Ik twijfel onwijs... weer gaan rijden of niet?? HELP UPDATE!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ivanka
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: The place to be: Den-Haag city

Ik twijfel onwijs... weer gaan rijden of niet?? HELP UPDATE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-02 16:59

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien nog niet weten, heb ik vroeger altijd paard gereden. Ik ben begonnen toen ik 8 was en ik 15 was ben ik dus weer gestopt. Ik reed toen dr tijd een aantal prive paarden van mensen en trainde ze voor de lol. En natuurlijk mijn wekelijkse manege les. Ik reed in Rotterdam waar ik toen nog woonde op manege De Prinsenstad. Die prive paarden stonden allemaal een eindje daar in de buurt. Ik heb onwijs veel lol er in gehad, toen ben ik verhuist naar Den Haag. En eigenlijk had ik toen dr tijd wel zin om het op te pakken, maar eigenlijk toch niet omdat ik zoveel nieuwe dingen aan mijn hoofd had. Nu raden jullie het misschien al het begint weer onwijs te kriebelen. Aangezien ik ook jullie verhalen lees. Nu sprak ik dus een vriedin van mij die woont in een buitenwijk van Den Haag en heeft een aantal paarden staan. Nu heeft zij mij voorgestelt of ik een keertje wil komen rijden en ze heeft aangeboden mij les te geven. Het lijkt mij weer leuk om te doen. Maar ik heb niet zoveel tijd aangezien ik nu ook studeer voor Tandarts. Nu is mijn vraag wat jullie zouden doen. En wie kan mij over de streep trekken om weer te gaan rijden en trainen en misschien wel weer wedstrijden rijden??? Ik mag vanalles doen met 1 van haar paarden. En zijn wil mij helpen. Dus wat zal ik doen???

Greetz,

Ivank
Laatst bijgewerkt door Ivanka op 07-06-02 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:06

Ik zou het altijd proberen.
Zeg er ook bij dat je wilt kijken hoe het gaat samen met je studie.
Mocht het dan echt te veel worden kun je nog altijd stoppen, maar die kans zou ik altijd pakken. Dan zie je vanzelf wel hoe het gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:14

Gwoon weer proberen, misschien vind je het weer hardstikke leuk!!

We horen het vervolg toch wel he!!!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:15

Gewoon doen en dan beginnen met 1x in de week.
je kan het altijd uitbreiden als blijkt dat je toch meer tijd blijkt te hebben.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:42

gewoon doen , idd wel even erbij zeggen dat je wel met je studie zit enzo.
Maar ik denk dat als je het niet doet je er spijt van krijgt. ( zou ik wel krijgen )

Laat je je keuze hier nog even horen?

Groetjes
Carmen

T korte Eigetje!!!!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 18:37

als je vroeger al paardenfreak was,zal dat nu wel blijven Haha!
gewoon doen,beginnen met éénmaal in de week,dan 2 enz tot je er weer niet meer weg te slagen bent Haha!

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ik twijfel onwijs... weer gaan rijden of niet???? HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 19:49

Ivanka schreef:
En wie kan mij over de streep trekken om weer te gaan rijden en trainen en misschien wel weer wedstrijden rijden??? Ik mag vanalles doen met 1 van haar paarden. En zijn wil mij helpen. Dus wat zal ik doen???

Greetz,

Ivank


Het lijkt me duidelijk wie je over de streep kan trekken > Zij dus ! Knipoog

Gewoon eerlijk zeggen hoe je in je tijd zit en dat je gewoon vrijblijvend eens meegaat.
Dan zie je vanzelf wel hoe het loopt , toch .

Veel plezier alvast hoor ,
gewoon gaan !

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 09:41

Zeker proberen!
Proberen, kan nooit kwaad toch. En idd er van te voren bij zeggen hoe je zit met je tijd. En als zij dat geen probleem vindt, zie ik geen reden om het niet te doen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 10:22

hoe vaak krijg je zo'n kans?

officieel stender van het beukenpoortje!

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 11:19

.....en dit vraag je op een site met allemaal paarden-gekken, ruiters, menners en andere paarden-freaks.........?
Wat denk je als antwoord te krijgen?? Haha! Knipoog

OK, ook ik denk dat je het moet proberen. Het kriebelt niet voor nix!!
Paarden zijn het einde!!

Als blijkt dat het met je studie moeilijk wordt qua tijd, kun je toch tijdelijk wel minderen? En als jee een keer tandarts bent koop je je eigen paard!!

fryslân boppe

Carmentjuh
Berichten: 16
Geregistreerd: 04-06-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 21:27

ik vind ook dat je gewoon weer moet proberen maar als je echt weer elke dag begint te rijden, moet je het wel trouw blijven!!!

Haha! jongens zijn net Rivella, een beetje vreemd, maar wel lekker!!! Haha!

Ivanka
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: The place to be: Den-Haag city

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-02 12:38

Oké ik ga het toch doen. Ik heb een afspraak gemaakt voor morgenmiddag (zaterdag) om het eens een keer te doen. Ik vindt het echt super. Die vriendin is heel enthousiast dat ik het weer wil proberen. Ik ben gister al even kennis wezen maken met het paardje. O het is een schatje. Had toen al zin om er op te gaan. De schat heet Liberty is 8 jaar oud. Hij loopt M1 en is een schimmel ruin. Ben benieuwd..... Dank jullie wel voor de lieve reactie's. Ben blij dat jullie mij toch echt wel geholpen hebben. Zonder die bemoedigende woorden had ik het misschien niet gedaaan. Ben helemaal Heppie Thnx!!! Party!! Party!! Party!!

Een blije Ivankje Lovers Haha!

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, GrapeshotBot, Mitch_Beauty, YvonneV en 141 bezoekers