maak je ook foto's van jezelf: ervoor en erna }> . Al sik Lois helemaal was is het af en toe een echt waterballet omdat meneer zo heerlijk met de slang kan gaan spelen. Mag hij even wat water drinken uit de slang, pakt ie gelijk de slang af, zet z'n tanden erop en draait dan z'n kop naar me toe waardoor het water eruit sproeit. Lois nat, ik nat Haha! . Misschien ontdekt Buddy ook nog wel de gein van een waterslang.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 09:20

Hehe gelukkig zal Jurga nooit die slang vastpakken, die heeft er al zo'n hekel aan. maar het is idd goed om veel te oefenen, ik doe het zelfs al bij Voicebabe....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: journee, Kashmino, LieZ_Horses, lina1998, Ninaka, Roulette_, xRaisin, XxMariellexX, Zinzi_jewel en 105 bezoekers