nieuwe baan!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 21:45

jippie ! ik heb een nieuwe baan ik ga bij hyparama werken da's een ruitersport speciaalzaak heeeel erg groot Party!!
zo kan ik toch nog een beetje van mijn hobby mijn werk maken Pling

tja....


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:10

gefeliciteerd!!!!!! Party!!

das in r'dam toch????

anders heb k als nog een vraagje...
kun jij voor mij kijken of ze roze rijbroeken hebben...
ik wil namelijk heeeeel grrag n roze en toen zei iemand dat ze daar misschien wel hadden...
nahja...
alvast bedankt!! Pling

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 22:15

thanks

ja weet dat we rose rijbroeken verkopen Haha!
dus zou zeggen kom eens ff langs
groeten

tja....

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:27

owh dan kom k ZEKER n xtje langs... na mn examen ofzo...
kijk wel ff!!!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:34

Leeeuuuuuuukkk!!! Kom ik ook een keertje bij je shoppen hoor Kviek!!! Moet je me wel eerst ff vertellen hoe ik er komen moet... Haha! Enne...hopen maar dat je ook nog leuke collega's hebt! Ik kom wel eens in een niet bij naam te noemen ruitersportzaak hier in de buurt...en daar werkt me toch een ongelooflijke muts!!! Pfoeh...stond ik een keer voor haar neus aan de balie omdat ik iets nodig had...kijkt ze me aan, zegt: ff momentje en vervolgens ging ze met een vriendin een eindeloos lang banketstaaf voeren over de telefoon!!! Over een babietje met luieruitslag waarvan de dokter dacht dat het een vorm van jeugdpuistjes was... Verward Hihihi...ik weet nog zo goed als precies wat voor onzin ze allemaal uitkraamde...maar na 15 minuten ben ik toch echt pleite gegaan...ik ben nog gek dat ik zo lang bleef wachten, maar ja... Knipoog Maar goed, het was niet mijn bedoeling om off topic te gaa, maar ja, kon er niets aan doen, ging zo goed als vanzelf...hahaha, maar Kvika, HEEEEEEL VEEEEEEL SUCCES EN PLEZIER met je nieuwe job!!!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:45

wat leuk...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Chinas, Eefje_Sammy, Freekieee, Goldwynn, JoT, Kimberley_, Lalidan, leonie1988, PetalBot, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii en 57 bezoekers