Budget reis door USA... wie heeft ideeen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 17:40

Ok, ik ga dus (hopelijk, als ze de vertrekdatum accepteren, zie hieronder ergens) in een summercamp werken in VERMONT. (boven Boston)
Mijn retourreis Amsterdam/New York wordt voor me betaald. Ik wil na die 9 weken werken heel graag nog rondreizen (allerliefst nog de westcoast langs, california Knipoog ) Hebben jullie adviezen waar ik aan moet denken? Ik denk dat ik ongeveer 1500,- te besteden heb. Goedkope tours? Familie oid waar ik langskan? hehehehe Ik geloof dat er ook iemand van bokt in the USA woont??
Alle tips welkom. Ik heb dus nog geen idee wat t gaat worden, heb tijd zat, alleen niet zoveel geld Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 18:10

Goeie vriendjes worden met Caballo en Pril zou ik zeggen Hyper!.
Verder weet ik het ook niet, ik heb nog wel connecties in Texas en Florida, maar die spreek ik nou ook niet vaak.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 18:25

Hehehe 'Goh lang niet gezieeeen. Ik ken via internet iemand en die wil komen logeren. Is dat goed?'
LOL
Ik zit eigenlijk te hopen op een rondreis... als kadootje voor mn examen. Is alleen $2000
Koe Koe
Maar die reis gaat vanaf NY door heel amerika naar LA en weer terug. Kan ik direct in NY mn plane weer terug nemen. Zou me HEEEL gaaf lijken. Maar is wel erg veel geld... Verdrietig

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 06:16

Kom ff op de koffie in Texas! Ligt wel een beetje uit de route of wil je ook buiten Californie gaan trekken? De kust van Californie is wel supermooi, hele mooie zonsondergang (maar om daar nu dag in dag uit naar te gaan kijken Haha! ) Maar in ieder geval, mocht je Texas een bezoekje brengen, je bent welkom hoor!


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 06:24

wbt goedkoop rondreizen, ik geloof dat rondtrekken met de greyhound bus niet zo duur is. Of je zou een auto moeten huren, maar dat is wel weer prijzig. En ik weet niet hoe oud je bent, maar ik wou toen ik 18 was een auto huren in California en dat ging dus niet door want je moest minimaal 21 zijn en ik geloof iets van 2 jaar in het bezit van een rijbewijs zijn. Maar dat was California, ik weet niet of andere staten ook zo zeikerig zijn. Nog een optie is een 2e hands auto kopen en daar de USA mee rondkarren en dan aan het eind van je reis weer verkopen. Of je kunt natuurlijk een muilezel kopen en gezellig een rondje woestijn doen, of eh....je papt met een rijke Amerikaan aan en LAAT je rondrijden in zijn dure limo Haha! *LOL* Okee, m`n fantasie is op....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 09:38

Hahaha nou idd als ik in texas kom roep ik wel even Knipoog
Nee ik ben 18 en heb al gehoord ja dat je dan geen auto mag huren. Bovendien heb ik ook nog geen rijbewijs *LOL*
Ik hoorde wle dat je in NY een kaart kan kopen waarmee je onbeperkt kan busreizen, dat is wel handig.
Ik denk alleen niet dat ik met de bus van NY naar California kom Party!!
Van NY naar Boston is geloof ik al 6 uur en dat ligt op de kaart nog redelijk bij elkaar Knipoog

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 10:07

Je zou eens moeten kijken of iemand die jij kent veel vliegt, en misschien kan je van hem wel een ticket kopen, want als je veel vliegt krijg je punten en met punten kan je vlieg tickets sparen. En als je veel vliegt heb je die punten zo binnen. Zo ben ik een keer naar Amerika gevlogen, op de punten van m'n pa.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _CS_, AnnetteFlame, billy3105, carineken, chocky84, Cowboy55, Esperanza, Firebug, Gee, Gimme_Joy, GoogleAdsense, hakkipilke87, IASCrawler, ingvdh, Johnie, judithje, Kirsha, laran, Lielle, LouLi, luuntje, Maanon_, maitestar23, Malenka, MarinkeB, Nayan, Petra_O, Pinacolada, pinto_1, Prairy, Sanniejtjuh, Saskia9, Suliko, SusanH, Symke, TessaxQuincy, Whizz, Winna, Wopkebrok, xColorCross, XladyX, xMyrth, xPabloBokt en 63 bezoekers