Vinden jullie dit kunnen of niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ruby_babe
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: weert

Vinden jullie dit kunnen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 17:31

Ik had tot 2 maanden geleden een verzorgpaard RUBY ze was een zwarte kwpn-er en ongeveer 3.5 jaar oud! ik moest ff rusten met verzorgen omdat het nogal slecht ging op school en ik alle tijd in ruby stak. de eigenaren zouden mij op de hoogte houden hoe de veranderingen waren bij haar want ruby had waarschijnlijk astmatische bronchitus en toen ik weg ging hebben ze me verteld dat ze heel messchien moest worden ingeslapen. nu hebben die mensen dus helemaal nix van zich laten weten en daar ben ik heel verdrietig om. jullie zxullen vast weldenken van waarom heeft ze zelf dan nix laten weten? nou dat was omdfayt ikbang was dat die eigenaren boos waren dus ik had zoiets van laat hunmaar bellen dat doen ze wel maar niet dus! nu hoorde ik vandaag dat ze zo snel mogelijk willen dat ze word ingespoten en dat hoorde ik van een meisje die die mensen ook kent! dus echt op een hele banketstaaf manier! dat zal ik ze nooit vergeven want zei was alles voor mij mijn beste vriendin! en dat ze dat zo van me afpakken kan ik niet begrijpen! hun hebben toch ook liefde voor paarden hun weten toch ook hoe moeilijk het is om een paard te verliezen waarom laten ze dan iemand die zoveel om HUN paard geeft en zoveel voor haar heeft gedaan niet eens es weten dat ze een spuitje krijgt? dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen!?! Nu klinkt dit wel allemaal heel hatelijk vanuit mijn kant net of ik er nix om geef dat HUn ook verdriet hebben maar ik heb gewoobn ff geschreven hoe ik me voelop dit moment en dat is boos en verdrietig dus hopelijk snappen jullie me een beetje! Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie er van vinden! En of er nog in weert iemand een verzorgpaard weet voor mij want ik wil zo snel mogelijk wat afleiding hebben en die kan bij mij alleen maar komen door een paard!!! xxx Laurie!
Citaat:

Laatst bijgewerkt door ruby_babe op 12-06-02 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

people becareful on youre horse befor you know it she's gone!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:35

Ik denk dat de eigenaren momenteel ook niet echt lopen te huppelen van blijdschap....
Mogelijk hebben ze helemaal niet meer aan je gedacht, omdat jij ook niks meer van jou hebt laten horen.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje (beetje veel zelfs) kinderachtig om nou zo op die mensen te gaan zaniken; net of ze dat paard laten inslapen om jou te pesten...
Ik begrijp best dat je het heel naar vindt om te horen dat dat dier er binnenkort niet meer is, maar had je anders echt niet 1 keertje langs kunnen gaan om zelf even te kijken, praten en knuffelen???? Waar een wil is, is een weg, zegt een bekend spreekwoord....

Toch sterkte gewenst met het nare nieuws. Misschien kun je ze vanavond even bellen om te zeggen dat je het gehoord hebt, en om ze sterkte te wensen?

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:59

Ik vind het heel erg vervelend voor je, maar die eigenaren zijn er waarschijnlijk ook niet blij mee dat ze hun paard in moeten laten slapen.

Het blijft altijd een nadeel dat het niet je eigen paard is. De eigenaren gaan dan niet zo gauw rekening houden met jouw gevoelens.

Sterkte.

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

ruby_babe
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: weert

dankjewel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 18:06

Hey ik wil in ieder geval al bedanken voor iedereen die wil antwoorden want ik heb er echt veel aan! sonja en merilyn jullie hebben wel gelijk ja! ik was zelf ook zow kwaad over het feit dat ze me nix lieten weten maar jullie zulllen vast wel gelijk hebben dat ze ook niet aan mij denken terwijl hun paard dood gaat maarja in ieder geval bedankt dat jullie me dat gezegd hebben en dankjewel voor de steun! Sonja ik zal vanavond proberen te bellen! xxx Laurie!

people becareful on youre horse befor you know it she's gone!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 18:13

ik denk dat omdat je niks meer van je heb laten horen zei dachten dat het je waarschijnlijk niets meer uitmaakte. Tuurlijk is het vervelend om het zo te horen maar ik denk niet dat die eigenaren expres jou erbuiten hebben gelaten.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 18:59

ze zullen hun paard echt niet laten inslapen omdat ze jouw willen pesten.
Ik denk dat ze het zelf heel moeilijk mee hebben, en misschien vergeten jouw te bellen (voor hun is het ook emotioneel) of misschien durven ze niet zo goed,...
Waarschijnlijk willen ze jouw echt niet peste, of wat dan ook..

Ik zou zelf eens naar stal gaan, (bv op een tijdstip dat je weet dat de eigenaar er ook is) zelf afscheid nemen, en ook een praten met de eigenaar...

Ik denk dat je het allemaal een beetje erger ziet als dat het is...

iig heeel veel sterkte en succes ermee, en welkom op Bokt

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 01:13

Laurie toch, zo ken ik je helemaal niet.

Maar je weet dat ik ook zo ben, als iemand niet meer komt dan is het heel jammer maar ga ik er niet meer achteraan bellen. Deze mensen hebben waarschijnlijk ook gedacht dat je geen interesse meer had.

Ik hoop dat je in elk geval gebeld hebt zodat je nog afscheid kan nemen en kom maar een keer bij ons langs. Een verzorgpaard heb ik niet voor je maar ik vind het wel leuk om je weer eens te zien. Zal Simone ook gezellig vinden, kan ze laten zien hoe ze op Gwen door de bak heen galoppeert Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 10:15

Ik kan me alleen maar bij de vorige schrijvers aansluiten, maar dat neemt niet weg dat ik het rot voor je vind Verdrietig !

Bel die mensen zo gauw mogelijk op en zeg dat je gehoord hebt, dat ze Ruby willen laten inslapen en dat je daar verdrietig om bent!
Dan zou ik toch maar gauw naar de stal gaan, om afscheid van haar te nemen! Iig veel sterkte!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 14:49

meissie,je hebt het erover dat ze een 3,5 jarig paard willen inspuiten omdat ie chronische bronchitis heeft{dampigheid}
maarre:een dampig paard laten ze idd weleens inspuiten...in de longen,zodat de longen weer wat rekbaarder worden.
heb je het niet verkeerd begrepen?
en is het misschien idd zoals ik zei?
ik heb namelijk een dampige pony,en die is daar ook mee ingespoten,en dat hielp ECHT goed!!!
heb het er daar anders over met deze mensen?
en ik vindt het bullshit,dat jij niet belt omdat je bang bent dat de eigenaren boos zouden zijn...het gaat ff niet om jou{maar ik vindt het wel erg voor je hoor!}maar om dat paardje!
en alsjeblieft,ga nu niet gelijk een ander paard zoeken,maar probeer de eigenaren te overtuigen dat het beesje nog heel lang mee kan,maar dan moet ze wel ff geholpen worden door de da!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

ruby_babe
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 15:19

hey ik heb het in ieder gevalniet verkeerd begrepen en ze willen haar echt laten inslapen. Ik zal vandaag proberen te bellen en vragen wat nu precies de bedoeling is! Maar zoals jullie zeggen van dat die mensen dachten dat ik geen interesse meer had was het zeker niet want ze wisten dat ruby alles voor mij was dus dat lijkt me sterk! maar ik zal laten wten hoe het telefoontje is gegaan! Kusjes Laurie!

people becareful on youre horse befor you know it she's gone!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 15:21

nee,ik geloof absoluut dat je veel interesse had/hebt in dit paard!maar probeer ze te bellen,probeer je gevoel opzij te zetten,en echt alleen maar aan het leven van deze merrie te denken!
veel succes!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!


ruby_babe
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 16:34

dankjewel!!! Lachen en het is HEB!!! en zal ik ook altijd houden!

people becareful on youre horse befor you know it she's gone!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 16:36

jah sorry,mn nederlands is ook geen 10 Haha! Schijnheilig Lips are sealed

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

ruby_babe
Berichten: 14
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-02 22:05

ochja wat maakt mij dat nou weer uit he als ik het maar kan lezen:D!! ik typ ook harstikke slecht dus....!!! xxx Laurie!!

people becareful on youre horse befor you know it she's gone!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 22:49

tis hebt (ookal bedoelde ze dat niet eens toen ze zei tis HEB maargoed..)

tis naar voor je, maar ja ik snap de reden niet helemaal dat je zelf niet belde, waarom zouden ze dan boos worden?
jij hebt niet gebelt en het laten afhangen van hun...tja...in zo'n geval kan je beter zelf ergens achteraan gaan als je het echt belangrijk vind.

iig sterkte


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, LuckySeven en 191 bezoekers