Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:24

s0173957 schreef:
Zonnetje81 schreef:
En wie zegt dat een andere ruiter er zo mee weg rijdt :+ Ik zie dat nog niet 123 gebeuren... heb je een duur paard waar je niks mee kan en daarbij zijn de ogen scherp op je gericht!

Hopelijk kan Edward hem blijven rijden.



Ik zeg dat... volgens mij is Totilas een van de makkelijkste paarden om te rijden.
Natuurlijk is er wel de druk van buitenaf, nu mo het echt wel super zijn, maar qua rijden denk ik dat er geen enkel probleem zal zijn!

Nu, ik moet zeggen, ik had het niet verwacht, met zo'n opbrengst qua dekgeld...


10 miljoen is wel heeeeeeeeeeeeeeel veel geld. Dat is bijna het tienvoudige van de opbrengst van zijn dekgeld.... Ze zijn toch wel gezwicht daarbij kan Totilas morgen ineens ziek worden of kreupel.

Denk je echt dat hij zo makkelijk is? Hij toont toch vaak wel wat van spanning, daar moet je als ruiter maar overweg mee kunnen, misschien dat het minder lijkt omdat edward dat goed kan handelen. Maar we zullen het zien.

Ergens hoop ik voor hem en niet voor totilas dat een andere ruiter er niet zo simpel mee wegrijdt.

s0173957

Berichten: 5389
Geregistreerd: 19-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:24

Ik hoop dan Laura...

Wanted2003

Berichten: 2661
Geregistreerd: 29-06-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:24

Dit vind ik echt ontzettend jammer, en wat ontzettend sneu voor Edward. Ik betwijfel of er een ruiter/amazone is die zo goed ingesteld raakt op dit paard en een zodanige klik heeft als Edward.

Daarbij vind ik het wel een beetje jammer dat Tosca Visser niet al te lang geleden nog in een interview zei dat ze deze combinatie niet uit elkaar willen halen en ze zo ontzettend genieten van het paard. Helaas zagen ze toch dollartekens voor de ogen.

jottum

Berichten: 1125
Geregistreerd: 30-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:24

Eeuwig zonde |( en sneu voor Edward

Abrahams

Berichten: 1117
Geregistreerd: 11-05-06
Woonplaats: Oosthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Wat een domper voor de Nederlandse sport en erg jammer dat Edward niet de kans krijgt nog te gaan voor de OS 2012!!!

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Echt heel erg jammer dit..
En wat nu met Edward? Kan me inbeelden dat de motivatie ver zoek is, zo'n paard krijgt hij nooit meer..

Roosch

Berichten: 36649
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Kelly_ann schreef:
Dat meen je niet!!! Moet Sjef niet op de bres gaan springen? Of nog beter heel Dressuurland Nederland?

Paard zou tot 2012 tot Edward z'n beschikking blijven en dan dit... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze zo'n paard laten gaan :n

Als je het van de andere kant bekijkt..

Het paard kan ineens dood neervallen, en wat heb je dan? Niks.

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

jeetje dat is echt zuur voor edward en de nederlandse sport |(

maar ja op een gegeven moment wint het geld...
er kan zoveel gebeuren met een paard en nu heeft hij geld, als er wat gebeurd misschien wel niks.

en toch vindt ik het jammer.... ;(

Salsa

Berichten: 2797
Geregistreerd: 21-05-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Precies Totilas gaat gewoon uitkomen voor Duitsland en zeker niet voor NL. Dus Edward zal hem dan ook niet gaan rijden. Wordt erg zuur in 2012 wanneer Edward het moet gaan opnemen tegen Totilas en nieuwe ruiter op de OS

Elise88

Berichten: 1268
Geregistreerd: 19-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

:oo .. dus toch. Edward :(:) ..

Boelles

Berichten: 5368
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: Boerakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

WT..... Dit meen je niet... Dit is echt wel heeel zonde voor de Nederlandse Paardensport...

Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Ah wat balen zeg... Ik had ze graag nog even samen in actie gezien!!
Sneu ook voor Edward, het was een topteam! <3

Slotty

Berichten: 1914
Geregistreerd: 05-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Geld, geld geld...
Na Painted Black nu ook Tolitas, verdorie!!

Echt heel erg sneu voor Edward, dit was zijn kans! :(

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Ik dacht dat Visser geld genoeg had en daarom liever een bijdrage leverde aan de Nederlandse sport, maar blijkbaar nam hij liever toch geen risico.

Onwijs zonde, benieuwd hoe Duitsland zich nu gaat ontwikkelen in de top.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Jammer hoor..Laat de nieuwe ruiter het nu maar eens waarmaken met Totilas..

Abeltje77

Berichten: 4701
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Beneden de rivieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Zonnetje81 schreef:
10 miljoen is wel heeeeeeeeeeeeeeel veel geld. Dat is bijna het tienvoudige van de opbrengst van zijn dekgeld.... Ze zijn toch wel gezwicht daarbij kan Totilas morgen ineens ziek worden of kreupel.

Denk je echt dat hij zo makkelijk is? Hij toont toch vaak wel wat van spanning, daar moet je als ruiter maar overweg mee kunnen, misschien dat het minder lijkt omdat edward dat goed kan handelen. Maar we zullen het zien.

Ergens hoop ik voor hem en niet voor totilas dat een andere ruiter er niet zo simpel mee wegrijdt.


Dat hoop ik stiekem ook een beetje :=

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:25

Wanted2003 schreef:
Dit vind ik echt ontzettend jammer, en wat ontzettend sneu voor Edward. Ik betwijfel of er een ruiter/amazone is die zo goed ingesteld raakt op dit paard en een zodanige klik heeft als Edward.

Daarbij vind ik het wel een beetje jammer dat Tosca Visser niet al te lang geleden nog in een interview zei dat ze deze combinatie niet uit elkaar willen halen en ze zo ontzettend genieten van het paard. Helaas zagen ze toch dollartekens voor de ogen.


Dat is toch logisch.... ! We hebben het hier over 10 tot 15 miljoen euro :wow:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:26

Tja en zo koopt Duitsland zich terug op het erepodium....

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:26

jottum schreef:
Eeuwig zonde |( en sneu voor Edward

Waarom sneu? Hij doet het zichzelf toch aan lijkt mij? Ik heb er geen medelijden mee hoor.
Wel jammer natuurlijk dat hij hem verkocht heeft, ze waren een ontzettend leuke combinatie.
Hij vindt (vast) wel weer een ander leuk paard weer!
Was denk ik wel te verwachten dat hij een keer verkocht zou worden.

s0173957

Berichten: 5389
Geregistreerd: 19-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:26

Abeltje77 schreef:
Zonnetje81 schreef:
10 miljoen is wel heeeeeeeeeeeeeeel veel geld. Dat is bijna het tienvoudige van de opbrengst van zijn dekgeld.... Ze zijn toch wel gezwicht daarbij kan Totilas morgen ineens ziek worden of kreupel.

Denk je echt dat hij zo makkelijk is? Hij toont toch vaak wel wat van spanning, daar moet je als ruiter maar overweg mee kunnen, misschien dat het minder lijkt omdat edward dat goed kan handelen. Maar we zullen het zien.

Ergens hoop ik voor hem en niet voor totilas dat een andere ruiter er niet zo simpel mee wegrijdt.


Dat hoop ik stiekem ook een beetje :=



Ik nu helemaal niet!
Toch des te beter voor de nieuwe ruiter dat het ook alemaal goed gaat, wat ben je nu met negatief supporteren?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:27

Kelly_ann schreef:
Dat meen je niet!!! Moet Sjef niet op de bres gaan springen? Of nog beter heel Dressuurland Nederland?

Paard zou tot 2012 tot Edward z'n beschikking blijven en dan dit... ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze zo'n paard laten gaan :n

Wat wil je dat ie doet, 15 miljoen neertellen?

Ik ben heel erg benieuwd hoe dit paard onder een ander gaat presteren.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-10-10 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:27

Dat zeiden ze laatst ook en toen bleek het niet waar te zijn.
En als het waar is vind ik het slecht nieuws, alweer een toppaard weg.

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:27

Ook mij verbaasd het niet. Op succesvolle paarden wordt altijd ge-aast en je zou dom zijn ze niet goed te verkopen. ;)

Neemt niet weg dat ik het ook enorm jammer vind... :\

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:27

Wanted2003 schreef:
Dit vind ik echt ontzettend jammer, en wat ontzettend sneu voor Edward. Ik betwijfel of er een ruiter/amazone is die zo goed ingesteld raakt op dit paard en een zodanige klik heeft als Edward.

Daarbij vind ik het wel een beetje jammer dat Tosca Visser niet al te lang geleden nog in een interview zei dat ze deze combinatie niet uit elkaar willen halen en ze zo ontzettend genieten van het paard. Helaas zagen ze toch dollartekens voor de ogen.



Ze zullen dat vast menen maar hallo dollartekens bij 10 miljoen...net of jij niet 100x na zou denken! Die mensen zijn geen sponsors vd dressuurwereld en moeten ook aan hun eigen denken.

Abeltje77

Berichten: 4701
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Beneden de rivieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:27

Henrieke schreef:
jottum schreef:
Eeuwig zonde |( en sneu voor Edward

Waarom sneu? Hij doet het zichzelf toch aan lijkt mij? Ik heb er geen medelijden mee hoor.
Wel jammer natuurlijk dat hij hem verkocht heeft, ze waren een ontzettend leuke combinatie.
Hij vindt (vast) wel weer een ander leuk paard weer!
Was denk ik wel te verwachten dat hij een keer verkocht zou worden.


Edward heeft Totilas niet verkocht! maar zijn eigenaren.