Surprise!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Surprise!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 13:39

Vanmorgen heeft de eerste merrie geveulend, een maandje te vroeg! Het veulen is kerngezond. Het is een merrieveulentje met een lichte voskleur. Wij hielden een ander in de gaten, maar madam vond dat ze de eerste moest wezen! *LOL* Klein maar fijn *LOL* Als ik binnenkort een keer tijd en zin heb ga ik naar mijn opa toe om foto's te maken en hier te plaatsen. Hoe ze komt te heten weet ik nog niet. Ik heb drie namen door gegeven te weten: Sarita, Shaindra en Sonja (mijn opa vind Sjonja mooier, komt niet voor dus ik vind hem ook grappig). Ik vermeld binnenkort de naam ook!


bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 14:10

gefeliciteert met de nieuwe aanwinst,gelukkig dat alles goed is.Sonja is een leuke naam,ik persoonlijk had haar suprise genoemd.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 14:27

nou een wekome verrassing of niet. ik vind sharita welleuk of schrijf ik het nu fout. anyway gefeliciteerd.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 19:02

gefeliciteerd

ik vind shaindra wel leuk

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 19:49

Gefeliciteerd. Dus die was er lekker vroeg bij zeg Haha! Shaindra is idd een hele mooi naam.Maar Sonja roept wel beter. SONJAAAAAAAAAAAAAAAAH

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-02 17:59

Makkelijker als ze niet luisterd *LOL* Maar als ze precies zo is als mamma ben je heel wat water en antaflu en zo nodig, mama loopt nooit door en vreet graag Frusty Verdrietig Maar goed, verder zal ze wel lief zijn hoor, is mama ook.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-02 08:36

En ze heet Sonja. Komt mooi uit, want het schijnt een krengetje te zijn. Ik ga de 26e een paar daagjes heen en ga ik foto's maken!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 74 bezoekers