balen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

balen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 23:16

ik baal verschrikkelijk, is er eindelijk een western wedstrijd hier in de buurt word ie afgelast.

we hebben het over exloo. voor diegene die er nog heen wilden. ga maar niet. er heerst droes in de manege.
in de brief die we kregen van de manege stond dat er paarden waren geweest die het hadden maar ik heb uit eerste bron dat het ook op de manege heerst. dit is dus bij deze ook een kleine waarschuwing voor iedereen let op waar je heen gaat met je paard.

en de wedstrijd is uitgesteld tot 11 augustus. moet ik de eerste start met mijn 4 jarige uitstellen tot dan.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:25

Ach, dan kan je nog even oefenen toch? Die eerste wedstrijd komt echt wel! Kop op! En, zijn er tot die tijd niet ergens anders wedstrijden?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-02 23:33

dank je buddy, ik kan nu inderdaad nog een poosje oefenen.

en nee ik ga ook even niet naar andere wedstrijden. mijn paardjes kwamen ook nog wel in de manege en ik wil niet het risico dat een van mij een paard van iemand anders aansteekt. voor hetzelfde geld is mijn paardje drager van het virus. ze zijn verder niet ziek ofzo hoor maar het idee dat mijn paardjes het lopen te verspreiden............ nee dan maar even niet op andere plekken komen.

niet denken dat ik paranoide ben ofzo hoor maar ik wil gewoon elk risico vermijden dan kan ik mezelf achteraf ook geen verwijten maken mocht het ergens anders ook uitbreken.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 15:19

Ik snap wat je bedoelt...maar denk je dat je er over een tijdje op een andere manier tegenaan kijkt? Als je nu al bang bent dat je paardje wellicht een drager is, en de rest aansteekt, dan lijkt me het logisch, dat je dat over 2 maanden nog denkt, als de wedstrijd werkelijk is. Verward Of zit ik nu verkeerd? Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 18:08

Eigenlijk wel... je paard blijft natuurlijk geen drager. Je hebt een bepaalde incubatietijd en gelukkig ook weer verloopt. Is dat bij droes niet 2 weken?

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 19:11

Ik wil niet negatief over komen, maar een paard wat open droes gehad heeft kan tot een half jaar drager blijven en het dus ook doorgeven. Verdrietig Dat is ook de reden dat het zo vaak de kop weer opsteekt, mensen denken te snel dat het weer voorbij is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers