Wie kent deze pony? (stond/staat op fpc?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Wie kent deze pony? (stond/staat op fpc?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 19:53

misschien overbodige vraag, alleen kom ik niet meer op het fpc. Maar ik heb gehoord dat dat geen manege meer is? vandaar in de hoop dat iemand wat weet.
Ik zoek Sharon (kan veranderd zijn), een welsh a van nu ongeveer 13/14 jaar oud. Kleur is goudvos en ze heeft een heeel klein kolletje, en een sneb vlak bij haar rechterneusgat dat uitloopt in een rose vlekje onder haar linker neusgat (voor zover ik me kan herinneren, heb haar al 7 jaar niet gezien Verdrietig)
ik geloof dat ze rechtsachter een sokje had, maar in ieder geval geen hoge ftekeningen op haar benen.
ze is heel braaf met rijden, maar wel ontzettend snel. Ze was nooit chagreinig op stal, en ook niet met eten maar kwam je altijd vriendelijk begroeten. Ze zal ongeveer 114 hoog zijn geweest. Ohja en in de winter zat ze goed in haar vacht, geen bol wol zoals een shetlander, maar gewoon mooie wintervacht.
Ik hoop dat ik haar nog terug zie. (en dat ze nogsteeds op t fpc staat)
xxx


Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 09:20

niemand?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 11:51

Ik zou zo niet weten of zij er nog staat.. heb haar ook nooit gekend, maar zou best eens een kijkje kunnen nemen bij het FPC, aangezien ik daar toch op loopafstand vandaan woon.

En ja hoor, er worden hier nog steeds manegelessen gegeven. Daarin is niets veranderd.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:03

Wanneer stond ze daar? Zal rond 1995 geweest zijn als je haar 7 niet meer hebt gezien?? Toen stond mijn vorige paard namelijk op het FPC en kwam ik daar dagelijks, maar ik kan me niet herinneren dat er een pony stond die Sharon heette... Later zou kunnen (na 1996), toen kwam ik er bijna nooit meer.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

anibreG

Berichten: 399
Geregistreerd: 17-12-01
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 19:01

ik ken sharon wel, was een hele leuke pony
zover ik weet is ze nu een gezelschapspony geworden maar ik weet niet waar ze nu staat.
maar ik kan het wel even vragen want ik kom daar elke vrijdag

ze staat in iedergeval niet meer op het fpc
het fpc is trouwens nog steeds een manege

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 20:02

Jaaaa ik ken haar wel
Ze was altijd mijn lievelingspony, vooral die lieve kleine oortjes.
Ze is al een poosje verkocht ik denk al wel 3 of 4 jaar ofzo.
Ik zal eens aan de vrouw van de ponyinstructrie vragen waar ze heen is gegaan. ze zit in de redactie van ons club boekje en ik stuur altijd puzzels in, en ze rijd een pony bij ons op stal.
ik heb ook nog 2 oude foto's waar ik op haar rij.
(ahum let niet op mij) ik denk dat ik hier 11 of 12 den dus 4 of 5 jaar geleden.


Afbeelding

Afbeelding

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 20:16

mmm? die onderste wil het maar niet doen...

Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 20:44

geebn kolletje? ooh naja is ook al 7 jaar geleden.
heel erg bedankt voor de foto's Lovers
ik was helemaal gek op haar, toen ik 8 was had ik een trap gekregen van Marimba, en toen was ik bang voor paarden geworden. Maar sharon was altijd zo lief! Lovers ben erg benieuwd waar ze heen is gegaan.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 23:02

Wheeeeh de waterbak Huilen
Zoooo jammer dat ze dat hele terrein opgeruimd hebben....

Marimba ken ik ook nog wel, jaartje of 10 geleden geloof ik ook nog wel op gereden....

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 14:28

Op het nieuwe fpc komen ook een waterbak, heuveltjes en nog meer van dat soort dingen, maar volgends mij moeten ze daar nu nog mee beginnen.
Er komen ook nieuwe ruiterpaden waarmee je zo in het bos uit komt. Je hoeft dan maar over 1 weg.
maar het zal zeker wel 2 jaar duren voor dat alles een beetje mooi begroeit is, dat is wel jammer.

haha marimba was mijn favo pony na sharon, omdat ik toen een beetje tegroot voor haar werd.
Marimba was wel altijd erg humurig maar daardoor wou bijna niemand op haar en zo kom ik lekker vaak op haar rijden, ze reed erg lekker ook.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:07

Ik heb ook op het fpc gereden, zo'n 6 a 7 jaar geleden.. Ik reed eerst op Jasper en Jason. Sharon weet ik zo even niet meer wie dat is, die schimmel komt me wel erg bekend voor, is dat King? En Marimba was de dondersteen in de les Cool


Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 19:40

Ja die schimmel is King, achter mij loopt Jasper en die fjord is Edda


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Googlebot, MarjanB en 153 bezoekers