nog meer complimenten: Landwindje wordt een dressuurpaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

nog meer complimenten: Landwindje wordt een dressuurpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 17:57

Vandaag was er weer een handelaar op stal om de toppers te bekijken en op video te zetten voor zijn site. Ik heb eerder wel eens contact met die mensen gehad in de tijd dat ik nog op zoek was naar een paard, maar die paarden zijn toch net even boven mijn budget zeg maar.. logisch dus ook dat mijn paard niet voor de video ging en ook niet te koop aangeboden is bij hun... toch?

Die man had me zien rijden met mn 'vosje' en ik had wel gezien dat hij af en toe even keek, maar ik vond hem echt vreselijk lopen. Hij liet voor geen meter los, maar ach, hij is nog jong, echt erg is dat ook weer niet.

Toen ik klaar was zat ik even te kijken hoe de paarden die ze lieten zien het deden en kwam ik in gesprek met die man. Op 1 of andere manier ging het op een gegeven moment over de vos en hij vroeg hoe oud hij was, wat voor bloed enz. Hij vond hem (goh, hoor ik vaker de laatste tijd Knipoog) een mooi front hebben, al sterk in zijn achterbeen en had niet verwacht dat hij zo spring gefokt zou zijn, kortom, een erg leuk paard, daar had ik best geluk mee gehad! (ivm prijs/kwalitiet verhouding en een springpaard wat zich zo toont onder het (dressuur)zadel)

maar meneer de handelaar was nog niet klaar, we hadden het even over een paard wat hij een tijdje terug op zn site had staan. Hij had dat paard net verkocht, maar zei al snel dat als hij me zo zag rijden hij dat paard veel liever bij mij had zien lopen.. euh...ok?? Toen bleek dat ik in augustus naar Canada ga naar een stal waar klanten van hem het ook over hebben kon het helemaal niet meer op, als ik een stageplek nodig had in nederland moest ik toch vooral even contact opnemen!

Nu ben ik toch wel een beetje trots, deels zal zijn vriendelijkheid wel gewoon handelaarspraat zijn, maar toch, altijd leuk om te horen!


Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 21:44

hmm... bijna 30 mensen die hier kijken en niemand heeft zoiets van "goh, leuk voor je dat het zo goed gaat met je nieuwe paard"? Verdrietig

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:14

Leuk hoor dat zn handelaar dat zegt, ik zou maar wat trots zijn op je paard! Hoe oud is je paardje?
Maar wel jammer van het tweede berichtje wat je plaatste

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 22:24

tnx, ik ben ook wel trots op hem, zeker weten! Hij is nu bijna 3, over 2 maanden mag hij ook weer voor een paar maandjes het land op, even bijkomen van wat hij geleerd heeft..

en dat 2e berichtje, tis misschien een beetje vreemd om zoiets te plaatsen, maar ik wordt wel vaker een soort van genegeerd als ik een berichtje plaats, dus af en toe raak je enigszins gefrustreerd. en ik snap opzich ook wel dat dit niet echt makkkelijke berichten zijn om op te reageren zeg, maar, want veel meer dan "wat leuk" kan je ook niet zeggen eigenlijk, maar toch he Knipoog

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 00:21

Wat leuk Haha! !
Nee, ik vind het echt leuk voor je hhor, is net flauw bedoeld.


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 08:33

Je hebt gelijk hoor, het is niet leuk als je zelf reuze trots bent en niemand reageert! Hardstikke leuk voor je dat je paard zo opvalt! Veel succes met hem!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 08:39

Ha ja dat niemand reageert heeft iedereen vaak genoeg, wat gezegd moet worden staat er dan al. Soms heb je ook een topic van "daar zal wel niemand op reageren en dan staat er opeens een hele lijst!

Maar tof dat het zo goed gaat.!
Bij mij staan er ook weleens mensen bij de bak te kijken.... maar of die naar het paard kijken..... Lips are sealed Huilen Misschien voor in de pan Vork 't zijn meestal polen of turken die dan soms eens een vieze opmerking maken... Ik hoop trouwens ook dat er geen handelaar staat te kijken, want 't peerd is niet van mij en voor een goed bod gaat 'ie weg (eens een zakenman altijd een zakenman)

:evaw:

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 21:22

Sjimmy schreef:
Ik hoop trouwens ook dat er geen handelaar staat te kijken, want 't peerd is niet van mij en voor een goed bod gaat 'ie weg (eens een zakenman altijd een zakenman)


das wel minder... k ben blij dat ik daar zelf over kan beslissen! voorlopig ga ik hem echt niet verkopen, maar ik geef wel toe: als er echt een goed bod zou komen...ik word binnenkort ook weer een arme student.... maargoed, voorlopig ben ik gewoon blij dat mn paard het zo goed doet en dat hij zo lief is, want daar heb ik hem in eerste instantie gewoon voor gekocht!!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 21:28

Wat ontzettend leuk voor je !
Je zult vast zo trots als een pauw zijn !
Complimenten zijn altijd leuk om te krijgen, zelfs leuker als een kadootje Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freyr, JeRekers, lletam, Neon, Plus_en_Min, tienus63 en 161 bezoekers