Moederdag...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 21:24

Heyie!!
Zondag alweer moederdag!!
Weet iemand een orgineel cadeau om te geven?
Mijn moeder vraagt bijna elk jaar een geurtje, maar dat word ook zo saai om te geven. Ik wil dit jaar graag iets orgineels doen!
iemand leuke ideeen???? Verward Verward

I love to love!


Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:28

Met moederdag ben ik jarig!!ben ik eindelijk 16 haha maar ik geef me moeder ook een erg leuk cadeautje hoor!!doei doei

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Astrid(dempsey) op 2001-05-11 22:29 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:42

mijn mammie was vorige week jarig, en gister kreeg ze haar cadeuatje, wij doen eigenlijk nooit aan moederdag enzo. Ik heb mijn moeder een heel mooi brillenkoordje (ze heeft een leesbril, oud he?) gegeven...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:13

Wij nemen Dick's moeder gewoon lekker mee uit eten; ze heeft al zat rotzooi en aan die commerciele toestanden weiger ik mee te werken. Maar als we helemaal niks doen staat heel die ***familie weer op z'n kop dus 't mot mar weer..... *zucht*

Mijn eigen moeder krijgt gewoon helemaal niks. Ze woont ook een roteind weg, dus ga ik niet helemaal op en neer rijden; ga liever met m'n paardjes naar het bos zondag, 't wordt hartstikke mooi weer. Ik ga liever een keer spontaan op bezoek dan omdat het moet, en dat ik van 'r hou hoef ik niet te bewijzen met kadootjes!

Ik heb een gloeiende hekel aan zulke dagen, en vraag me nog steeds af wanneer het kinderlozendag wordt. Of paardeneigenarendag, intercedentendag (nu ook leuk voor Ten!), poezenmensendag etc....

Dagdag!

Sonja

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:23

hmm daar zeg je wat..
( je zet me aan 't denken *LOL* )

weet niet hoe je relatie is met je moeder ( hoef ik ook helemaal niet te weten hoor!) maar wanneer mijn moeder wat ver weg zou wonen, en zij zou een bep. 'waarde hechten' aan bijv. moederdag, dan zou ik daar toch ff aandacht aan schenken denk ik..
idd. bezoeken e.d. hoeven van mij ook geen 'regel' te worden, doe dat nog elke 2 weken bij m'n grootouders ( 'verplicht' door pa en ma) en heb daar een gruwelijke hekel aan: het leuke is eraf want we komen standaard elke 2 weken ( kost me dan altijd een hele dag, maar 'die laatste dagen van hun kan dat toch wel..?!!'hoor ik dan..)
Ik wil ook best gaan en ook 'regelmatig', maar niet zo regelmatig dat we elke 2 weken daar zitten van 2 tot 6..
maar bij 'themadagen' waar ma of oma dan wel waarde aan hecht, zou ik waarschijnlijk wel daar wat aan doen.
Dat vind ik wat anders.

Mijn moeder zegt elk jaar "we doen niet aan moederdag", maar waag het dan niet met helemaal niets aan te komen hoor Knipoog

Morgen maar ff een bloemetje halen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:23

Haha, mijn moeder is gelukkig net zo nuchter als ik, dus van haar hoeft het ook al jaaaaaren niet. Wij hebben overigens een prima relatie hoor, maar komen gewoon niet vaak bij elkaar over de vloer. We zijn er aan gewend een eind van elkaar te wonen. We komen uit Brabant, en ik ben sinds m'n 17e het huis al uit. Ik ben via de Betuwe in Alphen aan den Rijn uitgekomen, en toen ik daar woonde, besloten mijn ouders te gaan verkassen naar het noorden van Friesland. Lekker handig allemaal he!!
Onze telefoonrekeningen zijn derhalve niet echt laag, maar daar heeft Bokt ook een behoorlijk aandeel in *LOL* !

Sonja

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:41

Mijn mams krijgt van mij morgen een mooie plant met kleine paarse bloemetjes. En een set terracotta plantenpotten voor in de tuin, want de kat heeft er weer een paar gesloopt, zag ik vorige week.

Die kadootjes zijn niet speciaal voor moederdag hoor (hoewel natuurlijk ook), maar vooral omdat ik de afgelopen paar dagen het autootje van mijn mams heb mogen lenen zodat ik wat sneller naar de manege kon om Leys te verzorgen nu Pris op vakantie is. Lief van mijn mama hè? Ik ga 't wagentje morgen weer terugbrengen, dan zit z'n dienst er weer op! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:52

Ik heb een mooie decoratieve fles badschuim gekocht, met een scrub-handschoen en een setje van clinique (lotion e.d.) en nog 2 beeldjes voor in de tuin en een grote bos bloemen. Iedere keer zag ik weer wat leuks en ja, dan kan ik 't weer niet laten liggen hè? *grin* Happy Mothersday everyone!!!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 07:36

ja same 2 u mayo.
Ik heb een broodje met haar favo beleg gesmeerd en een glas orange jus.
met daar een briefje van 25 omheen geknupt.
ze wilde graag geld want ze wou een ring uitzoeken. ach ja... kom ik er makkelijk vanaf hehe

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 11:11

Ik werd vanaochtend om 9 uur gewekt....MOEDERDAG!!!!!
Waahhh, d8 ik lekker te kunnen uitslapen, niet dus...
Ik heb haar zo'n pakket gegeven met bodylotion en nog wat voor je huid enzo...
Ze vond het gelukkig wel mooi, ook al was het een klein kadootje Party!! Party!!

I love to love!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 16:21

mm ik vind moederdag ook onzin en mocht geen kadootje kopen maar omdat ik tog al om 6 uur wakker was heb ik maar en luxe ontbijtje gegeven is ze tog veel blijer mee dan een kadootje die krijgt ze met dr verjaardag en kerst al

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 17:53

kheb me moeder een koffiezet apparaat gegeven *LOL* *LOL* wilde ze graag hebben.. tja dan moet het wel he *LOL*


Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 22:48

tja mijn moeder wilde gaan scaten met mijn zus, dus heb ik der sportschoenen gegeven met inklapbare wieltjes eronder. Erg handig, kun mee lopen en scaten! Was ze superblij dus Cool Clown ikke ook weer blij *LOL*

_________________
Wees goed voor je paard, dan heb je een vriend voor het leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-05-13 23:48 ]</font>

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 14:49

Hihi, ik kwam pas zondagochtend iets over half 9 thuis. Ik was naar een bios-nacht geweest. Ik heb dus m'n moeder gelijk verrast om vervolgens m'n bedje in te duiken *grin* Ze vond 't wel heel leuk allemaal.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Anoukjuuuhh, Butterfly, Ginny135, Goldwynn, jaap_2005, lambiek_lief, linoleum, luuntje, Shetje14 en 60 bezoekers