Akerna???...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 15:46

Hoe gaat 't met je? Hebben ze al geruimd? Ik hoop dat alles goed gaat. Veel sterkte, ook voor de mensen waar je knuffeltje staat.

Dikke knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:20

hoi. met mij gaat het wel goed.
ja ze hebben algelopen dinsdag geruimd. ook nog de hele dag mee bezig geweest daar, hoorde ik.
eerst de koeien in de wagen, die dachten dat ze naar buiten mochten en waren dus knettergek. uiteindelijk toch in de wagen gekregen. d'r was een wagen kapot gegaan ofzo, dus moesten ze ook weer wachten op ee nieuwe. de geiten en schapen als laatste. die werden vervoerd door een handelaar waar wij een aantal merries vandaan hebben. dus daar wisten we van dat dat wel goed zou gaan.
nu moeten ze nog 2 weken helemaal stilliggen en dan pas schoonspuiten geloof ik.
brigitte heeft wel een heel gedeelte gefilmd van de ruiming, dus dat zal ik wel te zien krijgen. met quinto en de rest gaat verder alles goed. quinto springt nu ook op zijn vriendinnetje dus binnenkort moet ie echt alleen in de wei. de handelaar vond hem wel heel goed gegroeid. Lachen

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 20:12

Gelukkig maar dat iedereen zich er goed onder houd. Maar ik zou Quinto dan inderdaad maar in een andere wei gaan zetten *grin*

Veel sterkte met alles!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 14:34

Sterkte daar wel stil zo zonder je beestje snif.


Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, ElinaSK, hooi, Liesje89, Plonspony en 159 bezoekers