Kent iemand deze homeopaat ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Kent iemand deze homeopaat ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 22:59

Kent iemand deze homeopaat: Jan Jonassen?
Zo ja weet je dan misschien ook een site of telefoonnummer of adres waar ik hem kan bereiken?
En wat zijn jullie ervaringen?

Luca

Berichten: 230
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 20:46

Hoi Mickey,

Als je Dhr.Jonas uit Denhaag bedoeld, dan ken ik die wel.
Zijn adres is Denneweg weet alleen zo gauw zijn huisnr. niet meer.
Het telefoonnummer is : 0651152129.

Ik heb op zich fijne ervaringen met hem, althans zijn geneeswijze , die meestal d.m.v. een stofwisselingskuur op kruiden basis kan in ieder geval nooit geen kwaad.
Bij mijn merrie heeft het in de eerste instantie goed geholpen en ze gaf duidelijk reactie op de kuur.
Uiteindelijk zijn de problemen na een half jaar weer teruggekomen maar dat had niets met Dhr.Jonas te maken.

Verder gebruiken heel veel mensen bij ons op stal zijn kruiden, sommige als kuur andere als onderhoudsmiddel en zij zijn zeer tevreden.

Ik hoop dat je hier mee geholpen bent, en als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
groetjes Corrie.

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Jonas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 17:26

Hoi,

Ik heb 13 jaar geleden Jonas ingeschakeld voor mijn pony.
Deze had artrose in haar voorknie. Ik kreeg inderdaad ook een stifwisselingkuur. En een potje met gel op basis van Kampferspiritus.
Dat werkte perfect.
Ik heb nog zeker 4 jaar plezier gehad van mijn beestie. Toen werd het te erg en heb ik haar ´den eeuwige graslanden´ opgestuurd..

Maar het is een goede homeopaat. Hij is ook de verstrekker van Cole´s Liniment. Moet elke paardeneigenaar in zijn/ haar kast hebben staan.

Hij is wel vreselijk duur, maar zeker de moeite waard.

Maar als je paard artrose heeft kan ik ook Primeval Artrose Gelitinaat aanraden, is net zo duur maar heeft hele goede ervaringen.
Maar ik hoop dat ik daar nooit meer mee te maken hoef te hebben. Voorkomen......