Vaag inbelprobleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vaag inbelprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 09:43

Even een compuvraagje waar ik niet uitkom. Het za wel heel makkelijk zijn als je het weet maar in de Help! opgave kan ik het ook niet vinden. Vandaar dat ik maar weer eens bokt raadpleeg.

Bij de dierenkliniek kan je niet instellen dat het wachtwoord wordt opgeslagen bij het inbellen. Ik snap er niks van. Ook als je eennieuwe verbinding maakt kan het niet.
Dan krijg je zoiets te zien. Het wachtwoord komt dan dus bij domein te staan...
Afbeelding

En als je gewoon outlook of de explorer start krijg je zoiets dergelijks te zien:
Afbeelding

Hoe verander ik dit?

(Ze hebben trouwens windows ME en bellen gewoon via een ISDN verbinding via een gewone telefoonverbinding dus)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 11:22

Via Internet Explorer kan je wel je wachtwoord permanent wijzigen.

Extra - internet opties - verbindingen.... En dan daar een beetje rommelen...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 14:07

Ook via die methode kan ik er niet aan komen. Het stomme vakje blijft grijs. Net als automatisch verbinding maken trouwens. Dat kanje ook niet aanvinken Frusty

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 14:27

hmmm misschien omdat 't netwerk oid is?
Kan je misschien niet een windows of office update doen?
Ik ken dit probleem niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 15:32

Ik heb het gevonden..was een beetje Frusty
Bij het opstarten was de computer niet aangemeld, ik had opanuleren gedrukt omdat ik het wachtwoord niet wist. Nu blijkt dat dan de wachtwoord opslaan functie dan niet werkt.
Thuis hoef ik me niet aan te melden op de computer en ik wist niet dat dat de oorzaak kon zijn.
Heb ik dat ook weer geleerd. Waarschijnlijk is het voor de meesten zo'n algemeen goed dat die mij nu heel dom vinden maar ik wist het echt niet.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 15:34

ach zoiets kan mij ook overkomen, dan bel ik Harmen en dan Lips are sealed Schijnheilig