shetland draverij op 1 juli in Alkmaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

shetland draverij op 1 juli in Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 17:14

Er is op maandag 1 juli in Alkmaar weer een shetlander draverij, je hoeft geen eigen sulky te hebben wel een pony die voor de kar kan.
Als je interesse hebt heb ik nog inschrijf formulieren liggen.

Rubrieken :

Mini Draverij categorie 1, voor shetlandponies (max stokmaat 1,07cm)
Mini draverij categorie 2, voor B/C ponies max tokmaat 137cm
Ren voor D/E ponies voor kinderen t/m 18 jaar
Mini-monte voor shetjes max stokmaat 1.07cm

Het begint om 18:30


anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 15:17

Is dit weer zo'n avond waar ook allerlei andere shows zijn zoals; arabierenrace, steeple chase, estafette race en nog meer van dat soort dingen?
Als dat zo is, een aanradertje om heen te gaan, gegarandeert dat je een leuke avond hebt!

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 15:58

Ik denk dat ik dan wel even ga kijken, ben al is eerder geweest en het is idd heel leuk om te zien Lachen

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 19:53

een van mijn lesklantjes doet mee met haar verzorgpony. Dus misschien dat ik ook ga kijken en haar ga aanmoedigen.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 19:54

VET!! Ik ga zeker kijken... Boktmeeting? Haha! Ik zou wel met Berdien mee willen doen, maar ja...geen vervoer.. ach jammer...Ik kom echt kijken hoor!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:10

Ik las dat er ook een ren was voor d/e ponies. Ik neem aan een galopren onder het zadel? Maar is Alkmaar daar niet te hard voor? Ik heb vorig jaar dravers getraind en kwam ook vaak op alkmaar, maar is dat niet te hard? Als het een galopren is zou ik graag meedoen met mijn bijrijd ijslandertje die alleen maar wil scheuren *LOL* Zou ze wel heel gaaf vinden, maar ik denk dat ze dan echt heel druk is, kan haar nu al sosms niet houden Knipoog , maar waar kan ik me inschrijven en wat meer info vinden? Ik ben heel benieuwd, en misschien tot 1 juli op alkmaar, kzou wel wat Bokt leden willen ontmoeten, ben namelijk net nieuw hier maar zo te lezen zijn jullie een redelijk hechte groep. Ik en mijn ijsje horen daar graag bij.
xxxxx
P.S. Beetje domme vraag misschien maar iedereen hier op Bokt heeft het over PBen, wat is dat echt???!! Verward

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:27

Oei, ik besef me nu pas dat Jarpstjarna maar 1.32 is dus dat ze eigenlijk niet onder categorie D/E valt. Denk je dat we wel mee mogen doen, ze is dan wel een kleine ukke puk maar wel een hele felle Haha!
ik hoor het wel.

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 22:01

Het enige dat ik weet is dat de steeple chase en de estafette race altijd door mensen van onze club werd georganiseerd en daar deden alleen paarden aan mee, of dit nog steeds zo is Verward
En ja de arabierenrace waren meestal voornamelijk arabieren van kee klaver, maar ik praat nu wel over een paar jaar geleden.
Ik denk dat je het beste even de drafbaan zelf kan bellen.

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 22:06

voor informatie kun je bellen met
Lud van Brederode 0226-393800
Ik heb mijn formulieren van Stal Ace in Starnmeer.

Dennis doet ook mee !

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 00:22

nastyexplosive schreef:
P.S. Beetje domme vraag misschien maar iedereen hier op Bokt heeft het over PBen, wat is dat echt???!! Verward


Even ter info: PB-en is een persoonlijk berichtje versturen aan iemand.
Je doet dit door naar het profiel van iemand te gaan en dan zie je het vanzelf.

(en natuurlijk nog van harte welkom hoor!)

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 18:55

ik heb afgelopen zondag een drafkoers voor shetlanders gezien.Echt hartstikke leuk!!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 20:47

Goed nieuws, mijn ijsje is niet te klein dus mag ik mee doen Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Heb net gebeld ent was goed, krijg binnekort de info opgestuurd.
Hihi ben wel benieuwd of ze de wat grotere ponies kan bij houden, en of ik er niet heeeeeeel hard afval, heb namelijk een kl*te zadel , maar ja zien we wel. Nou allen hopen dat ze wat normaler gaat doen met uit de trailer komen want ze is echt helemaal debiel }> . Nou ja, laat nog wel weten of het doorgaat. En als jullie komen kijken en jullie zien een klein bruin monster met witte sneb en kol oncotroleerbaar voorbijscheuren dan ben ik het Knipoog
Greetz

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, flikkalover, Goner, knockout1, Sandyislief en 120 bezoekers