gaat lekker!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-01 16:59

Mhhh ben gewoon super tevreden op dit moment maandag lekker gelest en hij had zulke super stukken er tussen zitten...
Dinsdag een half uurtje voor mezelf gereden en daarna 4-tal.
Ik ben veel bezig geweest met de galop arbeidsgalop naar verzameling naar middengalop en dan weer terug naar de verzameling etc. veel slangevoltes met contra erbij.
het liep gewoon zo lekker.
Gister heb ik 'm gelongeerd zo braaf eerst balkjes gelopen en daarna laten springen das al ruim 3 kwart jaar geleden voor 'm en hij ging er steeds mooi overheen joh helemaal niet zo lomp als ie eerder altijd deed.
alleen toen het wat hoger werd hij gaat er echt ruim overheen (veel te ruim dus)
Vanavond weer les Lachen hopen dat het weer zo lekker gaat!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 22:38

heerlijk hoor om dit te lezen!fijn dat ie zo lekker loopt,dat geeft je toch een supergevoel of niet?althans dat is bij mij zo,dan kan ik het wel aan iedereen vertellen.kus aan lot van mij!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 22:45

Heerlijk ja als het zo goed gaat, dat geeft zo'n goed gevoel!!!
Ben Oliva nu aan het leren om goed halt te houden en ik merk gewoon dat het steeds beter gaat, en dat is dan heel fijn.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-01 10:11

Jaaa ging gister weer zo lekker in de les...
Ik moest nu wat nieuws op de linkerhand in galop na de C meteen omdraaien naar de M terug draaien tussen de H en E weer draaien naar de B weer draaien naar de E en K en weer terug naar de F en dan op de rechterhand dus heel veel wissels van gewonen naar contra rijden in hele strakke en krappe wendingen.
Mijn instructeur wou het proberen Janneke had het van de week in draf gedaan en dat ging al niet goed dus hij zei 1 keer proberen en anders doen we het ook in draf want dit is zo moeilijk... en ja hoor hij deed 'm meteen 2 keer achter elkaar helemaal goed niet over springen niets!Haha mocht meteen gaan uitstappen omdat ie zo braaf was kreeg ie ook nog een klontje van m'n instructeur.
toen was ik best wel trots Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-01 11:54

Wou dat mijnes dat deed zeg... Die springt over en tja.. naja, ik moet nu toch weer aan de nageeflijkheid werken voordat ik weer iets ga proberen. in stap doet hij wel heel veel dingen, maar in draf laat ik hem nu eerst maar weer zijn evenwicht vinden omdat hij nog steeds niet lekker loopt. Hij loopt wel rad, maar aan de teugel en met veel bochten en stelling loopt hij niet lekker. Als hij weer in dat evenwicht zit (heeft hij altijd al problemen mee gehad) dan ga ik weer denken aan rare trucjes...

Lau