weekend Loon op Zand versie 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

weekend Loon op Zand versie 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 21:57

Na maaike der verslag (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=59450) NU mijn verslag.
Na eindeloos wachten en proberen de tijd te versnellen. Was t dan eindelijk zo ver. Ik mocht mijn en lin der tas pakken voor ons weekendje naar loon op zand. Aangezien de gemeente apeldoorn het leuk vind om alle wegen op te breken moesten we via verschillende omleidingen richting Hall om de trailer op te halen en daarna naar lin toe. Daar aangekomen bleek ze toch niet zo schoon als ikd acht. Maarja we liepen al 3 kwartier achter op schema dus dan maar iets minder schoon op de trailer. Daar aangekomen werden we ontvangen met een daar zijn ze eindelijk. En kon de koe lekker op een stalletje naast olympic. Om 8 uur gingen we rgezadelt (en schoon) richting de bak. Waar we ff reden en maaike met een roodschimmel met de flatterende naam katrien aan kwam zetten die zij erg jong vond ogen maar er volgens sonja 14 jaar geleden ook al was. Wij met onze eigen knollen mochten gelukkig achteraan plaatsnemen en zo hadden we perfect zicht op maaike der pogingen (ze was de enige niet vrijgezel van ons 4tjes) om een vent van 30+ te versieren. Achteraf wist ze niet zo goed wat hij allemaal verteld had zo in de wolkjes was ze. De rit was erg leuk super omgeving. het stuk waar we gingen galopperen was niet ideaal veel op en neer dus we hobbelde wat aan. Lin vond het best om lekker rustig achter een groningerdressuurprikker knol te rijden en ze hadden beiden ongeveer t zelfde tempo dus dat was wel lekker hebben we de rest van t weekend ook lekker zo gelaten ze konden t best vinden zolang lot zn oortjes maar lief naar voren had anders was lin wel iets onder de indruk (maar niet zo errug bang als maaike). Toen we weer terug kwamen heeft ailin gedemonstreerd hoe leuk water is en hoeveel rondjes je om iemand heen kan draaien om dat straaltje te ontlopen. ’s Avonds nog gezellig ind ekantine gekletst en toen t bed in. S’ morgen om half 9 de paarden voeren en ontbijten. Daarna zadelen en een rit van 2 uur gemaakt. Weer genoten van lottel en lekker gespetterd in t vennetje. Waar piggie zn behoefte moest doen en iedereen dus uit t vennetje jaagde Haha!. Ailin begon al wat moeier te worden mag ook wel ze is 4 en heeft de laatste 3 maanden toch veel stilgestaan omdat ze altijd lieve onschuldige dingetjes heeft. De 2e rit die dag vond ik wat minder de koe probeerde zo hard mogelijk te volgen en was toen we terugkwamen zo moe dat ze niet stribbelde onder de waterslang. Maar ze kon nog wel aanvallen op t stuk grasveld. ’s Avonds hebben we eindeloos moeten wachten tot we ons eten kregen, maaike en nouk begonnen maar alvast aan hun spies die eruit zag als een,uh......ja als wat? Toen wij eindelijk onze zalm hadden die toch niet zo lekker was en 2 bakken patat die wle lekker waren. Was t al tegen 10en dusja dat werd tijd voor ijs met slagroom en aardbeien. Maarja zo lief waren we niet dus ipv daarvan kregen we ijs met chocolade sauss. Nog lekkerderderderderderder. De volgende dag weer een rit. En we begonnen er allemaal met een gevoel van t is wel genoeg (behalve lottel en ik dan maarja wij hoorde niet bij elkaar). Na een half uurtje bleek t allemaal mee te vallen en was alles weer vrolijk behalve anouk want piggie was errug vervelend. Nadat kim en ik ontdekt hadden dat als je de slappe lach hebt en onder de modder zit de rem niet werkt hadden we toch nog een errug leuke afsluiting van deze dag. Toen t vertrek en daar begon t er ontstond een voelbare afstand. Echt extreem, niet echt leuk.
Dus de conclusie van dit weekendje. Maaike is een schijterd, Sonja en Dick zijn ontzettend kewl met een fjord en wpner die westernrijden en multifunctionele pizzasnijders. Anouk is gewoon schattig vooral als ze een spies aan t eten is en probeert alles te verstoppen onder de meloenschil. Kim is nimber en wil graag zo genoemd worden. En lin is superkoe die thuis met luidgehinnik werd ontvangen haar vriendje had der wel gemist en ze begon meteen te vreten in de stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:03

D'r klopt niet veel van dit verslag, maar dat Maaike een vent van 30+ (volgens mij was het 40+ maar vooruit) aan het versieren was, dat was wel duidelijk. Echt niet normaal zeg! Ze was echt de lellebel van het gezelschap, ze werd er zelf bang van!

Toevoeging op dit verslag: ik had ook nog een bloedscherp bit bij Milena ingehangen, anders hou ik d'r niet Tong uitsteken en kan ik 'r niet zo mooi aan de teugel rijden net als Nimberrrrrrrrrrrr Schijnheilig

Voor de waarheid zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=59470

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:03

marjo je hebt er echt weer een heerlijk verhaal van gebrouwen. Jammer dat er bijna niets van waar is.... }> }> }>
ik ga denk ik toch voor mn eigen versie hoor Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:05

Heb jij eigenlijk al wel tijd om te Bokken Marjo? Zijn die vlekken nou ondertussen eens van je paard?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:06

ik ken katrien! ik ben namelijk op loon op zand op ponykamp geweest

stond bartje de haflinger er nog? enne asterix en tom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:08

Ja hoor, Asterix, Tom en Bartje waren er nog. Zullen er ook altijd wel blijven. Alleen of dezelfde pony nog onder het naambordje staat is natuurlijk even twijfelachtig, want bij vervanging van een pony krijgt de opvolger altijd dezelfde naam..... Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:15

haha geweldig! dit verslag klopt al iets meer (maar niet helemaal!)
hadden we ookal gezegd dat sonja een halster om heeft die expres snijd als een paard gaat hangen? das vast om 'm dat af te leren Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:18

Jij snapt er al helemaaaaal niks van, dressuurkakkertje! Dat halster is ervoor om extra aan te trekken als ze er weer vandoooooooooor gaat en dat bloedscherpe bit heeft haar mond al opengesneden.
Kan ook gebruikt worden trouwens om je brave Fjord aan aan een boom te binden om dodelijk vermoeide MedeBokkers uit het duin te vissen als hun dressuurkarrenpaard het loodje legt wegens een sprongetje en een galopje Bloos

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 22:52

tsk en waar was je dan wel he? aan het flirten met de boswachter zeker (heb ik uit zeer betrouwbare bron!)en koe en knol maar ploegen door dat zand!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 01:32

Hahahaha ... slowchat dames Tong uitsteken