Ieks.... MUGGEN !!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 22:20

Onder mijn balkon is een parkje met een grote vijver. En ieder jaar met warm weer is het raak: muggen... Ik begon me net af te vragen waar ze bleven, en ja hoor, alsof ze m'n gedachten kunnen lezen... Heb het afgelopen kwartier al 3 beten te pakken. Boos!

Gelukkig heb ik nog een pompflesje met heel agressief spul uit Nieuw-Zeeland. Hopelijk helpt dat ook om oerhollandse muggen op een afstand te houden!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 22:25

k ben terug van n familiefeestje en allebeide achterdeuren stonden open... en voor het raam...
dus ik zal morgen wel onder de bulten zitten Boos!

je hebt ook een apparaatje en dat geeft n voor de mens niet te horen toon maar de muggen haten die toon en blijven dan op n afstand.... lijkt me ook erg handy dandy!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:43

Net geleerd: ALs je vutamine B5? slikt dan heb je meerw eerstand tegen beestjes dus ook minder last van bulten. Hopelijk... Party!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:17

waaah, muggen, ieks, als ik ga rijden heb ik ook zo'n last van horzels Verdrietig komen op je paard af, paard gek, steken mis, ik gek, auwww, en die muggen zijn al even erg, bij mij helpen die spuiten ed nooit Huilen ga die B5 maar es proberen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:41

mijn moeder slikt de B5 helpt super zij wordt niet geprikt maar wij.
ach ik overleef het wel met 3 beten per jaar ofzo mijn zusje zat in brazilie toen we met de rondreis in een moeras strande en wij met z'n 2tjes verder trokken (nooit weer doodeng) aan de 102 beten..... ze was gewoon 1 bult en errug rood Scheve mond\

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 10:10

wij hebben een stekker (zo'n soort ambi pur ding, weet je wel) maar dan tegen muggen. Werkt echt, vorige zomer helemaal geen last gehad.
Het is geloof ik va Vapona, maar weet ik niet zeker.

Wat je ook kan doen is wat citronella olie op je kussen druppelen, maar dan moet je wel uitkijken voor gele vlekken in je lakens

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 11:47

ik had gehoord van de homeopaat dat je door b12 een bepaalde stof in je bloed kreeg die de muggen nie zo heel lekker vonden en dat ze daarom nie zoveel prikten...
ik ben altijd het slachtoffer...
in turkije lag k met nog n meisje op de kamer.. de volgende dag zij 3 nieuwe ikke 17!!!!!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:12

ik word dus ook altijd lek gestoken
mijn beste vriendin lacht zich altijd dood, als ik bij haar opde kamer slaap ben ik de mugeenafleider, word zij net meer gestoken, ik des te meer Huilen Huilen
en ik kan het krabben niet laten, en daar hou ik altijd van die nare littekens van over Huilen

"Some memories are best forgotten"

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 15:53

*snik* ik heb vannacht ook ruzie gehad met muggen. Ik ben gebeten in m'n wang, m'n schouder en 2x op m'n hand. Wheehehehehe!!! 't jeukt zo!!! en ze houden je uit je slaap! BAH!!! Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 16:37

Dat ze bijten vind ik niet zo erg.. Dat overleef ik wel.. Maar dat gezoem.. Brrrrrr!! Echt heeeeel irritant is dat. bweeh.. Ergste is dat ik ineens overal muggen voel zitten als dat gezoem ineens op houdt Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 16:39

wat ik altijd doe als ik wakker wordt van een mug..
er staat een bus haarlak naast mijn bed.
wanneer ik een mug hoor spuit ik een beetje in die richting en 'smorgens vind ik 'm wel op de grond..
Altijd als ik mijn lamp aandoe is 'ie foetsie.
Groetjes petra
(mij moeten ze ook altijd hebben, heb alweer 4 muggebulten)

:evaw:

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 17:00

Hmm, ik heb alleen geen haarlak en als ik dat zou doen zou ik dood gaan van de stank Knipoog Haha..

Ach ja, meestal probeer ik ze gewoon dood te negeren. Werkt meestal ook wel *LOL*

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:00

ja muggen zijn echt KLOTUH!!! kheb zelfs een muggenbult op mn kont Haha!

Maar ja, het goede weer is de compensatie natuurlijk!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daaf4ever, eva1969, Jette, Kirsha, Lis_Ol, Mutsie93, Noor, nuscaniels, Soepkipje, YandexBot en 196 bezoekers