pony beledigd door wortels in haar voer...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

pony beledigd door wortels in haar voer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 21:07

soms denk je ze te begrijpen tot......

Carina hangt zich normaal op voor een wortel. Dus ik geef haar vandaag een aantal wortels door haar voer heen, nouuuuu, gepikeert!

Ze kijkt me eerst heel vuil aan, vervolgens begint ze ijverig de wortelstukken tussen de tanden te nemen en naast haar voerbak neer te leggen Verward Een aantal stukken laat ze liggen. Eet gedeeltelijk haar muesli op, begint daarna wild met haar hoofd door de bak te roeren zodat de muesli onder de wortels ook opgegeten kan worden... Schijnheilig Daarna begint ze prinsheerlijk haar wortels op te eten en kijkt me daarna aan met zo'n blik van, als je me dat nog een keer flikt dan... }>

Wat moet je nou met zo'n beest? Verward Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:28

haha paarden ook soms heb je echt zoiets van jah, goh wat moet ik hier mee. maar jah ze hefet zelf het probleem opgelost voor hetzelfde geld moest jij doe wortels er voor haar uit vissen.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 22:22

hahahaha....
Alleen al hoe je dat verteld, ik zie het helemaal voor me... Schijfje voor schijfje die wortel tussen de muesli uitvissen...
super pissed kijken, om vervolgens heel agressief en geirriteerd die muesli te gaan eten... En dan als toetje wortels...

Maarre nog z.eiken dat ze niet verwend genoeg wordt......... Schijnheilig


Soms... hahaha... wel maf, dat ze alles eruit gaat zoeken...

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 22:33

Leuk zijn die knollen af en toe toch!

Ik deed in de winter altijd het voer als volgt:
Eerst gingen de winterpenen in de emmer, hierna de brok waarna de emmer werd opgevuld met mais.

Nou als ik dat bij de pony in z'n bak deed kwam het er dus precies andersom in: dus netjes de wortels eerst, dan de brokken en wat overbleef was de mais.

tot de eigenaar een keer nieuwe mais ging halen en het laatste restje alvast voor de pony in de emmer had gedaan. Ik deed hier trouw de brokken en de worteltjes bij. Maar ja toen ik het bij meneer in zijn bak deed was hij zwaar verontwaardigd!
Hij heeft woest alle mais uit zijn bak geknikkerd tot hij netjes eerst de worteltjes kon eten daarna de brokken, en als laatste ging hij alle geknoeide mais van de grond eten.

Maar hij keek mij inderdaad ook zo aan van als je dat nog eens durft te doen dan............

Ach ja heb erg gelachen! Lovers