Misschien wel leuk voor de Boskopers en omgeving

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Misschien wel leuk voor de Boskopers en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 20:22

Op 15 juni is er op de Bosgouwruiters te Boskoop een 25-jarig jubileum. Ze bestonden vorig jaar 25 jaar, maar konden dit niet vieren in verband met de MKZ. Dus doen ze het dit jaar.

Het is dus op 15 juni van 13:00 uur tot 17:00 uur.

Op het programma staat in ieder geval:
Party!! Jungleboek te paard
Party!! Dressuurdemonstratie van Dineke Verhoog
Party!! Westerndemonstratie van Koen Arbouw
Party!! Kür op muziek van Marcel de Bruin
Party!! Voltige show van vv. Baboeschka
Party!! Honden behendigheid show van de A.H.C.
Party!! Mendemonstratie

Dit alles op de Spoelwijksedijk 1, naast het proefstation Boskoop.
Waar er geparkeerd moet worden als je met de auto komt weet ik (nog) niet.

De toegang van dit alles is gratis. Ik dacht is misschien wel leuk voor degene uit de omgeving, hoewel ik wel op de dag ben kan ik niet zullen jullie me niet veel kunnen spreken, wat ik denk dat ik moet groomen.

Wil je even een berichtje achter als je er denkt heen te gaan. Ik ben wel benieuwd wie er heen gaan en of er iemand van Bokt gaat.

Hella
Berichten: 75
Geregistreerd: 14-04-02

hey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 20:28

hoihoi
nouik ga hoor dyon
haha
maar dat wis je al
mzzl hella

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 19:50

he bah !! ik had ook wel willen komen maarja.....
te ver weg en me beste vreindin komt waarschijnlijk die dag slapen.

Aranka

Berichten: 266
Geregistreerd: 15-12-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:41

ow is misschien wel leuk, moet even kijken of samantha met me meegaat ofzo, is makkelijker met vervoer enzo.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 06:28

Ja, jammer he Yentl dat je zover woont.

Ik hoop dat er heel wat komen kijken.

HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 20:05

Ik kom ook kijken *LOL*
Ik ben er vanaf ongeveer 3uur, want ik moet eerst nog op de manege rijden.
Wie komt er nog meer????????????????????????

HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 20:19

Wil er echt niet iemand anders ook nog ff komen kijken? Verdrietig Verdrietig Verdrietig

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:06

Hey Patries en ik willen ook wel komen kijken maar ik woon in Gouda en ben nog afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus als iemand zo aardig is ons vervoer te regelen Schijnheilig Dan kunnen wij wel!
Groetjesss van Jessica!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 06:29

Jessica schreef:
Hey Patries en ik willen ook wel komen kijken maar ik woon in Gouda en ben nog afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus als iemand zo aardig is ons vervoer te regelen Schijnheilig Dan kunnen wij wel!
Groetjesss van Jessica!


Over dat vervoer kan ik je niet helpen, want ik rijd nog geen auto. Ik ga er met mijn buren heen, want die moeten ook rijden. Ik kan dus helaas niet helpen.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 09:28

Jammer zeg! Ik had het best wel willen zien!
Grtjsssss Huilen

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 19:21

Ik weet niet of Smantha5 en Aranka nog gaan anders moet je even aan hun vragen.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 13:40

Nou ik en Jes zijn helemaal komen fietsen uit Gouda naar de Bosgouwruiters in Boskoop. Het was iets van 3 kwartier fietsen, maar gelukkig was het mooi weer. We wisten niet of we op de goede weg waren, maar gelukkig kwamen we een meisje op haar paard tegen die er ook heen moest.

Misschien heeft iemand ons wel gezien. Ik had een rood Anky-jasje aan met een blauwe spijkerbroek met een beetje wijde pijpen en lichte gympies. Mijn zus kon je herkennen aan de dreads die ze in haar haar had en een lange donkere spijkerjas. Ik vond het dressuurgedeelte van die Dineke Verhoog wel erg leuk. Helaas hebben we de kur op muziek van Marcel de Bruin niet gezien. Dat vond ik wel jammer.

Ik hoorde dat die vrouw Dineke Verhoog ook een pensionstal/manege had. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?

Groetjes van Patricia Pling

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 17:45

Jessica"]
Nou ik en Jes zijn helemaal komen fietsen uit Gouda naar de Bosgouwruiters in Boskoop. Het was iets van 3 kwartier fietsen, maar gelukkig was het mooi weer. We wisten niet of we op de goede weg waren, maar gelukkig kwamen we een meisje op haar paard tegen die er ook heen moest.

Misschien heeft iemand ons wel gezien. Ik had een rood Anky-jasje aan met een blauwe spijkerbroek met een beetje wijde pijpen en lichte gympies. Mijn zus kon je herkennen aan de dreads die ze in haar haar had en een lange donkere spijkerjas. Ik vond het dressuurgedeelte van die Dineke Verhoog wel erg leuk. Helaas hebben we de kur op muziek van Marcel de Bruin niet gezien. Dat vond ik wel jammer.
[/quote]


Ik heb jullie niet herkend, maar wist ook niet hoe jullie eruit zouden zien. Vanaf wanneer waren jullie er?
Ik heb bij het Jungle Book geholpen en ben toen naar huis gegaan. We hebben een andere pony gehaald voor het mennen.
Heb je het mennen gezien? Het was wel een heel gaaf gezicht met totaal 10 menners. Vooral de Romeinse strijdwagen met die drie Friesen vond ik heel gaaf. De meeste vond ik wel heel leuk, maar sommige dingen wist ik al van tevoren omdat ik bijna alle menners persoonlijk ken.
Ik heb helaas weinig gezien van de dag. Maar als het goed is staat het meeste op video en kan ik het terug zien.
Uiteindelijk heb ik alleen het Jungle Book gezien en het mennen. Ik heb Dineke Verhoog wel zien losrijden. En uit de verte heb ik iets voltige gezien.

[quote="Jessica schreef:
Ik hoorde dat die vrouw Dineke Verhoog ook een pensionstal/manege had. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?


Ik weet er zelf helaas niet meer van. Misschien kan ik wel achter meer komen door even na te vragen, maar het duurt nog 3 weken voor ik weer op de Bosgouwruiters kom.


Zijn er overigens meer heen geweest?

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 20:06

waarom lees ik dit nu pas had best willen gaan.