ruiters en rechters+isbn??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25885
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

ruiters en rechters+isbn??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 09:59

welke boek is beter?? deel 1 of 2?? en zijn beide boeken niet weer van die boeken waarvan er al vele zijn???

Wie heeft het isbn-nummer van deel2?? dan kan ik het boek bestellen bij m'n eigen boekhandel en divoza heeft geen isbn op de site staan
Laatst bijgewerkt door germie op 11-06-02 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.



Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 11:25

deel 1 want ik ken deel 2 niet en nee dit zijn echt boeken die iederen serieuse ruiter in zijn kast moet staan eindelijk een boek die je precies kan uitleggen hoe of watwaneer je op de JUISTE manier wilt dressuurrijden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 14:16

Ze zijn absoluut niet het zoveelste paardenboek!
Deel 1 was voor mij een openbaring, niet alleen omdat er veel dingen in werden beschreven die ik heel graag wou weten, maar ook omdat nou voor eens en altijd er eens een boek was waar duidelijk en zonder mitsen en maren werd omschreven wat de goede manier om paard te (leren) rijden is, zonder dat daar meteen hogere dressuur aan te pas komt.
Deel 2 heb ik besteld (ook al heb ik eigenlijk geen geld op dit moment, haha) en al noem ik mijzelf dan nog geen gevorderde ruiter, ik wil het risico niet lopen dat ik ooit zover ga komen en het dan nergens meer kan krijgen. Klinkt overdreven allemaal, maar ik ben gewoon een rasechte ´ruiters en rechters´-fan. Ik heb het boek al diverse keren uitgeleend, en iedereen geeft het terug met het bericht dat ze het zelf ook willen hebben en dat ze het erg goed vonden.
Groetjes Marije

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)

germie

Berichten: 25885
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-02 15:12

Waar heb je deel 2 besteld?? en heb je een isbn-nummer??
Bol.com, proxis.nl, deslegte.nl, scholtens-wristers.nl
hebben allemaal het boek niet.
Alleen divoza.nl dus wel, maar die hebben geen isbn erbij staan.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 15:19

Deel twee is te bestellen bij AOC De Groene Welle.
Het telefoonnummer is 038 4671120
Het boek kost 24,95 excl 4,95 verzendkosten.
aantal bladzijden 220
bindwijze ingenaaid
ISBN 9080655112
Zij hebben trouwens eerder al een boek van Ernest van Loon over vrijheidsdressuur uitgebracht, nog niet gelezen of gezien maar hem kennende vast ook erg goed.
Groetjes Marije

"De meest interessante mensen zijn diegenen die op hun 25e nog niet weten wat ze met hun leven willen doen." (gelezen op een toilet in Arthurs' Pass, Nieuw Zeeland 2003)

germie

Berichten: 25885
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 08:54

ik heb ze beide maar gelijk besteld!! gewoon bij onze plaatstelijke Bruna, en zij regelen de rest.
Deel 2 moest idd bij die AOC wegkomen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElinaSK, Emmaa_92, GrapeshotBot, N_B_N, posje en 35 bezoekers