Mijn kleine jochie een dag in t ziekenhuis.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Mijn kleine jochie een dag in t ziekenhuis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-02 20:35

sinds vorige week zondag was mijn kleine jongen van 2 ziek. hoge koorts (vaak zelfs 40 graden) en pijn in zijn maag. dinsdag ben ik naar de huisarts gegaan en die constateerde oorontsteking. Ze gaf hem amoxiline (antibiotica) en dat zou ongeveer 3 dagen duren en dan moest hij al van de koorts af zijn. gisteravond werd die echter alleen maar hoger, hij was 40,5. dus toch de huisarts weer gebeld en in overleg afgesproken dat wanneer het redelijk bleef gaan ik vanmorgen langs zou komen. om 9.30 was ik daar en ze heeft hem helemaal onderzocht. vreemd genoeg zat de ontsteking nu op een andere plaats en was verergerd. er kwam pus uit zijn amandelen. ook bleef zijn maag pijn doen. Ze maakte zich zorgen omdat dit geneesmiddel in principe zeer goed zou moeten werken. blijkbaar werkt hij bij mike dus niet. toen heeft ze t ziekenhuis gebeld met de symptonen en die wilde dat hij gelijk zou komen. daar aangekomen werd hij gelijk klaar gemaakt voor onderzoek. temperatuur was al gestegen naar 39,8. Die was vanmorgen 39,0. een urinezakje geplaatst en toen de kinderarts erbij gehaald. ook die vertrouwde het niet na nader onderzoek en die heeft toen heel veel bloedmonstertjes genomen. al wachtend op de uitslag was mike aan t gillen van het ziek zijn. ook heeft hij tussen door nog geslapen in mijn armen. een paar uur later kwam de kinderarts en die wilde nog wat onderzoek doen. dus ik voor rontgenfotos naar beneden. (ik zat toen al 3 uur in t ziekenhuis). boven werden ze bekeken en gelukkig waren zijn longen schoon. toen kwamen er een aantal uitslagen waar ik wel van schrok. ze legden uit dat er een soort bezinking was genomen(had te maken met eiwitten Verward ) het was geen bezinking maar was er mee te vergelijken. in elk geval is die waarde normaal tussen 0 en 5. bij mike was hij 115!!!! ze zij dat dat best ersntig was. omdat hij verder goed drinkt en er geen acute klachten waren hebben ze besloten dat ie naar huis mocht. maar hij moet streng in de gaten gehouden worden de komende dagen. bij het minst geringste moet ik terug en houden ze hem daar. ik heb een zeer sterke antibiotica mee gekregen en die moet hij 7 dagen hebben. maandag bellen ze me terug hoe het gaat. is het maandag niet opgeknapt moet hij alsnog blijven. hij slaapt al heel de week de hele dag door. is echt sacho en wil niet eten. ik heb zon medelijden met hem. ze hebben hem ook getest op die erge ziekte waar ze nu allemaal voor geent gaan worden en op nekkramp maar gelukkig was dat het niet. het is een bacterie die door zijn hele lijfje kruipt en ook de leverfunctie ziek maakt waardoor hij dus uiteindelijk zo ziek is geworden. gelukkig zijn we nog op tijd en is ie nu nog bij mij thuis. hij is gelijk uit t ziekenhuis weer gaan slapen enw as echt verrot van al die onderzoeken. wat kan het oneerlijk zijn om zon klein humpie zo te zien lijden. maar ik heb vertrouwen in de medicijnen en hoop dat hij maandag al wat is opgeknapt.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 20:56

geef me vriendje maar een dikke knuffel van mij.

ik ben me tas weer aan het uitpakken nu.

volgende keer maak ik de belofte wel waar met nick en mike van film kijken met zak chips als jij en raim weggaan.

knuffelsssssssssssssssssssss

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 21:00

ahhh, dat arme kleintje geef hem maar een dikke knuffel van ons en ik hoop dat hij snel weer opknapt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 22:40

Ach gossie arme kleine, ik kan me dat zo goed voor de geest halen...
ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat en hij er niks aan over houdt,
geef hem maar een stevige knuffel en een kus op zijn voorhoofd.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 22:42

He bah, wat naar! Scheve mond Heel veel sterkte voor hem en natuurlijk ook voor jou!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 08:07

Heel veel sterkte voor jullie. Verwen hem maar lekker.
Hou je ons op de hoogte?

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 08:55

Niet zo mooi dus. Kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu voelt. Hoop toch dat er binnenkort enige verbetering in komt. Hou je ons op de hoogte? Knuffel van mij voor je zieke ventje.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 08:58

Ahh, die arme kleine Mike. Het is altijd zo moeilijk voor je als ouder om te zien dat je kind zo ziek is.
Lonneke, jij en je man heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat Mike snel weer de oude wordt.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 09:04

ach wat naar , echt zielig voor je kleintje Huilen hopelijk word hij snel beter hebben de medicijnen al wat effect ???ik hoop van wel , allebei heel veel sterkte toegewenst.en hopelijk weten ze al wat er juist aan de hand is.

xxx

Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 10:08

ach gossie , arm ventje!
Heel veel sterkte en hou je ons op de hoogte???

Groetjes
en liefs
Carmen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 11:06

Ach gos.. het arme ventje. Is het heerlijk weer en dan is hij ziek!
Het lijkt me niets om je eigen kleine mannetje zoveel pijn te zien hebben en als je zelf niets kan doen om het beter te maken!

Knuffel hem maar flink, een hoge dosis liefde zal hem vast een stukje beter maken!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 12:09

wat erg zeg....zo'n hoge koorts lijkt me niet erg goed.
Hoe gaat het nu?
veel sterkte...

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 12:19

heel veel beterschap en sterkte.........

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 21:01

vandaag was de koorts gezakt maar leek hij meer last te hebben dan ooit. alleen maar gillen schoppen slaan uit onmacht. vanavond weer het ziekenhuis gebeld en die zijden dat ik hem een pijnstiller moest geven. dat de koorts was gezakt was wel een goed teken maar voor ons schiet het niet op. nu is ie na de hele dag schreeuwen eindelijk in slaap en morgen moet ik opnieuw bellen hoe t gaat. echt zo zielig voor dat ventje. tegelijkertijd ook voor ons want hij krabbelt slaat gooit met de meubels en meer huisraad uit fustratie. en wij kunnen niets doen. alleen hopen dat het morgen wat beter zal zijn. Huilen dit duurt al een week. slapen doen we nauwlijks.. je kunt me straks opvegen. en ik heb net vakantie achter de rug.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:04

jeetje arme mike en arme jullie.... wat zal dit ontzettend moeiljik voor hem zijn, hij snapt natuurlijk niet waarom hij zo veel pijn heeft... ik hoop dat ie heel erg snel beter wordt, ook voor jullie. sterkte ermee *knuf*

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:37

Volgens mij krijg je vandaag nog wat uitslagen. Laat je het nog even weten?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:41

Jeetje wat vreselijk, ik neem aan dat hij dus uitstel krijgt van de meningokokken C prik...

Sterkte en probeer zelf ook zoveel mogelijk te rusten nu, anders kan je jezelf straks opvegen!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 16:37

germ, zo'n klein ventje...
heel veel beterschap en sterkte en hopen dat het snel over is.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 16:53

mike is vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis.

verdere mededelingen volgen nog.

Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:01

ach gatsie , dat arme kleine mannetje in zo'n groot ziekenhuis met allemaal vreemde mensen dan dan ook nog eens niet lekker zijn...

Heel veel sterkte voor jou , mike en de rest van de familie

Liefs carmen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 19:21

jeetje lon,

heel veel sterkte voor jou, mike en de rest!.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 19:45

wat erg zeg....hou ons op de hoogte

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 20:07

ik heb Lonneka aan de telefoon gehad.
En die kleine sliep heel effe dus ze moest effe haar ei kwijt.

ze weten nog niet precies wat het is maar denken zelfs aan de ziekte van Pfeiffer.

is afwachten nog.

als ik wat hoor meld ik het

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 20:14

He getverderrie zeg, wat vervelend voor jullie allemaal dat dat kleine manneke nu in t ziekenhuis ligt.
Sterkte en beterschap gewenst.

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 09:18

Ik wil jouw en je gezin sterkte wensen, weet helaas uit eigen ervaring hoe je je voelt. Houd de moed erin. Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op. Je mag in ieder geval altijd pb-en mocht je het van je af willen schrijven.

Groetjes en sterkte, Gamble