Trailer gekocht!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Trailer gekocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 21:26

Ik ben helemaal blij. IK heb vandaag een trailer gekocht. De levertijd is 4 weken Boos! grrrr!!

Ik heb gekozen voor een grijze 1,5 paards Atec Starline Diamond met zadelkamer, reservewiel en automatische zeiltje, verder zat alles er standaard op wat ik wilde hebben. Ik ben echt helemaal blij! Hij had een hele goede aanbieding dus ik heb het eigenlijk heel snel besloten.

Maar 4 weken wachten is wel erg lang.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23372
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:29

woww gefeliciteerd!!
Kan me voorstellen dat je blij bent, eindelijk goed mobiel met je eigen paard en trailer. Veel plezier ermee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:18

Zo dat is snel. Gefeli.. En van die zadelkamer krijg je echt geen spijt, daar heb je zoveel plezier van. Wel een paar gaatjes in boren aan de onderkant, anders wordt het een natte boel, moet je maar even aan de dealer vragen. Die 4 weken is inderdaad wel lang zeg, maar geduld is een schone zaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:32

Gefeliciteerd
Dat is idd snel gegaan, heb je nog "gehandeld"?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:51

gefeliciteerd hoor! wilde ook net vragen of je nog gesjacherd had Haha!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 06:52

Mmm niet echt gesjacherd. Dit was een goede aanbieding, scheelde 1000 Euro met 2 andere dealers dus er viel niet zo veel te onderhandelen. Heb wel een reservewiel geregeld.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 07:53

Ey Mooi man! gefeliciteerd.
Nu kan je echt op stap met Maddox!

:evaw:

vertigo

Berichten: 204
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Moerbeke, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:06

Gefeliciteerd!
Leuk dat je nu de vrijheid hebt te rijden waar je maar wil, geniet ervan (doe ik ook nog altijd Knipoog )!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:33

Congrats Haha!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:46

ooooh *kwijl* foto's!!!!!
maare nu kun je over 4 weken mooi mijn kant op Haha! Knipoog

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 12:15

Foto staat op ITP

Ik kom zeker naar Apeldoorn met mijn eigen trailer, nu kan ik nog wel even wachten.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Berdien, Maanon_, Mark0919, Mieke, Sansa, Slmt9 en 36 bezoekers