onverwacht...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 19:55

pff wees zuinig op de mensen om je heen voor je het weet ben je ze kwijt.
mn buurman/kennis had ik woensdag mee gechat, mn ouders zagen hem donderdag ochtend, kregen we vandaag een kaart dat hij 10 mei (dezelfde donderdag) was overleden. was wel een schok. voor je het weet ben je iedereen kwijt..


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:10

Getsiederrie. Oliebol zeg. Gecondoleerd.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 22:43

Gecondoleerd...

raar is dat hoe snel mensen dood gaan...
voro je gevoel zijn ze t ene moment "spring"levend en t andere moment ontvang je zo'n oliebollige kaart!!

Sterkte,
Sharda

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:27

dat ken ik maar al te goed ja, hoe iemand gewoon ineens dood kan gaan, dat is nog wel het ergste, als iemand heel ziek is is het niet minder erg, maar dan heb je je er op voor kunnen bereiden, ploteseling komt vaak nog harder aan. De vader van een kennisje, lag in het ziekenhuis omdat ie met tennis iets verrekt had, gewoon verrekt, volgende dag was ie dood. mn opa, was wel ziek, maar de arts wilde pas de volgende dag zeggen wat het was, had geen tijd zei ie(eikel) en het was niet ernstig, diezelfde nacht, weg opa, en zo kan ik nog wel even doorgaan. en net als je je leven weer hebt opgepakt en niet iedereen meer bekijkt van"ook jij kan er elk moment niet meer zijn" dan gebeurt het weer. ooit zou ik toch wel een willen weten waarom.
waar het op neer komt, ik weet hoe je je voelt, en wens je heel veel sterkte!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 13:14

Gecondoleert hoor.. veel sterkte!

dat was ook zo bij mijn oma.. mijn tante had haar om 11 uur nog aan de telefoon gehad.. om 12 uur was ze gevallen in bad en 's nachts was ze dood Verdrietig

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 13:44

dankjullie wel. we kwamen binnen en op de vloer lag een condoleance kaart, nou we wisten niemand die ziek was of 'aanleiding' om dood te gaan toen mn vader hem opende zagen we dat het zijn overlijdens bericht was nou ff schrikken ik wist niet of ik nou moest huilen of niet mn zusje heeft wel gehuild ik zit nu met zon opgekropt gevoel, raar is dat...

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:29

meestal helpt uithuilen wel hoor..
dan is het er allenmaal ff uit...

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:42

jammer genoeg is het leven idd op sommige momenten echt k*t...

In juni is het een jaar geleden dat een jongen die'k via vrienden en van school kende is verongelukt met zn scooter.. geslipt en tegen een boom gebotst. Ambulance gekomen enzo en hij gaf aan dat ie heel erg buikpijn had enzo (had stuur in zn buik gekregen..) Hij opgenomen in het ziekenhuis en diezelfde avond is ie nog plots overleden aan inwendige bloedingen...

Om de 1 of andere reden lijkt het altijd net alsof het juist bij de mensen gebeurt die het niet verdienen.. mensen die nog zoveel te geven hadden.. hij was bijvoorbeeld net 16, reed ff een keertje op de scooter van een vriend van hem en dan gebeurt dit..

Het zet je idd echt aan het denken.. Ik ben vanaf dat moment ook wel veranderd denk ik.. Ik MOET nu gewoon onbewust de mensen waar ik veel om geef laten weten wat ze voor me betekenen.. en best regelmatig..

Maar jah.. wat kun je er tegen doen..? Niks.. Zo zijn jammer genoeg de "regels" van het leven.. de "regels" waar je keer op keer aan herinnert zult worden als mens zijnde..

Pam gecondoleerd met het overlijden van je buurman/kennis en sterkte met de begravenis (als je die nog niet hebt gehad).

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 22:29

Tsja, het leven zuigt op sommige momenten.
Sterkte overigens, vreemd gevoel he?

Soms lijkt het alsof je hele wereld om je weg valt en dat je nooit meer gelukkig zult zijn. En dan opeens, dan gebeurt het. Iets kleins waardoor je toch wel weer gelukkig bent. Geniet er maar van, life is short!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 23:04

Tja meiden, dit zijn dingen om niet te lang over na te denken, want dan wordt je depri. Maar sta er af en toe wel even bij stil, want dat houd je bewust en dankbaar voor wat je hebt.
Tot zover het advies van deze ouwe taart....

Sterkte!

Sonja

Ineke2

Berichten: 33094
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 23:31

Heel veel sterkte met het verlies van je buurman/kennis....

Bij mijn oma was het ook zo plotseling, ze had opeens benauwd. Der zoon ging met mee naar het ziekenhuis, daar ze helemaal onderzocht...niks aan de hand zeiden ze, dus weer terug naar huis. Thuis aangekomen gaat ze in der stoel zitten en weg was ze...zo stom, kan er nog niet over uit dat dat gebeurd is terwijl even daarvoor nog in het ziekenhuis was!

Nou ja hier heb jij natuurlijk niks aan...maar ik moest het ff kwijt, tis alweer een half jaar geleden maar kan het nog steesd niet geloven. Zo zul jij je nu denk ik ook wel voelen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Miss Parel
Berichten: 42
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 20:12

gecondoleerd pammie.....
weet niks te zeggen verder... Huilen

You can't fight the tears that ain't coming..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Bloesem21, Christel1, ComscoreBot, dollyspikkel, Eefje_Sammy, Eliine, Evito_06, Frieke31, IzAw, Kabayo, kimberly1995, Marcella, Natasjaa, Nickolay, Niicolee_, ontherun, SemrushBot, Silenna, Tazzey, vierhoef, YandexBot en 189 bezoekers