Passion's eerste wasbeurt.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Passion's eerste wasbeurt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 19:03

vandaag heb ik passion zn staart gewassen en zn beentjes alleen natgemaakt. eerst ff naar het dorp babyshampoo kopen , maar ze hadden alleen met parfum, dus die maar gekocht.
in het begin vond passion het een beetje eng, dat water, ook de eerste keer in zn leven dat hij gewassen word!:D
daarna deed hij het heel goed, alleen als ik water helemaal boveneaan zn staart erop laat lopen tot onder vind hij het een beetje heng, en zn beentjes 'natgooien' ook een beetje, maar daar went hij snel genoeg aan.
eerst waren zn manen veel lichter dan zn staart, en nu ben ik er pas achter gekomen hoe mooi wit zn staart is! Knipoog
zn staart lijkt nu ook veel dikker en dat groen(van de mest) is er allmeaal uit.

en ik ben er ook nog achtergekomen dat hij beetje pijpekrulltjes in zn staart heeft Haha!
zn staartje is nu echt veel mooier geworden als eerst! ook heb ik hem nog ff ingespoten met vliegenspray(vraag me niet waar ik die van heb, he nath Tong uitsteken ) vond hij ook niet echt eng.

mn dappere mannetje Lovers

groetjes laura


Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 19:55

vind het echt heerlijk om jou trotse verhalen over pasion te lezen...
Fijn dat hij stoer was met het wassen

T korte Eigetje!!!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 20:00

Eluu schreef:
vind het echt heerlijk om jou trotse verhalen over pasion te lezen...
Fijn dat hij stoer was met het wassen


leuk om te horen!
hij IS gewoon stoer Haha!
schrikt toch wel vaak maar als hij er eenmaal aan gewend is is hij helemaal niet meer bang! ideaal voor als ik lekker buiten ga rijden Lovers

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 20:45

hoe weet je dat? je hebt nog nooit buiten gewandeld Tong uitsteken

hehe
nee leuk hoor! k wist het al want ik stond een paal daarnaast,ex te wassen Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 17:16

Yentl schreef:
hoe weet je dat? je hebt nog nooit buiten gewandeld Tong uitsteken

hehe
nee leuk hoor! k wist het al want ik stond een paal daarnaast,ex te wassen Lachen


Verward
op het paadje en in de 'buitenbak' en op het paadje de andere kant op en naar Jos toe


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 20:56

dat is nog allemaal binnen het weggetje behalve die paar meter naar jos Tong uitsteken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, meniekske, Sanet, Vagabondo en 33 bezoekers