Nog even over caps

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 14:27

Zie ook de discussie "Caps????" elders op dit forum.

Zoals ik daar verteld heb heb ik verleden jaar voor een brits bedrijf gewerkt dat caps met de hand en volledig op maat maakt, maar deze zijn dus niet CE gekeurd. Zojuist sloeg ik de nieuwste hoeflag open bij het artikeltje "veilig aangekleed" en zie daar: een heel verhaal over veilige caps en dat wordt ondersteund met een foto van een meisje dat een Patey (met vaste sluiting) draagt. Haha!
Nu zei mijn baas overigens altijd dat als die dingen werkelijk onveilig waren ze al lang enorme processen hadden gekregen, ze worden namelijk bij bosjes in Amerika verkocht. Hij heeft eens iemand in z'n stand gehad die haastig om een nieuwe vroeg, want de zijne was kapot gegaan. En niet zo'n beetje ook, een enórme deuk! Dus mijn baas vraagt wat ie in hemelsnaam met dat ding gedaan heeft. "Ja, ik heb net een klap van een paard op m'n hoofd gehad, gelukkig had ik dat ding op. Maarre, schiet even op wil je, ik moet zo de ring in!!"
Ze zijn niet te vergelijken met zo'n losse cap die je voor 6 tientjes in de winkel koopt, maar ja...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers