amelo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

amelo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 19:02

ey
heb hier iemand op bokt al horen spreken over amelo(of was het almelo?)
maar wat is dat eigenlijk juist?want iemand op de manege ging naar een andere manege met haar paarden,en ze ging ná amelo gaan,maar wat is amelo ?en wanneer en waar?
het is vooral de datum,dan kan ik nog afscheid nemen(kaartje meenemen enzo)

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 19:52

Het is Almelo. Daar zijn elk jaar de Almelose ruiterdagen. Dat is zo'n 4 dagen lang concours. Daar kan je ook je paard stallen etc zodat je niet elke dag op en neer moet. Heel leuk om een keer een kijkje te nemen of mee te doen!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 20:31

weet je wanneer dat dat is?en waar ergens?want als het echt helemaal aan de andere kant van nederland ligt dan de grens van belgië,is dat misschien toch het verkeerde...

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 20:50

mij instructrice gaat ook! Haar paard zou meegaan maar naar alle waarschijnlijkheid blijft tie thuis vanwege zn blessure! Maar hij moet maandag terug naar de kliniek en dan is het dus even afwachten wat het resultaat is!

Ik zou er ook graag nog eens heen willen gaan! Het schijnt hartstrikke leuk te zijn!

Volgens mij zijn er ook wedstrijden

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 20:54

Ik woon in Almelo, en de almelose ruiterdagen worden naast mijn school gehouden (en als ik geluk heb; ex-school Clown ). Ik heb er nogal ns voor gespijbeld.. Maar t was zeker de moeite waard! Leuk concours. Ik moet nog ringmeester spelen geloof ik moet ff kijken wanneer, geloof voor de dressuur. Go Bokkers! *LOL*

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 00:10

Esmee schreef:
Volgens mij zijn er ook wedstrijden


Het zijn wedstrijden juist!

En voor de paarden is het van 18tm23 juni. Ik ben er alle dagen! Met paard en ik start L1 dressuur

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 06:40

ik ga ook naar almelo met een pony en 2 paarden
dit is de 5e keer dat ik ga en het is daar heel leuk

paardjeJarig

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 09:53

ik ga ook M1 dressuur vanaf donderdag. woensdag ben ik er al. mijn bijrijdster rijdt vanaf vrijdag B dressuur.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 10:16

angelke schreef:
weet je wanneer dat dat is?en waar ergens?want als het echt helemaal aan de andere kant van nederland ligt dan de grens van belgië,is dat misschien toch het verkeerde...


Almelo ligt niet dicht bij de Belgische grens, maar dicht bij de grens met Duitsland. Om precies te zijn in het oosten van Nederland, tussen Deventer en Enschede. Dus het is nogal een eindje vanaf België...