wie heeft er vragen voor het koetsiersbwijs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

wie heeft er vragen voor het koetsiersbwijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 08:41

Is het leerboek voorh et koetsiersbewijs dezelfde als voor hetruiterbewijs?? Mij is verteld dat dit zo is.
Verder, ik heb 100 oefenvragen van het ruiterbewijs, maar wie heeft er oefenvragen voor het koetsiersbewijs? of zijn deze vragen hetzelfde?

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 08:57

sorrie..... het is een compleet ander leerboek....

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 09:06

en de examenvragen?? Ik vraag dit voor iemand die het graag wil halen, maar de lagere school alleen heeft afgemaakt, dus die moeite heeft met leren, dus alle tips en dergelijke zijn welkom. Ik weet namelijk precies wat je moet weten uit het boek voor hetruiterbewijs.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 10:56

Bij mij op de cursus was ook iemand die niet (goed) kon leren en lezen, hij heeft toen een mondeling examen gehad. Kan hij/zij naar informeren.
Ik heb gewoon het boek gepakt en zelf vragen gemaakt.
Als je mij effen een pb-tje stuurt, zal ik kijken of ik ze terug kan vinden en ze je mailen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 10:59


Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 22:31

Ik heb ruim 1,5 jaar geleden me koetsiersbewijs gehaald en 9 jaar gelden mijn ruiterbewijs. Wat ik em nog heel goed herinner is dat de vragen over het paard zelf.. het rijden op de weg of bos (regels) hetzelfde waren. Verder kan ik me nog herinneren dat er wat vragen waren over de stand van de benen, en de aftekeningen van het paard en vragen over de koetsjes. Veel vragen die dus in het ruiterbewijs voorkomen komen ook in het menbewijs voor! Alleen de tuigkennis, koetsen en sommige verkeersregels zijn iets anders!
Succes! groetjes essie