Buddy last van rechtsachter, vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Buddy last van rechtsachter, vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 10:06

Ik heb Buddy vandaag even een uur uit de wei geplukt, om lekker met hem te klieren Lovers Toen we terug gingen, zat er een kuiltje in de grond, waar hij instapte. Hij loopt nog krampachtig omdat hij nog last heeft van de castratie, daardoor zijn zijn benen, zeker achter, helemaal gespannen. Hij loopt nu dus een beetje kreupel. Ik denk dat hij zich gewoon verstapt heeft. Moet ik me zorgen gaan maken? Ik ga vanmiddag naar hem toe, om te kijken hoe het ermee is, en wat moet ik doen als hij nog steeds kreupelt? Stappen en nog even aankijken, of de DA contacteren?

Ik hoop dat ik me belachelijk zorgen maak om niets...

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 10:53

Verstappen kan heel goed. Misschien kreupelt ie nu een beetje omdat hij door het verstappen een extra 'tik' op zijn zere plekkie heeft gehad.....
En zit het verstappen niet in zijn been maar bij zijn (tja, hoe noem je iets wat ie niet meer heeft?)...fantoompijn Knipoog

Ik zou het persoonlijk nog even aankijken.
Vanmiddag stappen en afspuiten (maar dat moet zowiezo toch?).

Hoe lang duurt het ongeveer voor hij weer normaal zou moeten lopen na een castratie?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 10:55

Ik zou me er ook nog niet al te druk over maken, het kan zijn dat ie gewoon nog wat last heeft van de blauwe plekken van de castratie, en dat hij zich met het verstappen wat last van heeft, gewoon even aankijken.
Succes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-02 11:03

Ohja, ik zal het vanmiddag ook nog even op stal vragen of ik het moet afspuiten. Ik ga het in ieder geval nog even aankijken.

Esther: het duurt ongeveer een week tot 2 weken voordat hij weer helemaal goed loopt.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 13:09

In elk geval afspuiten en kijken of er ergens (meer) zwelling is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gitje1973, GoogleAdsense, marjor, Mirre1415, Varekaj, wisja en 38 bezoekers