Daniel met Dibbes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Daniel met Dibbes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 11:22

Hallo allemaal,
Dit is Daniel 14 jaar met Dibbes een tinker die ij ons kwam voor een bijscholing enz..
Dibbes en Daniel waren echt aan elkaar gewaagd.
Afbeelding

kei leuke foto...

Groetjes Monique

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 13:52

Da`s vast wel een braaf paardje maar wat heeft ie een doorgezakte rug!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 13:56

Pjelk schreef:
Da`s vast wel een braaf paardje maar wat heeft ie een doorgezakte rug!


Dus wat heb je hiervan geleerd? Knipoog Haha!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 14:00

die durft

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 19:41

HorseF@N schreef:
die durft


Tjeeee negatievelingen...............
Dit is al een wat ouder paardje, en hij heeft geen doorgezakte rug als je het paard in het echt ziet, maar goed wie nagatief is wil alleen negatief zien! Dus kan ik er toch niks over zeggen, alleen dan dat jullie erg negatief zijn over een gewone leuke foto van een paardje en een jongen die samen heel veel plezier hebben!
Het paardje kwam en was heeeeeeeeeeeel ongelukkig! Het paardje ging bij ons weg en was weer helemaal gelukkig en zat ontzettend lekker in zijn velletje en de eigenaar rijd er de sterren mee van de hemel!
Dat dit paard heel gelukkig is wat telt en niet die zeeeeeeeer negatieve reactie van jullie...
(over durven gespoken) eerst vrage denken enz voordat je je mond open trekt!

Monique

Ilovekeegan
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-03-02
Woonplaats: Assendelft!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 19:49

stoer hoor die jongen en die tinker

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:00

ik vind de foto super lache,
dat hoef ik niet te proberen met mijn paard.
hahah Lips are sealed

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:00

Als je "die durft" zegt, is dat echt NIET negatief bedoelt! Alleen maar om te zeggen dat het goed is van die jongen dat hij dat durft!! Knipoog

Ziet er lief uit het stelletje!! Lachen

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 20:25

Tinne schreef:
Als je "die durft" zegt, is dat echt NIET negatief bedoelt! Alleen maar om te zeggen dat het goed is van die jongen dat hij dat durft!! Knipoog

Ziet er lief uit het stelletje!! Lachen


Dat stond er niet helemaal, ik dacht dat dat aansloot op het bovenste berichtje van die durft om zo'n foto op Bokt te zetten, kijk wie is nou negatief(ikke dus) dat ik het zo aan nam wahhhhhhhhahaha "Sorry sorry sorry Bloos

Dibbes is 2 maandjes bij ons op vakantie geweest, hij was dood ongelukkig en wilde niet meer lopen,Bok bok en andere partijen en op stal was hij helemaal in zich zelf gekeerd. Hij was heel somber en gewoon ongelukkig.
Ik heb hem eerst weer een beetje het vreugde van het werken terug gegeven daarna zijn we allemaal leuke spelletjes met hem gaan doen.
Hij was weer helemaal opgeknapt...Dit alles heb ik overgens geheel gratis gedaan voor de eigenaar ik had zo met het paardje te doen en de eigenaar was niet zo vermogend om veel te kunnen betalen maar ginde haar paardje wel dat hij bij mij kon komen. Normaal doe ik dat niet gratis, maar ik laat niet zo maar zo'n paardje en mens aan hun lot over!
En achter af ben ik super blij dat ik het gedaan heb, en ben trots op mezelf dat ik hem weer goed op de rail heb gekregen enzo.
Op het moment heeft het paardje ontzettend veel plezier, de eigenaar heeft er een bijrijdster bij genomen om hem veel afwisselend werk te geven en vooral veel buiten rijden. Ik heb nog steeds contact met de eigenaar en soms ga ik hem bezoeken, het gaat super.
Het enige over zijn rug kan ik vertellen dat toen de eigenaar kwam het paard wel een super verkeerd zadel had! Dat was het eerste wat we verandert hebben, het was een dur zadel en dus had ze een goed passend beter zadel maar die was goedkoper de de eigenaar kreeg nog geld toe ook, dat noem ik nog eens geluk hebben..
Dat Daniel op Dibbes staat is overgens maar 1 x gebeurt. En toevallig had ik een fototoestel bij.
Maar de vorige berichtjes kwamen zo op mijn over van kijk ga maar flink op je paard staan daar krijgt hij een door gezakte rug van, werd er een beetje pissig van!

Wat ik zelf zo leuk vind aan deze foto is dat ze naar het zelfde punt staren..

Groetjes Monique

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:48

ik vind het een lieve foto, braaf paardje zo te zien ook..

Maar aan die foto kunnen wij niet ruiken hoe het met dat paardje gaat en hoe lekker hij in z'n vel zit en over z'n verleden enzo.. en het is allemaal ook niet verkeerd bedoelt hoor... Lachen


Kuss Maaike

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:50

Ik heb dat een keer op een paard gedaan die aan het stappen was, aan de longeerlijn...dat is echt heel gaaf!! Party!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 20:59

Leuk stel, die twee samen!
Ik heb nog een foto gezien waar daniel op een tinker staat (tijdens een show, foto op tinkerwereld.com) , moet je wel lef voor hebben, dat zie ik mezelf nog niet doen! Haha!
Leuke foto hoor!
Laatst bijgewerkt door Kytha op 09-06-02 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 20:59

[quote="Anna-Jelly"]ik vind het een lieve foto, braaf paardje zo te zien ook..

Maar aan die foto kunnen wij niet ruiken hoe het met dat paardje gaat en hoe lekker hij in z'n vel zit en over z'n verleden enzo.. en het is allemaal ook niet verkeerd bedoelt hoor... Lachen


Achter af dacht ik ja dat had ik er eigenlijk meteen bij moeten vertellen, dom van mezelf uiteraard..

Groetjes Monique

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 21:06

Mazzel-meid schreef:
Leuk stel, die twee samen!
Ik heb nog een foto gezien waar daniel op een tinker staat (tijdens een show, foto op tinkerwereld.com) , moet je wel lef voor hebben, dat zie ik mezelf nog niet doen! Haha!
Leuke foto hoor!


Je mag het wel eens komen proberen hoor, het is echt heel gaaf...
maar je moer nauurlijk wel een paardje hebben die dat ook leuk vind enz..nooit geen risico nemen, want niet alleen jij(ruiter staander) krijgt er een tik van maar ook het paardje natuurlijk..
Daniel is die gekke dingen van zijn moeder wel gewent. Haha! Haha!
Doe groeit daarin mee, op dibbes was trouens zijn eerste keer dat hij er op stond, is al weer bijna 4 jaar geleden..

ps: ik geloof dat Daniel jou heel leuk vind, want hij heeft het wel eens over jou wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaha
Dus als je ooit komt, zal Daniel je het met liefde en plezier willen leren enz

Groetjes Monique

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 19:22

Ah, Dibbes........ Mijn oude bijrijdpaardje, waar ik zo'n 1,5 jaar lang met veel plezier voor heb gezorgd. Hij was zeker ongeknapt na 2 maandjes Brabant bij Monique. Ben blij om te horen dat het nu ook goed met hem gaat. Ikzelf ben met hem gestopt omdat hij nogal sloom was/is??? Ik wilde toch een paardje met wat meer pit en die heb ik gelukkig na lang zoeken eindelijk gevonden. Haha!
Groetjes Marcella

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 13:27

Marcella1 schreef:
Ah, Dibbes........ Mijn oude bijrijdpaardje, waar ik zo'n 1,5 jaar lang met veel plezier voor heb gezorgd. Hij was zeker ongeknapt na 2 maandjes Brabant bij Monique. Ben blij om te horen dat het nu ook goed met hem gaat. Ikzelf ben met hem gestopt omdat hij nogal sloom was/is??? Ik wilde toch een paardje met wat meer pit en die heb ik gelukkig na lang zoeken eindelijk gevonden. Haha!
Groetjes Marcella


Van horen zeggen is Dibbes beslist niet meer sloom, hij heeft werderom weer een nieuw western zadel gekregen op maat gemaakt zelfs!
Maar ik kan me wel herinderen Marcella dat je ooit van Dipje bent afgevallen wahhhhhhahaha dus sloom????????kom op?
Hij zat niet lekker in zijn vel. Andere stal heeft hem ook goed gedaan geloof ik. Maar Dibje is inderdaad een rustig beesie, maar sloom nee..
Het is ook maar net hoe hij bereden wordt!
Maar ja de een is langzamer dan de ander..
En voor de eigenaar is Dibbes perfect in zijn tempo..

Tja en het verschil tussen Dibbes en een qwarter is niet te vergelijken..
Ik vind jou eigenlijk ook meer een qwarter typje dan een tinker typje..
Positief bedoelt alelmaal hoor..
Maar ja al die energie steken in leen paarden en verzorg paardjes, het wordt echt eens tijd voor je eigen paardje.. Haha!


Succes Monique