Loon op Zand de echte versie (denk ik)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Loon op Zand de echte versie (denk ik)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 22:46

Ik moest tot 12 uur eten en daarna ben ik vrijwel meteen naar Anouk gegaan om haar te halen.Ik dacht dat ik een snob was maar mevrouw had maar liefst 2 tassen en een koffer bij zich Verward
Nouja op naar stal waar mijn vader om half 3 de auto kwam afleveren *braaf*
En op weg gingen, nadat we paps eerst gedumpt hadden en op alle niet met vreemde mannen mee gaan (nee hebben we maaike voor)vragen braaf ja paps hadden geantwoord,We naar het verre Brabo land.
Dat leek door de file's nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder dan anders jeetje eerst Bij Arnhem toen bij de waalbrug en daarna nog ff 8 km bij rosmalen jeuuh!
Na 3 uur kwamen we om half 6 aan in Loon op zand nadat we wel maaike en marjo via de gsm lastig hadden gevallen met WAAAAAAAAAAAAAAaar zijn jullie???Goed trailer geparkeerd (en meteen 6 auto's geblokeerd Schijnheilig )
e toen zag ik al een fjord... mhhhh?
Toch even iemand gevraagd waar we moesten wezen en ik moest toch de trailer verplaatsen (oliebol).
Met de trailer langs de Fjord (gelukkig was maaike er nog niet anders was ze bang) en dat bleek idd Milena te zijn.
Terwijl Olympic en Lot van de trailer afkwamen stonden dick en Sonja en Lieke al te kijken Tja je ziet niet elke dag een wannabe dressuurprikker met een karreknol die platpoten heeft he?

Toen de Kameel en de Knol in hun stalletjes stonden ging de phone met een Marjo die de route natuurlijk weer niet had gesnapt! (zelfs ik snapte 'm en ik ben 15!!!!)goed even uitleggen en vertellen dat ze heel errug FOUT zaten en op naar het aardige meisje achter de bar om te zeggen dat we door maaike niet met de rit van 19.00 mee konden gelukkig mochten we om 20.00 ook mee....

Na een leuke rit door een super omgeving kregen we een galopje. op een pad waar ik als snob nooit zou galoperen want dan verlies je je hoedje.
Gelukkig was Marjo bang dat Koe d'r sokken vies werden en dus bleven we met z'n 2tjes een eind achter zo'n eind dat daar waar de rest al stapte wij nog in galop zaten. helaas hingen die takken zo laag dat ik bijna van mijn platpoot geveegd werd..
Toen ik eindelijk mijn ogen open durfde en kon doen zag ik een erg dikke kont van een kameel.
De rest van de groep stond daar op ons te wachten met een meganood stop stonden we stil pfffieeeehw toch een westernplatpoot.
Na een gezelligeavond (nouja als ik het niet zeg dan stuurt Sonja Dick op me af en die is eng...) naar bed. en er weer vroeg uit.

Marjo had vlechtjes in de manen van d'r koe gemaakt met discostiekjes en glitters ( kansloos FOTOFOTO!)
en op naar de volgende rit.
Deze meneer had er flink het tempo inzitten en helaas konden koe en knol dat niet bijbenen dus hebben we weer met een flinkeafstand achter de rest aangehobbeld.
na een super rit kwamen we bij het vennetje en dat was zo gaaf! echt cool met paarden totaan hun buik door het water Lovers Kwijl .

Na een tosti en een boel geroddel en gemekker een 2de rit gemaakt van weer 2 uur dit keer met Marcel en het was echt een leuke rit veel modder en plassen gezien.Gekke was dat alleen wij 4 onder de modder terugkwamen en de rest niet?
Nouja ook wat sprongetjes gehad waarvan er 1 een soort dubbelsprong moest voorstellen maar omdat koe en knol daar nog in galop zaten en de rest 'm in draf namen hebben wij er gewoon een oxer van gemaakt waardoor zowel marjo als ikzelf gevlogen hebben.
's avonds waren we bekaf maar moesten we er weer een gezellige avond van maken van Sonja die mij aan het bier heeft gezet ondanks dat ik echt niet hetzelfde wilde als zij nam....

vanmorgen was dan de laatste rit ik had er geen zin in.
Lodewijk was zo vreselijk happyhappy vond iedereen lief en wilde het liefste door het bos huppelen(tja net als maaike meerdere ikken he...)
Uiteindelijk deed hij niet al te idioot en viel het mee.
Gelukkig veeeeel gestapt deze rit en prachtige shots in m'n geheugengeprint voor als ik later achter de geraniums zit...
echt heuvel op en af.. wauw. daarna in galop de bobslee baan gedaan maar ik was mijn stang vergeten en heb een stuk met marjo en anouk in draf gedaan zo scherp kon ik zelfs niet wenden en dat was een flinke deuk in mijn ego als snob Scheve mond
Bijna de groep kwijtgeraakt en het laatste stuk was gewoon cool zoveel plassen en toen Koe knol probeerde te pletten tussen een boom en zichzelf (zie je het voor je smal koetje van 156 met een nog iniminiermeisje erop tegen mij en mijn dikbilkarreknol) kortom dat leverder zo'n mega slappe lach op dat we niet meer konden rijden en juist op dat moment ging Marcel draven......
marjo had d'r noodhandvatvlechtjes en ik had niets. Lodewijk besloot half op de plek te gaan galoperen en wij gingen alleen maar harder lachen kortom het werd een zooitje!

daarna waren we weer terug en mochten we weer naar huis. Ik zelf was pas tegen half 6 thuis en ben helemaal kapot heb net even geslapen en ga zo weer.
Tja als jullie alle versie's naast elkaar leggen weten jullie hoe het was te geweldig te gaaf en te super! zo leuk dat we vaker met z'n 4-tjes weg gaan (tenzij maaike bang is)Zo leuk dat ik die meiden via Bokt ken echt super!

Tja en dan vergeet ik helemaal Danamiek (schrijf ik het zo goed) die bokker was er ook nog!!! haar paard had echt een super sjiek koppie!

en leo van Dick een geweldig lief paard! en Milena nou Sonja zegt nooit een woord teveel zoals die kan kijken dat is zo GE Wel Dig!
En zo netjes opgevoed he! blijven staan als Sonja wegloopt en met back gaat ze gelijk terug! Nog iets waar mijn karreknol en ik hard aan moeten werken die doet er steeds een pasje bij Lovers

Meiden thanx voor het geweldige weekend (en Dick natuurlijk Haha! )
We bellen (zondagavond 21.30????)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Re: Loon op Zand de echte versie (denk ik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 23:18

Nimber schreef:
I
toen zag ik al een fjord... mhhhh?


Hmmm... alleen hier aan zie al dat het een zeer geslaagd weekend was. Waar een Fjord is is het altijd feest en leuk Party!! Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 01:30

Klinkt erg gezellig en leuk! Voor zover ik het vergelijk met de andere versies *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Loon op Zand de echte versie (denk ik)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:07

Nimber schreef:
Marjo had vlechtjes in de manen van d'r koe gemaakt met discostiekjes en glitters ( kansloos FOTOFOTO!)


detailfoto zelfs!!!!! ik hebbum echt gemaakt dus die komt hier loeigroot te staan.
Maar zoals verwacht is dit niet de juiste versie, daarvoor moet je bij mijn topic zijn uiteraard. }> }>

nee hoor ik heb onwijs genoten, van jullie, van de paarden en van de omgeving. En sonja dick lieke milena en leonardo niet te vergeten. t was echt Super met een grote S

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:08

Het leest echt gezellig weg! De lol druipt uit je tekstje *LOL*
Nu nog even de andere versies lezen, voor het geval je hier en daar wat overdreven hebt. Haha! Of was het ECHT zo leuk? Lachen

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 10:35

Pfffffffff!!! Errug verwarrend met al die versies...

Weet iig dat jullie het heeeeel erg naar de zin gehad hebben en het weer heeft ook meegewerkt dus wat wil je nog meer...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 10:47

ik weet wel wat ik nog meer wil hoor mike. Dat iedereen mijn versie gelooft want dat is de enige echte zoals je vast wel begrijpt Haha! Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 12:33

ja Maaik dat kan niet want je hebt in jouw versie bijna alles weggelaten omdat de herinnering je alleen al bang maakt daarbij heb je ook veel gemist omdat je onder de dekens in bed lag want je was bang....

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 12:37

Maaike schreef:
ik weet wel wat ik nog meer wil hoor mike. Dat iedereen mijn versie gelooft want dat is de enige echte zoals je vast wel begrijpt Haha! Tong uitsteken


Huh? Maar die versie van jou heb ik anders weer in een andere versie gehoord! Wat wil je nou? Haha!

Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 12:56

haha echt verwarrend al die versie's
Jullie zijn volgens mij maar een stel melige dozen bij elkaar Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 13:06

Leuk verslag hoor. Ik ga vlug de andere versies lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 16:11

Djiezzzzzzzzzzz Nimberrrrrrrrrrrr het klinkt net of ik je vreselijk aan de zuip heb gezet.... Was een onschuldig dubbel Trapistje met grenadine.... Kwijl

Enne... Maarten.... volgende keer meer Fjorden erbij????? Tong uitsteken Gezellie hoor! Roep maar een datum!!!!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 17:20

dit is dan weer een iets completere versie dan die van maaike
maar wat wil je. kim maakte wel bijna alles mee.
ik kan geen nieuwe versie meer verzinnen hoor. al die verschillende. Boos!