Het rijden is me niet gegund.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15249
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Het rijden is me niet gegund.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 08:02

Ik baal. Staat ze na 9 maanden weer in de buurt. Moest ik wachten tot de hoefsmid was geweest. geen probleem kon ik allemaal nog wel hebben. Daarna wachten omdat ze aan de ijzers moest wennen. OOk geen probleem. Na al die tijd en mijn geduld kon ik dat nog wel opbrengen.
Ben ik er afgelopen zaterdag weer eens opgestapt. Dit ging goed. Helaas deze week druk op het werk, dus ik meost gaan plannen wanneer ik er weer op kon. Had ik gisteren tijd, kan het niet omdat ze op de binnenkant van haar spronggewricht is getrapt. een grote schaafwond en veel wondvocht. Ik baal. Ik wil zo graag haar gaan oppakken maar het lijkt alsof het me niet gegund is. Vandaag kan ik ook al neit gaan omdat ik weg moet met mijn werk. Gelukkig gaat mijn vriend even kijken hoe ze erbij staat.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:24

Zo'n periode heb ik ook gehad, en Katrien kan er ook wel over meevertellen denk ik.....
Maar.... HET KOMT GOED!!!
Succes.

:evaw:


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:49

He bah! Dat schiet ook niet op zo!
Ik mail je snel weer, ben nu heel druk met m'n stageverslag enzo.

Nulla tenaci invia est via

Belker

Berichten: 15249
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 08:51

Ik baal, mar het zal wel zo moeten lopen. Ben fatalistisch ingesteld. Gelukkig weinig tijd en druk met werk en Maartensdijk, dan weet ik ook niet wat ik mis.
Vrijdag of zaterdag maar de tijd nemen voor mevrouw

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:52

Ja maar wacht eens even. Loopt ze echt kreupel of alleen onregelmatig? Ik denk dat het nog verstandiger is om met je paard te gaan rijden, dan om het stil te laten staan. er vanuitgaande dat ze nu een dik spronggewricht heeft, kun je best met haar buiten gaan rijden over de verharde weg, zodat de bloedcirculatie goed op gang komt. Zo wordt dat vocht afgevoerd. Misschien is ze wel helemaal niet onregelmatig en dan zie ik niet waarom ze niet gereden kan worden.

De hond is de betere mens

Belker

Berichten: 15249
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 09:01

Omdat ze de afgelopen 11 maanden al niet gereden is. ik ben nu weer begonnen. Jij loopt ook niet lekker met een hele dikke enkel, te zwaar van gewicht en niets meer gewend. Dan doe je ook liever rustig aan, dan heb je geen behoefte aan het het sjouwen van zware boodschappen. even een voorbeeldje.
Het is een opeenstapeling van factoren. Deze paar dagen maken nu ook niet uit. Ze is niet kreupel, het is wel gevoelig, zet het been op rust. Daarnaast moet je oppassen voor verspreiding van de ontsteking met bloedvergiftiging als gevolg. Daarnaast staat ze dag en nacht buiten en is druk bezig met een paard weg te jagen. Continu, dag en nacht. ze loopt zelf wel voldoende. Daar heeft ze mij niet op haar rug voor nodig.

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 09:18

O wat onzettend balen nou weer, was je net zo blij dat je er weer even op kon en nou dat weer. Ik kan me 't helemaal voorstellen. Maar misschien kun je wel wat aan de hand wandelen met haar? Ben je toch met haar bezig en wat beweging, onbelast, lijkt me niet echt slecht?

Succes ermee en kop op, 't komt allemaal wel weer goed, al lijkt 't soms van niet.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:31

He balen zeg!
Hopen da het snel weer over is!

Mag ik vragen waar je paardje staat?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Em_, Ladyson, Sanet, shaddy82 en 38 bezoekers