Katja Schuurman is een zuiplap

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Katja Schuurman is een zuiplap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 13:04

Voor de 3e keer aangehouden met alcohol achter het stuur. Ze speelt met haar leven. Nog erger, ze speelt met het leven van anderen. Misschien moet ze eerst iemand doodrijden voordat ze inziet dat ze fout bezig is. Hoewel...... ze heeft zelf haar prachtige jeep ooit in de prak gereden en is zelf met de schrik vrijgekomen. misschien interesseert het haar allemaal niet.

En de moordenaar en verkrachter van Marijke in Alanya is vervroegd vrijgelaten, i.v.m. regels en wetgeving in Turkije die door Amnesty veranderd zijn. Waar was Amnesty toen zij verkracht en doodgestoken was? Kennelijk is het ene leven meer waard dan het andere. Laat ik nou altijd gedacht hebben dat iedereen gelijk was! Dom van mij! MAar een vrouwenleven telt kennelijk niet.

De hond is de betere mens


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 13:12

Ja ik ben ook zwaar teleurgesteld in Katja Schuurman, hoe haalt ze het in d'r hoofd??
Totdat ze iemand doodrijdt, dan opeens zal ze het gaan inzien? Verward Frusty
Ik vind haar niet meer die o zo slimme meid.
Misselijk

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:03

Dacht die Katje misschien dat BNN stond voor "Ben Nog Nuchter?" Verward
Wat een afschuwelijke taart, geef die meid een dikke 1200 uur dienstverlening, als opruimer op een plein met veel kauwgom en patatbakjes en duivenpoep (goh, op de dam?) waarbij ze een bord moet dragen met een beschamende leus zoals : Ik ben een must omdat ik met alcohol mijn kansen verpruts....!
Wat een doos!

Wie weet een betere leus?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:05

Dat van die moordenaar van Alania...dat is te vreselijk voor woorden....met ongeloof hoorde ik het gister aan op de radio.... Weet je dat die @#^%!%%## ook nog wil dat de nog in leven zijnde slachtoffers terug moeten komen naar Allania, opdat hij hen ter plekke zijn excuses kan aanbieden en om vegeving kan vragen?
Aan het gaas, die vent!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:07

Ik ga voor de tekst:

Ik ben een potentiele moordenaar!

Heel veel pubers spiegelen zich aan Katja Scheurman, laten ze haar maar hard pakken, net als ze toen met die schaatser gedaan hebben die denkt dat die kan zingen. Hulzebosch of zo?

Goedgekeurd onderschrift :)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:09

Ja idd aanpakken die handel. Lijkt gewoon nergens op.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:18

Idd, aanpakken!!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Tutu

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:34

Don't forget her coke-habit!!!!!!!

dat wijf staat elk weekend stijf.... net als vele andere soap/tv-sterren

'Who told him that his computer is killing him???'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 14:39

Aanpakken die hersenloze doos!!, en dat van alanya, heel vreemd, hoorde het vanochten op het nieuws, sterkte voor de nog levende slachtoffers in nederland en hun familie. Je zou zo'n man toch wat willen aan doen?????

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 16:09

Ja belachelijk! En het is zo'n eng kereltje!
Ik zag het gisteren op het sbs nieuws.
Hij heeft die nabestaanden toen nog bedreigd van: al ben ik grijs als ik de bak uit kom, als ik er eenmaal uit ben, neem ik jullie allemaal te grazen!
Boos!
Wat denkt die rare imbeciel wel niet??

Bweh, van dit soort 'nieuws'kan ik dus echt wel Misselijk ...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 16:40

Tutu schreef:
Don't forget her coke-habit!!!!!!!

dat wijf staat elk weekend stijf.... net als vele andere soap/tv-sterren


Hoe weet je dat?

Tsja, Katja had net een wat beter imago gekregen, met haar programma Lijst Nul, daarin liet ze zien dat ze meer was dan een simpel ex-soapsterretje dat een beetje kan acteren... zonde....

En boven alles een heel domme actie...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 19:05

ach ja , ik hou het maar op " even niet meer in het nieuws geweest " Frusty

T korte Eigetje!!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 19:36

Gvdomme zit ik me af te vragen hoe lang ik nog leef, gaat zij ff proberen zo KORT mogelijk te leven.
En het ergste is niet de lengte van haar leven, maar de kwaliteit: =0..

Zal ik een poll starten met de vraag: hoeveel jaar leeft Katja nog?
Antwoorden:
1. 60 jaar
2. 40 jaar
3. 10 jaar
4. Wat zij doet heet geen 'leven' en dus is het antwoord 'nul'. Haha!

Maar goed, we blijven vergevingsgezind en hopen dat ze dit leest.
Who knows, ooit ziet ze het licht.
Alleen voor haar hoop ik dat dit niet na haar dood is...

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 19:46

Stomme doos.

Was ze zo onderste boven van Bart's overlijden dat ze maar met drank op ging rijden. Wat dacht ze nu krijg ik ook zoveel aandacht als Pim en Bart???

Gatver, je zal er maar eentje doodrijden.
Dus rijbewijs afpakken en ze moet zich de komende 5 jaar maar LATEN rijden.(al ben ik van mening dat zo iemand NOOIT meer moet rijden)

Stomme muts al net zo veel siliconen in d'r kop als in d'r borsten(ik zal het ff netjes houden Haha! )

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Jet

Berichten: 11976
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 01:24

Die moordenaar van Marijke in Alanya heeft inderdaad amnestie gekregen, dat is belachelijk! Maar let wel even op: Dat heeft niets te maken met Amnesty International. Zoals jij het schrijft lijkt het daarop, maar Amnesty International staat echt niet achter het vrijlaten van moordenaars. In Turkije is de wetgeving dus veranderd, die maakt dat zelfs ( of juist) moordenaars amnestie kunnen krijgen. Maar hij is ook voor 33 jaar veroordeeld voor verkrachting en daar geldt geen amnestie voor dus hoipelijk pakken ze hem weer op voordat hij gevlogen is. Ook heeft hij de familie van die meiden bedreigd, ik vind het een doodenge zaak dat hij nu gewoon vrij rondloopt en dan nog een interview kan afgeven en daarin zegt dat hij vergeving wil van die twee meiden die het overleefd hebben. Die vent is totaal geschift en pakt volgens mij de eerste de beste die voor zijn voeten komt. Ik hoop dat ze hem snel weer oppakken en dat hij dan zijn hele leven moet blijven zitten!
Wat betreft Katja Schuurman: Dat is echt te gek voor woorden, levenslang zonder rijbewijs, die moet zich maar gaan laten rijden, ze zal gerust geld genoeg hebben daarvoor en anders zoekt ze maar beter betaald werk!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 10:07

Ik heb mevrouw Schuurman altijd al een ongelooflijke doos gevonden, maar dit slaat echt alles. Wat een zuipschuit en hypocriet wezen. Heeft zeker nog nooit van Bob gehoord...

Ok, dat ze zichzelf bijna te pletter reed met haar mooie auto, nou ja, maar die anderen op de weg... Ze meent zeker dat ze onaantastbaar is ofzo. Katja de Grote (Doos).

En dat van Alanya is natuurlijk helemaal te zot voor woorden. Frusty

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 10:25

Dat had ik niet van haar verwacht zeg.
ik hoorde het gister op het nieuws.
voor de 3e keer al Lips are sealed

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 10:43

Ik hoorde dat ze van de herdenkingsbijeenkomst van Bart kwam, toch gek dat ze daar alcoholhoudende drank serveren Verward En ook al zouden ze dat doen, vind ik het nog een beetje respectloos ook om zo je leven op spel te zetten door met een alcoholpromillage van 0,9 achter het stuur te stappen, terwijl je net een overleden collega, die nog helemaal niet dood wilde, herdacht hebt.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 12:33

Tutu schreef:
Don't forget her coke-habit!!!!!!!

dat wijf staat elk weekend stijf.... net als vele andere soap/tv-sterren


waar heb je dat nou weer vandaan?! Frusty Frusty

Tutu

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 13:45

zelluf gezien, met uitgaan in amsterdam..... DUS

'Who told him that his computer is killing him???'

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 19:04

Belachelijk de rest van haar leven nooit meer mogen auot rijden! zE ZAL MAAR een hele familie dood rijden! Frusty Ze is trouwne ook rijk zat voor een taxi stom wijf! Misselijk

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 19:40

XoNo schreef:
Ik hoorde dat ze van de herdenkingsbijeenkomst van Bart kwam, toch gek dat ze daar alcoholhoudende drank serveren Verward En ook al zouden ze dat doen, vind ik het nog een beetje respectloos ook om zo je leven op spel te zetten door met een alcoholpromillage van 0,9 achter het stuur te stappen, terwijl je net een overleden collega, die nog helemaal niet dood wilde, herdacht hebt.

Inderdaad Xono, heel hypocriet vind ik het.
Weet je wat er in onze krant stond? (Dagblad van het Noorden)
"Mogelijk dat de dood van Bart de Graaff als verzachtende omstandigheid werkt. De BNN-bijeenkomst was zeer emotioneel".
DUS een reden om zelf met je leven te gaan spelen? Omdat het zo emotioneel was? Wat een onzin zeg. Juist op zo'n moment zou je er extra bij stil moeten staan hoe het leven zomaar ineens over kan zijn.
En dan nog...ook al tankt ze zichzelf helemaal vol, omdat het zo 'emotioneel is' dan is dat toch geen reden om dan ook maar in de auto te stappen? Ze had het geld van haar drank beter kunnen sparen voor een taxi zodat iedereen tenminste veilig over straat kan.

Jet

Berichten: 11976
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 19:47

Ik hoorde net op TV dat die moordenaar in Turkije weer vast zit! Pffff, gelukkig maar dat ze daar ook nog kunnen nadenken.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-02 13:02

Jet schreef:
Ik hoorde net op TV dat die moordenaar in Turkije weer vast zit! Pffff, gelukkig maar dat ze daar ook nog kunnen nadenken.

Ja, de anmesty was een vergissing, het gaat niet op voor verkrachters. PFOEH! Wat een opluchting he! Want hij had ook nog Valerie verkracht en vermoord, daarna kwamen Marijke en haar vriendinnen, en ze waren nog meer van plan. Als ze hem op vrije voeten hadden gelaten, zouden er zeker meer slachtoffers gevallen zijn. Deze man mag nooit meer vrij komen. Gelukkig zit hij weer vast.

De hond is de betere mens

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 15:39

Ja, echt een belachelijk iets. En dan van die levensgrote teksten op sigarettenpakjes zetten. Daar maak je alleen je eigen longen mee kapot. Ze kunnen het beter op flessen drank zetten, daar kun je ook de levens van andere mensen mee verwoesten! Boos!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, blacky15, Elitedeux, Iloveiswan, Lottehorse27, LuCa88, Paardennamen, Roosje01, xxx88 en 192 bezoekers