goed nieuws en slecht nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 18:39

naja t maakt voor jullie niet veel uit maar ik moet t ff kwijt.
ik was vandaag weer bij Gerald en ik ging Gambler klaarzetten enzo zodat Gerald kon rijden. Krijg ik te horen dat Gammie maandag weggaat!! door die verrotte k**MKZ... ben echt kwaad nu. omdat Gerald nu niet met Gam op wedstrijd kan, halen de eigenaars m terug (gam is dus een pensionpaard). Gerald blijft m wel drie keer in de week rijden maar toch. ik zie m waarschijnlijk niet veel meer. Gerald heeft me wel beloofd dat ik mee mag als ie een wedstrijd heeft met Gambler dus dat is wel weer tof maar ik baal er echt van dattie weggaat!!! hij is echt een schatje, ik mocht altijd alles met m doen en dat is nu dus afgelopen.

Nu nog ff leuk nieuws (anders wordt t zo triest he)!!
Vanmiddag is er een nieuw paardje bij Gerald gekomen, een 4 jarige ruin, Pedro. Wel een leuk beessie om te zien, een bruine met een bles en wat witte voetjes maar daar heb ik niet super op gelet. Hij schijnt wel lief te zijn maar een beetje een dramkont, doet waar ie zelf zin in heeft enzo. we merken t allemaal wel. Hij was in ieder geval wel stoer op stal, want toen de paarden allemaal pulp kregen vanmiddag kreeg hij ook wat en at t ook gewoon op!! niet verwacht, gerald dacht ook dattie t niet zou lusten maar dus wel. stoere vent! Cool Cool

naja verder heb ik vandaag hard gewerkt, 4 stallies uitgemest, 1 extra opgestrooid en alle 4 de paardjes zijn onder de douche geweest. lekker lauw water dus dat zat wel goed. en ik heb ze alle 4 nog buiten laten grazen aan t halstertouw en zo konden ze ook lekker opdrogen in t zonnetje.

en nu ben ik moe.... Gaaaap Gaaaap

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 18:44

soo, 4 stallies uitgemest!

Ik heb vandaag heerlijk aan het water gezeten! Ik hoefde niet te werken op de manege!

xxx soraya

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 18:45

en nog leuk van het goede nieuws en inderdaad niet zo leuk van eht slechte nieuws!!

xxx soraya

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 03:47

ah wat jammer van Gambler Verdrietig maar idd die 'nieuwe' klinkt wel leuk Lachen

Sterkte met het afscheid...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:57

heeeye
maare hoe gaat Gambler weg dan?
Hij kan toch nergens heen?
Ze zijn bij ons ook bezig een pensionpaard van stal weg te krijgen maar dat wil nog niet echt lukken.
Wel jammer maar wie weet is dat nieuwe paard wel net zo leuk!
gaat Gerald daar ook mee starten?
4 stallen jeeehhhh ik heb er 14 uitgemest was net zo moe als jij *LOL*
Hoop dat ik snel eens kan komen kijken bij jullie en dat je snel weer eens bij ons langs mag komen we zijn nu toch bijna buren he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 12:26

ik weet niet hoe ze gammie weg willen krijgen... ik hoor t allemaal nog wel van Gerald denk ik!
Die nieuwe staat er volgens mij alleen voor de training, hij is pas 4 en met de eigenaresse wil t niet echt lukken. Gerald geeft ze al een tijdje les maar Pedro doet lekker waar ie zelf zin in heeft. Dus we zullen zien!! *LOL*
Nu maar hopen dat ik nog een beetje vriendjes kan worden met Pedro, hij is wel leuk op stal hoor maar probeert zn stal uit te lopen enzo. echt lekker speels!! Lachen

pfff vier stallen met dat weer van gister vond ik al erg!! was blij dat ik er best vroeg was zodat ik dat 's morgens al had gedaan. 's middags alles nog schoongemaakt omdat t er goed uit moest zien omdat Pedro kwam...
ja kim ik hoop ook dat je snel een keer kan komen kijken!! jammergenoeg zie je Gambler dan niet meer, maar ja.
hihi klinkt leuk he "bijna buren!!"

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 12:46

Ik heb d'r gister zeven gedaan (stallen dan - anders wordt het zo onduidelijk).
Beetje offtopic maar ik vind het zo stoer dat ik het gewoon even moest vertellen Clown Cool Haha! (niet serieus opvatten alsjeblieft.....)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 13:06

Hoi! Ja jammer dat Gammie weggaat Huilen ! Ik merk zelf ook wel eens hoe snel je je aan een dier gaat hechten...
Als troost: wie weet kun je nog een hoop leren van het nieuwe paard dat er nu staat. Ben benieuwd hoe Gerald hem gaat trainen?
Kunnen er bij jullie paarden worden verhuisd dan? Misschien dat het nu (of binnenkort) mag wanneer het paard en trailer wordt ontsmet, de stal van de eigenaar en die van Gerald geen evenhoevigen hebben, en nog wat 'maatregelen'?
Veel sterkte in elk geval met de verhuizing van Gambler!
Groetjes, Dorine.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:32

hey maar Maaike hoe is dat nieuwe paard gekomen dan? want hij moet om bij Gerald (voor de niet kenners hij zit 2 straten verderop dan wij) net als wij eerst het toezichtsgebied uit en de 3 hoek in en om naar Gerald te komen toezichtsgebied weer in.
wil je het even navragen. Wij willen met 1 van de merrie's naar de hengst en die merrie dan daar een maand laten ofzo en een pensiongast wil weg en we hebben een paard in de verkoop staan voor iemand anders die 'm nu terug wil hebben mocht je meer weten hoor ik het graag we bellen al steeds achter de RVV aan maar niemand weet iets

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 12:35

ik weet t niet helemaal precies, hij kwam volgens mij uit Ugchelen ofzo? kan dat?? naja weet jij natuurlijk ook niet maar goed.
Die man moest wel ontsmetten toen ie Pedro had gebracht, hij had een of ander speciaal iets mee met citroenzuur erin waarmee ie de wielkasten ging ontsmetten. ook een of ander boekje (zal een logboek geweest zijn) hadden ze mee. Bij de ME posten hadden ze helemaal niet moeilijk gedaan, konden rustig doorrijden. best vreemd eigenlijk he.
maar ik zal t wel eens navragen aan gerald, maar dat wordt dus pas zaterdag....

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl83, Crista, Frieke84, marinst, pillow, vilo en 119 bezoekers