Boktmeeting Anneke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Boktmeeting Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-02 21:16

Ok zal ik dan maar even het voortouw nemen met verslagje schrijven Verward Lachen

Vandaag was er dus een meeting bij Anneke's paardenstekkie.

Ik werd vanochtend door Bianca opgehaald zodat ik lekker mee kon rijden met de auto.
We zijn eerst de trailer inclusief Brenca en Golin gaan halen en Danielle afgezet zodat ze te paard (Petrouska) naar Anneke kon.

Golin was al druk bezig met kunstjes oefenen in de trailer, de passage zodat ie kon laten zien dat ie een hele slimme pony is Knipoog
Onderweg werd ie wel rustig in de trailer opgegeven moment, bij Anneke aangekomen kon hij het niet laten om met zijn meest charmantste jump de trailer uit te springen als een echte stoere je-weet-wel hengst Knipoog

Iedereen even gedag gezegd en even bij Maestro gekeken die in Chester zijn stal stond.
En vervolgens kwamen de lading foto's tevoorschijn *LOL* Leuk dat er zoveel fotomapjes meegebracht waren Lachen
Even later kwam Danielle ook aanzetten met Petroushka en dat gaf een waar hinnik spektakel, Golin zag immers zijn vriendinnetje weer en die kan dan behoorlijk piepen Knipoog
Daarna paardjes lekker geborsteld, Golin en Petroushka, was nog reuze handig dat ik altijd vanalles meesleep aangezien Danielle een halster was vergeten voor Petroushka dus die had nu een mooi schoon wit halstertje om Knipoog

Na het poetsen werden Golin en Maestro gezadeld, om vervolgens gereden te worden door verschillende personen.
Eerst Marja en Brenka zelf op Maestro en Golin.
Marja liet daarbij nog een paar hele leuke kunstjes zien zoals spaanse pas en nog 2 steigers waarvan de eerste onverwacht vrij hoog Haha! (Met een verbaasde kreet van Marja en bewondering van de zijkant Knipoog )
Nadat de paardjes redelijk warm waren gereden konden de anderen plaats nemen in het zadel.
Ik heb hierbij zelf niet aan meegedaan, kan iemand voortaan een groter paardje voor me meenemen Verward Knipoog

Golin moest op het end ook nog laten zien dat ie ook nog mooie kunstjes kende evenals Maestro, alleen deed hij geen spaanse pas of een steiger maar liet hij zien hoe mooi hij kon bokken zoals een echte bokt-pony behoort te kunnen Knipoog

Na het rijden werden Petroushka en Golin lekker in de bak losgegooit en Tamaartje was ook al flink onder handen genomen inmiddels, die had een stel hele mooie vlechten gekregen inmiddels Knipoog
Nog even wat gedronken, gegeten en nagekletst en we zijn weer op huis aangegaan.

Ik vond het een hele leuke dag, en zeker weer voor herhaling vatbaar.


Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 23:00

Was hartstikke leuk vandaag!
En ik wil een vervolg: een bos/strand/duinrit met z'n allen...
Heb er nu al zin in *LOL*

Anneke, bedankt voor de organisatie!

En iedereen die er vandaag niet was krijgt vast nog wel een herkansing met meer paarden en nog meer bokkers...

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 23:11

Wat een leuk verslag! Pling
Ik vond het ook echt weer supergezellig, en heb echt genoten van Maestro's mooie kuntjes!
Alleen jammer dat ik de steiger niet op de foto heb gekregen (maar dat hadden jullie denk ik wel in de gaten Tong uitsteken Haha! )

En zeker weten weer voor herhaling vatbaar, echt supergezellig, en weer heel wat bokkertjes bijgemeet! Knipoog


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 08:29

het was idd echt super en zeker voor herhaling vatbaar! wij zijn later trouwens ook nog even wezen maccen nl. Vork moest ook nog ff gebueren... maar goed.... op naar de volgende keer.....anneke bedankt he? groetjes sandra! ps:wij hebben savonds foto s gemaakt van obelix en montana die komen ook nog op itp... Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 09:48

ja het was zeker een leuke dag. ben ook behoorlijk verbrand in m'n gezicht Boos! ). Vooral dat maestro opeens een spaanse pas aan het doen was.niet ff aankondigen voor foto's,maar wat is dat gaaf zeg! jeetje over 3 jaar wil ik kijken of ik dit bij m'n fjordje er ook uit kan krijgen.

Deze meeting is zeker voor herhaling vatbaar misschien dat ergens paarden huren voor naar het strand v/d zomer?

Wodan en ik onderweg in de M2

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 11:26

Ja was gezellie, ik was alleen mijn stem half kwijt vanwege de medicijnen voor mijn astmatische longetjes Frusty .
Maar we moeten inderdaad eens afspreken voor een strandrit.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 11:36

wodan schreef:
ja het was zeker een leuke dag. ben ook behoorlijk verbrand in m'n gezicht Boos! ). Vooral dat maestro opeens een spaanse pas aan het doen was.niet ff aankondigen voor foto's,maar wat is dat gaaf zeg! jeetje over 3 jaar wil ik kijken of ik dit bij m'n fjordje er ook uit kan krijgen.

Deze meeting is zeker voor herhaling vatbaar misschien dat ergens paarden huren voor naar het strand v/d zomer?


Ik ben ook een beetje verbrand in mijn gezicht en op mijn armen jah Haha!

Ik wil zeker komende zomer een boktrit maken, wellicht een ideetje om dat vanuit poelenburgh te doen, kan ik op mijn favo meissie Lachen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 18:00

Ik wil zeker komende zomer een boktrit maken, wellicht een ideetje om dat vanuit poelenburgh te doen, kan ik op mijn favo meissie Lachen[/quote]

wie is jou favo paardje daar dan?

Wodan en ik onderweg in de M2

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 18:38

Een boktrit is wel leuk! Dan ben ik ook van de partij!!!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 21:02

wodan schreef:
Ik wil zeker komende zomer een boktrit maken, wellicht een ideetje om dat vanuit poelenburgh te doen, kan ik op mijn favo meissie Lachen


wie is jou favo paardje daar dan?
[/quote]

Next One


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Getty_Maan, Mieke, mmajar, sasja0705, savieralover, Vagabondo, Vinny12511, Whizz en 178 bezoekers