Lunch bij de clinic in Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Lunch bij de clinic in Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 09:04

vanwege de goede belangstelling voor de clinic van Josh Armstrong,met name ook van bezoekers,is er besloten de toegangs prijs te brengen naar 20 euro inclusief de lunch,die verzorgt wordt door een cateringsbedrijf,Indonesisch,die ook een vegatarische schotel zal verzorgen,daar was vraag naar,diegene die al ingeschreven hebben,zal ik per e-mail of post daarover inlichten.
nog een goede dag en tot ziens in leusden

rinus

ps.
de 20 euro incl. lunch is bedoeld voor de bezoekers.niet de deelnemers.

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

lunch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:27

het toezien van een clinic, die gezien het feit dat je het aantal deelnemers
niet wil publiceren, namen hoeft ook niet, gezien de reakties van "juristisch " geschoolde bokkers, lijkt mij prijstechnisch nogal grof.
€ 20 voor het kijken naar een clinic is niet mis.
ik kan voor dat bedrag aardig les krijgen van top trainers in Nederland,
en dat aktief met of zonder eigen paard.
zo'n chinesche hap van een paar € kan toch ook geen zoden zetten om je mensen binnen te moeten halen alleen om te komen kijken.

Om nu de mensen voor te zijn die menen te moeten reageren, ik ben op dit soort reakties van westernworld iets te vaak af gegaan.
helaas 3 (drie) maal voor niets.
hetgeen resulteerde in een niet alleen rijtechnisch verlies maar ook financieel verlies, gezien het afzeggen van werkzaamheden, met mede weten van de organisator.
westernworld staat weer boven aan, eet allen smakelijk.
voor de de prijs van................ als het door gaat

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 20:25

Mahe: ik denk dat je je gram nu wel genoeg gespuit hebt tegenover Westernworld en zijn georganiseerde clinics/trainingen.
Het is nu wel duidelijk hoe jij erover denkt. Jij kunt niet voor mensen uitmaken wat iets wel of niet waard is, dat moet iedereen zelf uit kunnen maken.

Wil je je voortaan onthouden van hierop gerichte berichten, zo niet dan zal ik ze verwijderen.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:17

Het moet fijn zijn jou als vriend te hebben.
Als ik met veel moeite jouw berichtjes lees (Nederlands was zeker jouw goedste vak) moet ik steeds Misselijk

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:01

Misschien heb ik iets gemist, maar ik heb jou nog nooit gezien op een paard op 1 van de Leusden avonden. Wel stond je altijd apart in een hokje intressant te doen met een filmcamera en comentaar te leveren! Oh ja je hing ook wel eens aan de bar Clown . Erg leerzaam ook! Lijkt me dus duidelijk dat de beste stuurlui ook in dit geval weer eens aan de kant staan...... Schijnheilig

Enne veel succes met het vinden van een toptrainer voor 20 euro, mijn eigen ervaring is dat die toch wel iets meer eurootjes kosten.......

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:41

Ik denk dat Mahe nu wel door heeft hoe wij over hem denken.
Zullen we terugkeren tot de lunch bij rinus Vingers aflikken Tong uitsteken

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 22:52

ik weet echt niet waar ik voor de ruiters een toptrainer vandaan moet halen,die 20 euro kost een uur les van marc kost ook 40 euro,en misschien terecht.want van het geen wat ik gezien hebt een goede trainer.met ook goede ideeen.

maar de catering is een indonesiche catering ,in klederdracht,en abseluut geen chinees,daar zit een groot verschil in. en als er iemand is die chinese maaltijden kan serveren van een paar enkele euro's hou ik me aanbevolen.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 23:03

ik ben op zoek naar iemand die bij mij een clinic wil geven.
wie is Marc en waar woont hij?
ik neem aan dat jij hem kent.
misschien is het wat voor bij ons.

oja
ik lust alleen maar boerenkool Vork Haha!

jackie

Berichten: 1541
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 08:09

[quote="westernworld"]ik weet echt niet waar ik voor de ruiters een toptrainer vandaan moet halen,die 20 euro kost een uur les van marc kost ook 40 euro,en misschien terecht.want van het geen wat ik gezien hebt een goede trainer.met ook goede ideeen.

quote]

rinus, wat mij betreft hoef je je niet te verdedigen. ik vind de prijzen doodnormaal. ben al verschillende keren op clinics geweest waar er zelfs meer betaald moest worden door toeschouwers en deelnemers en daar was geen eten inbegrepen.

wat de 40 eutjes voor een les betreft, hmmmm, misschien moet ik mijn prijsen ook maar opschroeven Sigaar ........

in ieder geval verheug ik me al op de clinic. leuk uitje voor mijn merrie Cool

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

reactie sm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 21:21

sm het verbaast mij ten zeerste dat je decreteert dat ik mijn gram wil halen op western world.
ik geef gewoon zo als iedereen op bokt zijn eigen ongedwongen en spontane reaktie.
dit mag toch hoop ik??????????????
Als ik een kijkers lesje van € 20 veel vind is dit toch niet zo gek.
Het riekt naar machtsmisbruik als je dergelijke berichten eigenmachtig wilt verwijderen.
Zoals western world al aan geeft , wat lief, weet ik een klein beetje hoe je een paardje moet en kunt rijden.
Ik geloof zelfs dat ik ooit bij het paardje van Monnick geweest ben, zonder dat zij er bij er bij was overgens, om haar paardje te bekijken en het veulen te beoordelen.
Het feit dat ik af en toe aan de bar geweest ben in Leusden, maakt mij denk ik nog geen stuurman aan de bar.
Ik heb daar ook veel humoristische en semi deskundige reakties gehoord.
De opmerkingen over mijn linquistische kwaliteiten doen m.i. zeker niet ter zake.
Maar sm als jij almachtig meent mij te moeten weren van bokt moet je dat zeker doen.
Alleen denk ik dan dat je jezelf een beetje (eufenistisch) tegenspreekt
gezien je eerdere uitspraken.
Het leuke en aardige , moet of zou toch moeten zijn dat iedereen, en niet alleen iemand uit het vriendinnen clubje, zijn of haar spontane reaktie mag en kan geven.
Het lijkt mij verder dat als jij op de de topic van western world reageerdt op mijn reaktie, dat ik dat dan ook mag doen op jouw reaktie op mij.(op western wordl topic)
Ik weet dat western world best wel weet wat mijn bijdrage aan zijn clinics geweest zijn, om een antwoord te geven op eerdere kritiek van SM.
SM ook voor jouw geldt een pb-tje is zo gestuurd.
Rinus en ik zijn best wel vriendjes als het het er echt op aan komt.
Alleen ben ik niet zo sentimenteel en jankerig om alleen maar de lieve vrede te bewaren, als er dingen geschreven worden, waar ik het absoluut niet mee eens ben.
SM de relatie tussen Rinus en , sorry, westernworld en Mahe mag toch voor jou geen reden zijn om iemand te weren.
Het doet mij denken aan jouw reaktie op Blaze, hetgeen ik als ook bokker niet kan goedkeuren.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 21:38

Schrijf jij dit soort berichtjes als je drank op hebt?

Het niveau doet er zo aan denken, zie je!

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

leuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 21:54

ik weet niet waar jij mee opgaant

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 21:59

De zon gaat op...
Kom op Mahe, hou nou eens op met die kwetsende stukjes. Je weet best dat Westernworld heel erg zijn best doet voor ons.
En we weten allemaal dat clinics duur zijn. Jaren geleden heb ik eens een weekendclinic gevolgd. Beide dagen half uurtje les en een paar broodjes voor ruim f.200,-. Wel bij een goede instructrice en ik heb er ook veel van geleerd. Is het dan ook waard geweest.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 22:10

Citaat:
Rinus en ik zijn best wel vriendjes als het het er echt op aan komt.


Moet echt fijn zijn om jou als vriend te hebben!!!!!

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

carys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 22:20

allemaal goed carys
wel beledigend trouwens met die opmerking over dat dat drank gebruik
heb je belangen bij de clinic van westernworld??????????
Had westernworld net nog op een of andere chat, was weer lekker stoer.
ook nog ff een berichtje van Blaze gehad, ook gewoon een mede bokker,
Het enige wat zou moeten tellen is het optimaliseren van het nivo, zonder dat mensen sentimenteel gaan reageren.
Zou het niet gewoon in ieders belang zijn als je voor een normale vergoeding begeleiding zou kunnen krijgen????
Maar dan wel zo als het jouw paardje behoeft.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: reactie sm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 23:24

sm het verbaast mij ten zeerste dat je decreteert dat ik mijn gram wil halen op western world.
Die moest ik zelfs opzoeken Haha! . Ik verorden niks, ik leid af uit je eigen geschrevene.

ik geef gewoon zo als iedereen op bokt zijn eigen ongedwongen en spontane reaktie.
Ik kan jouw reacties niet ongedwongen en spontaan vinden. Eerder opruiend en betweterig.

dit mag toch hoop ik??????????????
Je mag je mening geven, dat heb je gedaan. Na 1x weten we allemaal hoe jij ergens tegenover staat, dat moet voldoende zijn en hoeft niet oeverloos herhaald te worden.

Als ik een kijkers lesje van € 20 veel vind is dit toch niet zo gek.
Het riekt naar machtsmisbruik als je dergelijke berichten eigenmachtig wilt verwijderen.

Dit bedoel ik dus; daar gaan we weer.. Verdrietig

Maar sm als jij almachtig meent mij te moeten weren van bokt moet je dat zeker doen.
Ik heb niet gezegd je te willen weren van Bokt, alleen dat ik nu vaak genoeg van jou gelezen heb hoe je over Rinus' zijn clinics denkt. Mbt andere topics ben je vrij om je mening te geven zolang deze binnen de grenzen blijft.

Alleen denk ik dan dat je jezelf een beetje (eufenistisch) tegenspreekt gezien je eerdere uitspraken.
Ik ben heel menselijk en spreek mezelf regelmatig tegen. Iedereen mag me daarop aanspreken. Meningen kunnen tenslotte nav nagekomen info veranderen.
Eufenistisch heb ik niet kunnen vinden. Wel Eufemisme = verzachtende uitdrukking, eufonisch = welluidend en euforie = gevoel van welbehagen.

Het leuke en aardige , moet of zou toch moeten zijn dat iedereen, en niet alleen iemand uit het vriendinnen clubje, zijn of haar spontane reaktie mag en kan geven.
Binnen de regels van Bokt, ja, maar ik ageer tegen het woord 'vriendinnenclubje'. Dat dit 'clubje' uit alleen vrouwen bestaat is louter toeval en dat jij daar niet binnen wenst te passen is jouw eigen keuze. Dit zal meer te maken hebben met tegengestelde meningen dat met verschillende sexes.

Het lijkt mij verder dat als jij op de de topic van western world reageerdt op mijn reaktie, dat ik dat dan ook mag doen op jouw reaktie op mij.(op western wordl topic)
Ik reageer in het kader van Moderater zijnde met als achtergrond c.q. beweegreden de topics aangenaam te houden. Als jij het niet eens bent met hoe ik funktioneer dan staat het je vrij dit aan de grote baas te melden.

Ik weet dat western world best wel weet wat mijn bijdrage aan zijn clinics geweest zijn, om een antwoord te geven op eerdere kritiek van SM.
SM ook voor jouw geldt een pb-tje is zo gestuurd.

Als jij openlijk iets aanroert kun je ook verwachten daarop openlijk afgerekend te worden. Wollen dekens gebruik je maar voor je paarden.

Rinus en ik zijn best wel vriendjes als het het er echt op aan komt.
Alleen ben ik niet zo sentimenteel en jankerig om alleen maar de lieve vrede te bewaren, als er dingen geschreven worden, waar ik het absoluut niet mee eens ben.

Ik ben blij dat jullie vriendschap niet over is en ik kan het niet vaak genoeg herhalen; je mening mag je uiten binnen de regels van Bokt.

SM de relatie tussen Rinus en , sorry, westernworld en Mahe mag toch voor jou geen reden zijn om iemand te weren.
Ik heb een ruimdekend hart en ik heb geen moeite met jullie relatie Knipoog

Het doet mij denken aan jouw reaktie op Blaze, hetgeen ik als ook bokker niet kan goedkeuren
Blaze lokt graag reacties uit en wie kaatst.... Ik voel me niet geroepen om hiervoor jou goedkeuring te krijgen. Maar je hebt recht op die mening en zie hier je mag hem nog uiten ook Haha!

Kunnen we dit nu laten rusten en weer gewoon on-topic gaan.
Mocht je nog behoefte voelen om te reageren wijd er dan een nieuw topic aan:
Attack de Moddie.. Bloos

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 02:23

Jeetje jeetje jeetje! Ben ik ook effe weg van bokt, moet je kijken wat er allemaal plaats vind zeg! Bloos

Waar is m'n woordenboek?! ..... zit er nou nog geen spelling controll op het reactieschermpje van bokt ? ..... en waar kan ik buttons van het vriendinnenclubje bestellen, want die wil ik één.... of twee!.... maar alleen als ze niet al te duur zijn hoor Knipoog

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

attack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 18:54

Hoi,

"attack the moddie" Haha!

SM; wat heb je toch een geweldige manier v. schrijven !!! *LOL*

Het laatste wat ik zou willen doen, hoor... attack the moddie... }>

idd... vrijheid v. meningsuiting... super.. het kán ... het mág... het moet niet.... heerlijk....
maar idd... een 'moddie' zou geen moddie zijn zonder ook een keer te zeggen; kappen nu Sigaar regels zijn er niet voor niets.... Schijnheilig

Want anders zou "bokt" ook een zooitje worden (sorry voor mijn taalgebruik) zoals... nou ja... ik hoef de site denk ik niet te noemen.... Misselijk

nee.... geef mij maar bokt mét moddie ! en regels zijn er niet om ze te breken... maar om het leuk te houden ! Knipoog

Groetjes Jolanda