Wat een vreugde weer....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Wat een vreugde weer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-02 13:42

Gisterenavond heb ik weer zo lekker gereden met Rio. We zijn aan het trainen voor een Endurance. Gisteren een heel lang pad gegaloppeerd en nog gesprongen ook. Hij heeft er zo'n plezier in en ik geniet er zo van.

Ik weet dat het niet echt een spannend verhaal is, maar ik voel me op dit soort momenten zo'n gelukkig mens en besef mij zo goed wat een rijkdom ik bezit..... herkennen jullie dat?
Schijnheilig

gr. Monique


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 16:03

dat gevoel heb ik na een ontspannen buitenrit op een mooie avond met ondergaande zon, nevel boven de weilanden, niet te warm, niet te koud, na een hele dag binnen zitten en werken. Echt rijkdom is dat.

De hond is de betere mens

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 18:57

Dat is het echte leven! Dat is puur genieten!! Daar doe je het voor!!!
Heerlijk toch? Noem 'es iets wat een fijner en beter gevoel geeft dan die momenten samen..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 20:21

Geweldig gevoel he ?
Jazeker, ik herken het gevoel helemaal hoor Haha!
Kijk maar eens naar het topic van een paar dagen geleden dat ik geplaatst heb, daar springt het geluk ook vanaf Haha!
Van zulke momenten moet je echt genieten, en natuurlijk je geluk delen met de andere bokkers !
Heb je trouwens al plannen voor een officiele start met endurance ???

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 09:36

Oscar schreef:
Geweldig gevoel he ?
Jazeker, ik herken het gevoel helemaal hoor Haha!
Kijk maar eens naar het topic van een paar dagen geleden dat ik geplaatst heb, daar springt het geluk ook vanaf Haha!
Van zulke momenten moet je echt genieten, en natuurlijk je geluk delen met de andere bokkers !
Heb je trouwens al plannen voor een officiele start met endurance ???


Ja 14 juli doen we mee in de Lage Vuursche Pling ! Dit wordt de eerste keer voor ons en ik vind het bijzonder spannend allemaal Scheve mond ! Als je nog nooit zo iets gedaan heb en je gaat er over lezen haal je je (ik tenminste) vanalles in je hoofd. Heb ik daar wel aan gedacht, of daaraan? je kent het wel? Rijd jij Endurance? Wellicht heb je een paar tips??? Lachen

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 11:00

ik heb het dan niet met endurance maar ik heb gister weereens getraint met Polly en het ging zo vreselijk goed, dan voel je je ook zo lekker als je haar weer op het land zet...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:56

wat gaaf zeg. je bezit zeker heelveel. mijn paard kan niet veel meer. ze heeft nu een veulen, maar daar moet ik toch ook nog heel wat jaar op wachten. lijkt me zo gaaf om endurance te rijden.
wel vertellen hoe het ging hoor.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 14:21

Ja, zeker even laten horen hoe het ging!
Misschien dat ik in Lage Vuursche ook weer van de partij ben, dat was in elk geval wel de planning, maar helaas willen alle zadelprobleempjes niet echt haast maken om te verdwijnen *LOL* Mijn nieuwe zadel moet dus nog aankomen, en de afspraken met die man en fabrikant van dat Endurancezadel moet ook nog gemaakt worden, maar die is op vanakntie.. Dus het is nog even in spanning zitten, misschien dat het ook wel te vroeg is om meteen na een maandje te starten, zo met een nieuw zadel. Het is dan wel kunststof, maar of we er dan al aan gewent zijn?? Het blijft dus nog even afwachten..

En die spanningen zijn gezond hoor!! De een heeft ze nooit de ander heeft ze in overmatige vorm, daar ben ik dus het lopende voorbeeld van Haha! .. Put mezelf door die zenuwen helemaal uit.. Lachen

Groetjes Mandy

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 08:42

Ik herken het zeker! Net een weekje door de bossen gereden met Maddox en ik ben zó blij met hem! Echt mijn maatje!!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 11:31

ik wil ook, maar ik moet nog zolang wachten Huilen Huilen
ach ik kan nu genieten van mijn vuelie Haha! Haha!

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Colinda20, dolor, Floemii, Googlebot, Kopmeeuw, Miekie74, Mitch_Beauty, Muga, xoranlover en 114 bezoekers