Eerste wedstrijd gehad met mijn groentje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Eerste wedstrijd gehad met mijn groentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 20:45

Vandaag dus concours gehad en ik had 158 en 144 punten!!! Jippie de eerste winstpunt is binnen in de B dressuur!!!
Die proef waarin ik 144 punten had, vond hij nogal spannend. Hij vond de jury auto erg interessant en had dus enige problemen om er langs te gaan. Haha! Toen ik net wou beginnen gaf hij een hele hoge bok, zo van ik ben er klaar voor!
Hij is 1.76 m, dus we hadden best moeite om in de baan te blijven, vooral in de galop (zucht, die z-ringen zijn nog een ver van mijn bed show...)
Hij was echt super braaf voor de eerste keer, ook bij de trailer en zo. Hij is nu 5 jaar, maar we zijn er bijna een jaar uit geweest vanwege een peesklap (nu een jaar geleden) dus eigenlijk beginnen we pas. mijn dag kan niet meer stuk!!! Op naar de volgende wedstrijd. Haha! Haha! Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:00

goed gedaan zeg!! toch een winstpunt!! Party!!

LINDA

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 12:03

Ja lekker is dat he. Ik heb ook zo'n groentje. Een ruin van 5 jaar, hij heeft ook 1 jaar uit de running gelegen ivm een peesblessure. Ik heb hem net 2 keer meegenomen en hij kijkt zijn ogen uit. We hebben nog geen winstpuntje binnen maar dat komt vanzelf wel een keer als hij wat meer gezien heeft en rustiger wordt.
In ieder geval; GEFELICITEERD!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 12:50

Gaaf hoor, hardstikke goed! Pling
Moet ik nog maar zien te doen in oktober als ik officieel ga starten...
Eind juli ga ik bij de groentjes (dus niet officieel) starten, gewoon voor de lol twee proefjes rijden.
Kijken wat we al wel kunnen maar vooral.... wat NIET... haha. Knipoog

Ik vind het erg knap dat je al zo hoog eindigde dit keer.
Veel succes bij de volgende proeven! Party!!